0850 333 7785
E-Destek

Protel Destek Merkezi

Desteğe ihtiyacınız olan her an yanınızdayız.

Protel Destek Merkezi

Desteğe ihtiyacınız olan her an yanınızdayız.

Neden Protel Destek?

Protel destek ekibi, turizm altyapısı yazılımları konusunda Türkiye’nin en deneyimli ekiplerinden biridir. Protel Destek, sorunun kapsamına göre uzaktan erişimle, telefonla veya yerinde destek hizmeti sağlayarak en kısa zamanda çözüme ulaşmayı hedefler. Protel Destek hizmetlerinin son teknoloji güvenlik altyapısı sayesinde işletmeniz her türlü güvenlik açığına karşı korunurken, işleriniz aksamadan sorunlardan kurtulursunuz. Protel, Oracle Hospitality ürünleri başta olmak üzere, aşağıda listelenmiş yazılım ve donanımlara destek hizmeti vermektedir:

Yazılım Desteği

  • MICROS 3700
  • Materials Control
  • Reservation Assistant
  • Simphony V2+ POS
  • OPERA PMS V5+
  • Suite8 V8.9+
  • Clock PMS
  • iRiS

Donanım Desteği

  • MICROS HW
  • Breeze terminaller
  • HP POS terminaller
  • Epson yazıcılar
  • Bixolon yazıcılar
  • Motorola/Zebra el terminalleri
  • Ingenico yazarkasa
  • Jtech çağrı sistemi

Yazılım Desteği

  • MICROS 3700
  • Materials Control
  • Reservation Assistant
  • Simphony V2+ POS
  • OPERA PMS V5+
  • Suite8 V8.9+
  • Clock PMS
  • iRiS

Donanım Desteği

  • MICROS HW
  • Breeze terminaller
  • HP POS terminaller
  • Epson yazıcılar
  • Bixolon yazıcılar
  • Motorola/Zebra el terminalleri
  • Ingenico yazarkasa
  • Jtech çağrı sistemi

Protel’in Destek Hizmetinin Benzerlerinden Farkı Nedir?

Teknolojik Altyapı

Çağrı merkezimiz Avaya telefonlar, çağrı merkezi sistemleri ve onlara tümleşik müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sistemiyle donatılmıştır. Eş güdümlü şekilde kullanılan teknolojiler, müşterilerimize en hızlı ve en doğru çözümü sunmamıza yardımcı olur.

Güvenlik

Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.

Nitelikli İnsan Gücü

Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini tamamen kurum içi kaynaklarla yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve görevlilerin, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.

İş Hacmi

Protel, aldığı destek taleplerini karşılayabilecek kapasitede iş gücünü bünyesinde barındırır. Bu sayede; canlı destek, uzaktan erişimle destek, ve yerinde destek gibi talepler hızlıca yanıtlanır ve çözüm için gereken işlemlere başlanır.

Protel’in Destek Hizmetinin Benzerlerinden Farkı Nedir?

Teknolojik Altyapı

Çağrı merkezimiz Avaya telefonlar, çağrı merkezi sistemleri ve onlara tümleşik müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sistemiyle donatılmıştır. Eş güdümlü şekilde kullanılan teknolojiler, müşterilerimize en hızlı ve en doğru çözümü sunmamıza yardımcı olur.

Güvenlik

Protel, müşterilere ait veriler ve destek hizmeti boyunca yaşanan bilgi akışının güvenliği için gereken bütün önlemleri alır. Uzaktan destek hizmetinin verileceği durumlarda BOMGAR yüksek güvenlikli erişim sistemi kullanılır.

Nitelikli İnsan Gücü

Protel, teknolojik destek ve çağrı merkezi hizmetlerini tamamen kurum içi kaynaklarla yönetmektedir. Böylece verilen eğitimlerin tam ve eksiksiz olması ve görevlilerin, ilgilendikleri konularda yetkin olmaları sağlanır.

İş Hacmi

Protel, aldığı destek taleplerini karşılayabilecek kapasitede iş gücünü bünyesinde barındırır. Bu sayede; canlı destek, uzaktan erişimle destek, ve yerinde destek gibi talepler hızlıca yanıtlanır ve çözüm için gereken işlemlere başlanır.

Protel Destek Alın, Kafanız Rahat Olsun

Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.


Protel Destek ekibi, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için yandaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.

Adınız Soyadınız

Şirketiniz

E-Posta Adresiniz

Telefon Numaranız

Protel Destek Alın, Kafanız Rahat Olsun

Yazılım sorunları ve cihaz arızaları işlerinizi durdurabilir, müşteri memnuniyetsizliğine neden olabilir. Bu da müşteri ve para kaybı demektir.


Protel Destek ekibi, üstün hizmet anlayışı ve 7/24 çalışan ekibiyle, ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdadır. Destek hizmetleri hakkında daha ayrıntılı bilgi için yandaki formu doldurun, sizin de kafanız rahat olsun.

Adınız Soyadınız

Şirketiniz

E-Posta Adresiniz

Telefon Numaranız