Otel Yönetiminde Maksimum Esneklik ve Güç

Oracle’ın  güvenilir, özelleştirilebilir ve yüksek entegrasyon kabiliyetine sahip yazılım altyapılarıyla konukseverlik sektörünün gücüne güç katıyoruz. Turizm ve konaklama sektörü operasyonlarını Opera Cloud’un bulut tabanlı platformuna taşıyarak işlerinin daha esnek ve her an ulaşılabilir bir üst modeline sahip oluyor.

Otel Yönetiminde Maksimum Esneklik ve Güç

Oracle’ın  güvenilir, özelleştirilebilir ve yüksek entegrasyon kabiliyetine sahip yazılım altyapılarıyla konukseverlik sektörünün gücüne güç katıyoruz. Turizm ve konaklama sektörü operasyonlarını Opera Cloud’un bulut tabanlı platformuna taşıyarak işlerinin daha esnek ve her an ulaşılabilir bir üst modeline sahip oluyor.

Otel Yönetiminde Maksimum Esneklik ve Güç

Oracle’ın  güvenilir, özelleştirilebilir ve yüksek entegrasyon kabiliyetine sahip yazılım altyapılarıyla konukseverlik sektörünün gücüne güç katıyoruz. Turizm ve konaklama sektörü operasyonlarını Opera Cloud’un bulut tabanlı platformuna taşıyarak işlerinin daha esnek ve her an ulaşılabilir bir üst modeline sahip oluyor.

Entegre Ürünlerle Konukseverlik Sektörünün Standartlarını Belirliyor

Oracle teknolojileri tercih eden konaklama tesisleri lobiden arka ofise kadar kusursuz operasyonlar yöneterek misafirler memnuniyetini kazanırken sistemin sağladığı organize verilerle misafir sadakatini garanti altına alacak programlar geliştirebilirler. Tek bir POS üzerinden sayısız işlem yapabilen yeme içme işletmeleri ise Oracle ürünleriyle restoran yönetimi, etkinlik satışları ve POS sistemleri arasında kesintisiz bir entegrasyon sağlayarak bilgi akışını iyileştirebilirler. Menü yönetiminden sipariş takibi ve stok kontrolüne kadar tüm restoran süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetirken sistemin sağladığı raporlarla stratejik adımlar atarak güven içinde büyüyebilirler.

Oracle’ın bulut tabanlı dijital ürünleri rekabetçi turizm ve yeme içme sektöründe bir adım öne geçmeniz için hiç durmadan çalışan asistanınız.

Entegre Ürünlerle Konukseverlik Sektörünün Standartlarını Belirliyor

Oracle teknolojileri tercih eden konaklama tesisleri lobiden arka ofise kadar kusursuz operasyonlar yöneterek misafirler memnuniyetini kazanırken sistemin sağladığı organize verilerle misafir sadakatini garanti altına alacak programlar geliştirebilirler. Tek bir POS üzerinden sayısız işlem yapabilen yeme içme işletmeleri ise Oracle ürünleriyle restoran yönetimi, etkinlik satışları ve POS sistemleri arasında kesintisiz bir entegrasyon sağlayarak bilgi akışını iyileştirebilirler. Menü yönetiminden sipariş takibi ve stok kontrolüne kadar tüm restoran süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetirken sistemin sağladığı raporlarla stratejik adımlar atarak güven içinde büyüyebilirler.

Oracle’ın bulut tabanlı dijital ürünleri rekabetçi turizm ve yeme içme sektöründe bir adım öne geçmeniz için hiç durmadan çalışan asistanınız.

Entegre Ürünlerle Konukseverlik Sektörünün Standartlarını Belirliyor

Oracle teknolojileri tercih eden konaklama tesisleri lobiden arka ofise kadar kusursuz operasyonlar yöneterek misafirler memnuniyetini kazanırken sistemin sağladığı organize verilerle misafir sadakatini garanti altına alacak programlar geliştirebilirler. Tek bir POS üzerinden sayısız işlem yapabilen yeme içme işletmeleri ise Oracle ürünleriyle restoran yönetimi, etkinlik satışları ve POS sistemleri arasında kesintisiz bir entegrasyon sağlayarak bilgi akışını iyileştirebilirler. Menü yönetiminden sipariş takibi ve stok kontrolüne kadar tüm restoran süreçlerini hızlı ve kolay bir şekilde yönetirken sistemin sağladığı raporlarla stratejik adımlar atarak güven içinde büyüyebilirler.

