0850 333 7785
E-Destek

Protel Destek
Merkezi

Desteğe ihtiyacınız olan
her an yanınızdayız.

contact button

down button

down button

down button

Neden Protel Destek?

Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:

premium support content img 1

Neden Protel Destek?

Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:

premium support content img 1

Neden Protel Destek?

Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:

premium support content img 1

Neden Protel Destek?

Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:

premium support icon 2

Yazılım ve Donanım Desteği

 

Oracle Hospitality MICROS
Oracle Hospitality Simphony POS
Oracle Hospitality Opera PMS
Oracle Hospitality Suite8 PMS
Oracle Hospitality Materials Control

premium support icon 2

Yazılım ve Donanım Desteği

 

Oracle Hospitality MICROS
Oracle Hospitality Simphony POS
Oracle Hospitality Opera PMS
Oracle Hospitality Suite8 PMS
Oracle Hospitality Materials Control

premium support icon 2

Yazılım ve Donanım Desteği

 

Oracle Hospitality MICROS
Oracle Hospitality Simphony POS
Oracle Hospitality Opera PMS
Oracle Hospitality Suite8 PMS
Oracle Hospitality Materials Control

premium support icon 2

Yazılım ve Donanım Desteği

 

Oracle Hospitality MICROS

Oracle Hospitality Simphony POS

Oracle Hospitality Opera PMS

Oracle Hospitality Suite8 PMS

Oracle Hospitality Materials Control

Protel’in Destek Hizmetinin Benzerlerinden Farkı Nedir?

Teknolojik Altyapı

Protel Çağrı Merkezi, en güncel Avaya santral altyapısı ve bileşenlerinin Microsoft Dynamics CRM sistemiyle kuvvetli entegrasyonu sayesinde, müşterilerine sadece telefon değil, tüm alternatif kanallarda üstün hizmet sunmaktadır.

Bilgi Güvenliği

Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.

Nitelikli İnsan Gücü

Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini üstün insan kaynağı süreçleriyle yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve uzmanlarımızın, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.

Bilgi Birikimi ve Deneyim

Protel 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle konuk ağırlama teknolojileri sektöründe dünya liderleriyle iş birliği içinde olmanın yanı sıra, yıllar içinde edindiği deneyimle, kendi ürettiği çözümleri de sektörün hizmetine sunmaktadır.

Protel’in Destek Hizmetinin Benzerlerinden Farkı Nedir?

Teknolojik Altyapı

Protel Çağrı Merkezi, en güncel Avaya santral altyapısı ve bileşenlerinin Microsoft Dynamics CRM sistemiyle kuvvetli entegrasyonu sayesinde, müşterilerine sadece telefon değil, tüm alternatif kanallarda üstün hizmet sunmaktadır.

Bilgi Güvenliği

Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.

Nitelikli İnsan Gücü

Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini üstün insan kaynağı süreçleriyle yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve uzmanlarımızın, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.

Bilgi Birikimi ve Deneyim

Protel 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle konuk ağırlama teknolojileri sektöründe dünya liderleriyle iş birliği içinde olmanın yanı sıra, yıllar içinde edindiği deneyimle, kendi ürettiği çözümleri de sektörün hizmetine sunmaktadır.

Protel’in Destek Hizmetinin Benzerlerinden Farkı Nedir?

Teknolojik Altyapı

Protel Çağrı Merkezi, en güncel Avaya santral altyapısı ve bileşenlerinin Microsoft Dynamics CRM sistemiyle kuvvetli entegrasyonu sayesinde, müşterilerine sadece telefon değil, tüm alternatif kanallarda üstün hizmet sunmaktadır.

Bilgi Güvenliği

Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.

Nitelikli İnsan Gücü

Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini üstün insan kaynağı süreçleriyle yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve uzmanlarımızın, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.

Bilgi Birikimi ve Deneyim

Protel 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle konuk ağırlama teknolojileri sektöründe dünya liderleriyle iş birliği içinde olmanın yanı sıra, yıllar içinde edindiği deneyimle, kendi ürettiği çözümleri de sektörün hizmetine sunmaktadır.

Protel’in Destek Hizmetinin Benzerlerinden Farkı Nedir?

Teknolojik Altyapı

Protel Çağrı Merkezi, en güncel Avaya santral altyapısı ve bileşenlerinin Microsoft Dynamics CRM sistemiyle kuvvetli entegrasyonu sayesinde, müşterilerine sadece telefon değil, tüm alternatif kanallarda üstün hizmet sunmaktadır.

Bilgi Güvenliği

Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.

Nitelikli İnsan Gücü

Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini üstün insan kaynağı süreçleriyle yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve uzmanlarımızın, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.

Bilgi Birikimi ve Deneyim

Protel 30 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle konuk ağırlama teknolojileri sektöründe dünya liderleriyle iş birliği içinde olmanın yanı sıra, yıllar içinde edindiği deneyimle, kendi ürettiği çözümleri de sektörün hizmetine sunmaktadır.

Protel Destek Alın,
Kafanız Rahat Olsun

Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.

 

Protel, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.

premium support content img 2

Protel Destek Alın,
Kafanız Rahat Olsun

Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.

 

Protel, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.

premium support content img 2

Protel Destek Alın,
Kafanız Rahat Olsun

Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.

 

Protel, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.

premium support content img 2

Protel Destek Alın,
Kafanız Rahat Olsun

Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.

 

Protel, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.

premium support content img 2