0850 333 7785
E-Destek
Blog - Protel | Otel ve Restoran Teknolojileri
1815
paged,page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-1815,paged-6,page-paged-6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Tümü olmasa bile çoğu otel, odalarının yatak tipini sık sık değiştirmektedir. Uyku düzenlemelerinde esneklik sağlamak için, iki tek kişilik yatak zaman zaman çift kişilik yatak olarak birleştirilir. Özellikle ailelere ev sahipliği yapan bazı oteller, çek yat tipi yatak kullanmayı tercih etmektedir. Bu tür bir operasyonel esnekliği...

Pazar segmentasyonu, çoğunlukla işletmelerin belirli bir müşteri grubunu hedeflemesi ile sonuçlanan bir pazarlama stratejisidir. İşletmeler bu stratejiyi genellikle müşterileri hakkında bilgi edinmek ve pazarlama faaliyetlerini bu bilgiler ışığında düzenlemek için kullanır. Oteller de aynı tekniği, iş planı oluştururken kullanabilir. Fakat bu stratejinin lehinize çalışması için akıllıca...

Önceki yazımızda, gelişen teknolojinin seyahat sektörünü ve gezginlerin seyahat alışkanlıklarını nasıl değiştirdiğinden bahsetmiştik. Seyahat sektöründeki değişim, bazı gezgin gruplarının da önem kazanmasına yol açtı. Öne çıkan gezgin gruplarının; Y jenerasyonu, aileler, yüksek gelir grubunda yer alan gezginler ve uzakdoğulu gezginler olduğu görülüyor.  Y Jenerasyonu Hedef Y...

Seyahat sektörü; teknoloji ve tüketici alışkanlıklarındaki hızlı değişim doğrultusunda köklü bir dönüşüm geçiriyor. Yeni teknolojilere, ürün geliştirmeye, müşteri ilişkilerine yatırım yapmaya ve iş modelleri konusunda risk almaya istekli seyahat şirketleri için pek çok fırsat söz konusu. Euromonitor, Google, HeBS Digital, Hospitality Syndicate  gibi uzman kurumlar tarafından yapılan global...

TripAdvisor'ın bağımsız seyahat pazarı araştırma şirketi PhoCusWright'a yaptırdığı global anket, gezginlerin yarısından fazlasının yorumları okumadan veya diğer gezginlerin otel hakkındaki düşüncelerini öğrenmeden, rezervasyon taahhüdünde bulunmak istemediğini ortaya koyuyor. Anket sonuçlarına göre gezginler düzenli olarak TripAdvisor’ı ziyaret ediyor. %97’si siteyi ayda birkaç kez ziyaret ederken, %12’si siteyi...

Blue Interactive Agency’nin CEO’su Peter Brooke; blogunda paylaştığı makalede,ünlü Spagetti Western filmi "İyi, Kötü ve Çirkin"e göndermeler yaparak Google ve OTA’lar arasındaki çıkara dayalı ilişkiye dikkat çekiyor. Dijital pazarlama alanında 16 yıllık tecrübesi bulunan Peter Brooke, öncelikle online seyahat acenteleri (OTA) iş modelinin ve Google’ın bir...