Devinim, hayatın ve ilerlemenin özüdür. Bir şeylerin başlayabilmesi için bir şeylerin bitmesi gerekir bazen. Bu nedenle bir yılın bitişine üzülmek yerine yeni yılın gelişine sevinir ve onu kutlarız. Biten yılla birlikte geride kalan anıların uzaklaşmasına üzülmek yerine başlayacağımız yılın getireceği güzelliklerin beklentisiyle umutlanırız. Sağ salim, sevdiklerimizle, kaybettiklerimizle, sevindiklerimizle, üzüldüklerimizle birlikte girdiğimiz 2016 da böyle bir yıldı. Yeni yıl, yeni umutlar demekti....

Konuk Ağırlama Sektörü Gelir Yönetimi, doğruluğunu kabul ettiğimiz pazar bölümlemesi temelinde başlamıştır. Bu konsept az bilinen bir ekonomist olan Wendell Smith tarafından 1950’li yıllarda biçimlenmiştir. Smith, pazarı bölümlemeyi, “farklılaşan ürün tercihlerine karşılık olarak bir kaç daha küçük homojen pazarın oluşturduğu bir heterojen pazar olarak” görmüştür. Konu, konuk ağırlama sektöründe gelir yönetimine gelince, farklı kategorilerdeki misafirler farklı istek, ihtiyaç ve davranışlara...

Öncelikle 2017'de Turizm sektörünü şekillendirmesini beklediğimiz iki unsur var; birincisi teknoloji ve ikincisi ise “y kuşağı seyahat alışkanlıkları”. Teknolojik gelişmeler, diğer birçok alanda olduğu gibi, turizm alanında da köklü değişiklikler yaşanmasına yol açtı. Seyahat şeklimiz, seyahat acentelerinin bizimle olan etkileşimleri ve seyahat edeceğimiz yer/bölge seçimi gibi konularda aldığımız kararlarımız, teknolojik gelişmeler doğrultusunda yeniden şekillendiriyor. Y kuşağı olarak anılan 1980-2000 yılları...

İş seyahati yapanlar, y kuşağı, bebek bakıcısı ya da sadece tatil amaçlı gelen konuklar olsun, hepsinin ihtiyaçlarını tek bir restoranın karşılayabileceğini düşünüyor musunuz? Otellerdeki restoranlarda tüm misafirleri memnun edecek menüler her zaman denendi ve denenmeye devam ediyor...

Merhaba, 1/1/2017 tarihine kadar e-fatura ve e-defter uygulamalarına geçmesi gereken mükelleflerden, Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine (Kamu SM'ye) mali mühür başvurusu yapmasına rağmen; süreç tamamlanmadığı için mali mührünü temin edemeyenler "Mali Mühür Kullanmadan Ön Başvuru" yapabilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından yayımlanan duyuruya buradan erişebilirsiniz. Saygılarımızla,...

Günümüzün yükselen değeri CRM. Herkes CRM’in tam olarak ne olduğunu ve neler yapabileceğini anlamaya çalışıyor. Becerilerini ve potansiyelini tam olarak kavramaya çalışıyor. Ancak herkes işin kurumsal tarafını tartışıyor. Oysaki kullanıcı tarafında CRM’i anlamak ve anlatmak verilerden, istatistiklerden ve analizlerden çok daha basit. CRM belki de insanların tek bir özelliğini aşmaya çalışıyor: algıda seçicilik. Hayatımız boyunca çok fazla reklama, kampanyaya, teklife ve...