GİB tarafından yapılan “Yeni Merkez Uygulama” sistemine geçiş çalışması kapsamında, Protel Entegratör sistemi, GİB servis erişimleri 14 Aralık 2024 saat 00:01 tarihinde güncellenecektir. GİB, e-Fatura ve e-İrsaliye uygulamalarına ilişkin yeni merkez uygulamasına geçiş işlemlerine 14.12.2024 saat 00:01’de başlayacak, uygulamayı 16.12.2024 saat 08:00’de devreye almayı planladığı için 2 gün boyunca e-belge gönderimi yapılmayacaktır.
Güncelleme sonrasında bekleyen e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Adisyon belgeleri ve raporlar, GİB'in yeni merkez uygulaması üzerinden iletilecektir. GİB bu süre içinde iletilmesi acil olan belgelerin matbu olarak düzenlenmesine izin vermektedir.
Saygılarımızla.
Protel Destek Merkezi
Desteğe ihtiyacınız olan her an yanınızdayız.
Protel Destek Merkezi
Desteğe ihtiyacınız olan her an yanınızdayız.
Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:
Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:
Protel Çağrı Merkezi, en güncel Avaya santral altyapısı ve bileşenlerinin Microsoft Dynamics CRM sistemiyle kuvvetli entegrasyonu sayesinde, müşterilerine sadece telefon değil, tüm alternatif kanallarda üstün hizmet sunmaktadır.
Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.
Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini üstün insan kaynağı süreçleriyle yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve uzmanlarımızın, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.
Protel 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle konuk ağırlama teknolojileri sektöründe dünya liderleriyle iş birliği içinde olmanın yanı sıra, yıllar içinde edindiği deneyimle, kendi ürettiği çözümleri de sektörün hizmetine sunmaktadır.
Protel Çağrı Merkezi, en güncel Avaya santral altyapısı ve bileşenlerinin Microsoft Dynamics CRM sistemiyle kuvvetli entegrasyonu sayesinde, müşterilerine sadece telefon değil, tüm alternatif kanallarda üstün hizmet sunmaktadır.
Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.
Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini üstün insan kaynağı süreçleriyle yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve uzmanlarımızın, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.
Protel 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle konuk ağırlama teknolojileri sektöründe dünya liderleriyle iş birliği içinde olmanın yanı sıra, yıllar içinde edindiği deneyimle, kendi ürettiği çözümleri de sektörün hizmetine sunmaktadır.
Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.
Protel, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.
Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.
Protel, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.