E-Destek
7x24 Destek - Protel | Otel ve Restoran Teknolojileri
16137
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16137,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

7×24 Destek

İhtiyacınız olduğu her an yanınızdayız

7X24 Destek

İhtiyacınız olduğu her an yanınızdayız

Destek ekiplerimizin bilgi ve teknik donanımları, iletişim ve erişimi en yüksek düzeyde tutacak şekilde planlanmıştır. Konuk ağırlama sektöründe operasyonel sürekliliğinin öneminin bilinci ile; ‘her ihtiyaç duyulduğunda erişilebilir olmak ve en kısa zamanda en doğru çözümü sunmak’ prensibi, hizmet anlayışımızın temelini oluşturmaktadır. Sene boyunca 7×24 gün sunulan destek hizmeti, Fidelio’nun işlevsel üstünlüğüne süreklilik ve kesintisiz kullanım garantisi ekliyor.

Mesai İçi Acil Destek (09:00 – 18:00, Pazartesi – Cuma)

Mesai saatleri içinde, sistemin çalışmasını engelleyen durumlar, hata mesajları, operasyonun devamına engel olan durumlar gibi ACİL konularda e-destek kaydı açmadan da çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Destek kaydınız çağrıyı cevaplayan uzmanımız tarafından açılacaktır. Çağrı merkezi telefonları aşağıdaki tabloda verilmektedir. Acil olmayan destek taleplerinizi ve sistem ile ilgili sorularınızı e-destek sistemimize çağrı kaydı açarak bize iletebilirsiniz.

Mesai Dışı Acil Destek (18:00 – 09:00, hafta sonu ve resmi tatillerde)

Mesai saatleri dışında, sistemin çalışmasını engelleyen durumlar, hata mesajları, operasyonun devamına engel olan durumlar gibi ACİL konularda e-destek kaydı açmadan mobil nöbet hattımızdan bizi arayabilirsiniz. Destek kaydınız çağrıyı cevaplayan uzmanımız tarafından açılacaktır. Mesai dışında bize ulaşabileceğiniz telefon numarası aşağıdaki tabloda verilmektedir.