Oracle’ın bulut tabanlı dijital ürünleri rekabetçi turizm ve yeme içme sektöründe bir adım öne geçmeniz için hiç durmadan çalışan asistanınız.

Opera Cloud: Konukseverlik Sektörünün Geleceğini Şekillendiren Teknoloji

Oracle’ın Opera Cloud ürünü, çağrı merkezi yönetimi için tasarlanmış sezgisel sistemiyle rezervasyon işlemlerini daha hızlı ve doğru yaparak süreci iyileştirir. Fiyat ve oda yönetiminde verimlilik sağlar. Misafir profillerini analiz ederek misafirlerin ihtiyaçlarını önceden tahmin ederek satışa dönüşen ek hizmet önerileri yapar. Kanal yönetimi özelliğiyle online seyahat acentelerine olan ihtiyacı ortadan kaldırır. Yöneticiler sistemden aldıkları güvenilir verileri yorumlayarak kişiselleştirilmiş hizmet ve sonuç odaklı sadakat programları üretebilir.

oracle-2

Protel Otel Programları ile Avantajlı Oteller

Rezervasyon Sürecini İyileştirir

Oracle’ın Opera Cloud ürünü, çağrı merkezi yönetimi için özel olarak tasarlanmış sezgisel sistemi rezervasyon işlemlerinin daha hızlı ve doğru yapılmasını sağlar.

Fiyat ve Oda Yönetiminde Verimlilik Sağlar

Kullanıcıların oda tipi ve fiyatlar arasında kolayca geçiş yapmasına izin verir. Misafirlere en iyi oda fiyat kombinasyonunu yaparak en cazip teklifi sunar.

Misafirleri Tanır, İsabetli Teklifler Yapar

Opera Cloud araçları misafir profillerini analiz ederek ihtiyaçlarını önceden tahmin eder. Bu sayede oteller misafirlerine isabetli ek hizmet öneri ve satışları yapar.

Benzersiz Kanal Yönetimiyle Satışları Artırır

Opera Cloud’un benzersiz kanal yönetimi özelliği sayesinde işletmeler online seyahat acenteleri ihtiyacını ortadan kaldırır. Tüm satış kanallarını tek kaynaktan yönetir.

Misafirle Güçlü Bağlar Kurar

Opera Cloud kapsamlı veri saklama ve yorumlama özellikleri sayesinde misafirlere özel teklifler, kampanya ve üyelikler sunarak etkili sadakat programları geliştirir.

Gerçek Zamanlı Verilerle Karar Almaya Yardımcı Olur

Hesap yöneticileri ve satış personeli için veriye dayanan KPI’ları (Anahtar Performans Göstergesi) belirleyerek satış artırma hedeflerini destekler.

Oracle İş Ortakları Ağı Logoları ve Sertifikaları

oracle-partner-1
oracle-partner-2

Oracle ile Olağanüstü Deneyimler Yaratmak Mümkün

oracle-deneyim-1

PMS ve POS

Oracle’ın titizlikle tasarladığı otel yönetim ve satış noktası (POS) sistemleri otel ve personel verimliliğinizi zirveye taşır. Bulut tabanlı PMS ve otel POS çözümleri otel yönetiminde esneklik sağlar ve diğer teknolojilerle kolayca entegre olur.

oracle-deneyim-2

Nor1 CheckIn Merchandising

Oracle Hospitality Nor1 CheckIn Merchandising aracı misafirlerin özel taleplerini ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak kişiselleştirilmiş oda yükseltme ve ek satış fırsatları sunar. Otelin satış stratejileri optimize olurken misafirler unutulmaz bir konaklama deneyimler.

oracle-deneyim-3

Entegrasyon Platformu

Oracle Hospitality Entegrasyon Platformu, otel uygulamalarınızı OPERA Cloud ile bağlayarak verilerinize benzersiz erişim sağlar, böylece daha hızlı ve yenilikçi ürün geliştirme, kolay işbirliği, operasyonel verimlilik ve müşteri memnuniyeti artışı sağlanır.

Oracle Teknolojisiyle Başarıya Ulaşanların Hikayeleri

yasmak-hotel
Yaşmak Hotel Collection

Genel Müdürü Sevilay Duru

“Cloud sistemi bambaşka bir dünya. Opera Cloud ile telefonunuzdan tabletinizden, Amerika’dan, Fethiye’den, her yerden hizmet verebiliyorsunuz. Protel’in rapor ağı ve sisteme mobil aplikasyonlardan ulaşabiliyor olmak fiziksel olarak otelde olmasanızda operasyonun her anında yönetim imkanı veriyor.”