Otel yazılımları ve bu yazılımlarla bağlantılı teknolojik çözümler, müşteri deneyimi yönetimi ve kişiselleştirme konusunda büyük fırsatlar sunuyor. Televizyon kumandası veya iklimlendirme sistemlerini yönetme işlevleri olan basit yazılım veya cihazlardan, çok daha karmaşık uygulama ve sistemlere kadar geniş bir yelpazeye yayılan ve müşterilere farklı kolaylıklar sunan birçok çözüm mevcut. Otel teknolojileriyle tesislerini güçlendiren işletmeler, bir yandan müşteri memnuniyeti yaratırken diğer yandan da belirli maliyetleri düşürerek kârlılıklarını arttırıyor. Protel’in sunduğu oda içi teknolojiler, bu anlamda otellere oldukça önemli fırsatlar sağlayarak, müşteri sadakati edinmenin yaratıcı yollarını sunuyor.
Oda İçi Teknolojiler
Protel’in oteller için sunduğu oda içi teknolojilerle müşteri deneyimini kişiselleştirin.
Müşterilerinize eşsiz bir konaklama deneyimi sunun.
Otel yazılımları ve bu yazılımlarla bağlantılı teknolojik çözümler, müşteri deneyimi yönetimi ve kişiselleştirme konusunda büyük fırsatlar sunuyor. Televizyon kumandası veya iklimlendirme sistemlerini yönetme işlevleri olan basit yazılım veya cihazlardan, çok daha karmaşık uygulama ve sistemlere kadar geniş bir yelpazeye yayılan ve müşterilere farklı kolaylıklar sunan birçok çözüm mevcut. Otel teknolojileriyle tesislerini güçlendiren işletmeler, bir yandan müşteri memnuniyeti yaratırken diğer yandan da belirli maliyetleri düşürerek kârlılıklarını arttırıyor. Protel’in sunduğu oda içi teknolojiler, bu anlamda otellere oldukça önemli fırsatlar sağlayarak, müşteri sadakati edinmenin yaratıcı yollarını sunuyor.
Oda İçi Teknolojiler
Protel’in oteller için sunduğu oda içi teknolojilerle müşteri deneyimini kişiselleştirin.
Müşterilerinize eşsiz bir konaklama deneyimi sunun.
Otel yazılımları ve bu yazılımlarla bağlantılı teknolojik çözümler, müşteri deneyimi yönetimi ve kişiselleştirme konusunda büyük fırsatlar sunuyor. Televizyon kumandası veya iklimlendirme sistemlerini yönetme işlevleri olan basit yazılım veya cihazlardan, çok daha karmaşık uygulama ve sistemlere kadar geniş bir yelpazeye yayılan ve müşterilere farklı kolaylıklar sunan birçok çözüm mevcut. Otel teknolojileriyle tesislerini güçlendiren işletmeler, bir yandan müşteri memnuniyeti yaratırken diğer yandan da belirli maliyetleri düşürerek kârlılıklarını arttırıyor. Protel’in sunduğu oda içi teknolojiler, bu anlamda otellere oldukça önemli fırsatlar sağlayarak, müşteri sadakati edinmenin yaratıcı yollarını sunuyor.
Müşteri deneyimi platformlarının oteller açısından en büyük faydalarından biri misafire sağladıkları rahatlıktır. Birçoğu, misafirin mobil cihazına indirebileceği uygulamalar şeklinde olan bu yazılımlar, odadaki cihazlarla bütünleşerek onların yönetilmesini sağlar. Üstelik misafirin kendi mobil cihazını kullanması altyapı (mobil cihazlar vb.) yatırımını da ortadan kaldırır.
Oda içi teknolojilerin bir diğer faydası da otel personelinin iş yükünü azaltmasıdır. Bu duruma verilebilecek en yaygın örnekler, uygulama üzerinden otelin restoranı veya spa merkezi gibi tesislerin doluluk ve kullanım durumlarının görüntülenmesi ve rezervasyon yapılabilmesidir. Bu işlemlerin müşteriler tarafından kendi mobil cihazları üzerinden yapılması, bu hizmetler için kullanılması gereken personel ve iş yükünü ortadan kaldırır.
Müşteri deneyimi platformlarının oteller açısından en büyük faydalarından biri misafire sağladıkları rahatlıktır. Birçoğu, misafirin mobil cihazına indirebileceği uygulamalar şeklinde olan bu yazılımlar, odadaki cihazlarla bütünleşerek onların yönetilmesini sağlar. Üstelik misafirin kendi mobil cihazını kullanması altyapı (mobil cihazlar vb.) yatırımını da ortadan kaldırır.
Oda içi teknolojilerin bir diğer faydası da otel personelinin iş yükünü azaltmasıdır. Bu duruma verilebilecek en yaygın örnekler, uygulama üzerinden otelin restoranı veya spa merkezi gibi tesislerin doluluk ve kullanım durumlarının görüntülenmesi ve rezervasyon yapılabilmesidir. Bu işlemlerin müşteriler tarafından kendi mobil cihazları üzerinden yapılması, bu hizmetler için kullanılması gereken personel ve iş yükünü ortadan kaldırır.
Müşteri deneyimi platformları ve oda içi teknolojilerin başlıca kullanım şekli, müşteri karşılama ve bilgilendirme hizmetidir. Bu tür kullanımlara örnek olarak, otel lobilerine ya da otelin yaygın kullanılan diğer noktalarına yerleştirilen kiosklar verilebilir. Kiosk cihazları üzerinden check-in check-out gibi işlemlerin yapılmasının dışında, otel yakındaki etkinlikler, tarihi yerler veya diğer etkinlik alanları hakkında bilgi verilebilir. Protel tarafından sunulan iRiS müşteri karşılama ve bilgilendirme sistemleri, bu tür hizmetleri sunmanızı sağlayacak gelişmiş özelliklerle donatılmıştır.
iRiS gibi müşteri deneyimi platformları, misafire kolaylık sağlamanın yanında, otel ziyaretçileri hakkında işlenebilir veriler toplama açısından da oldukça değerlidir. Sistem üzerinden yapılan işlemlere ait veri ve istatistikler doğrudan toplanıp işlenerek rapor, tahmin ve bütçelerin çok daha verimli olması sağlanabilir.
Müşteri deneyimi platformları ve oda içi teknolojilerin başlıca kullanım şekli, müşteri karşılama ve bilgilendirme hizmetidir. Bu tür kullanımlara örnek olarak, otel lobilerine ya da otelin yaygın kullanılan diğer noktalarına yerleştirilen kiosklar verilebilir. Kiosk cihazları üzerinden check-in check-out gibi işlemlerin yapılmasının dışında, otel yakındaki etkinlikler, tarihi yerler veya diğer etkinlik alanları hakkında bilgi verilebilir. Protel tarafından sunulan iRiS müşteri karşılama ve bilgilendirme sistemleri, bu tür hizmetleri sunmanızı sağlayacak gelişmiş özelliklerle donatılmıştır.
iRiS gibi müşteri deneyimi platformları, misafire kolaylık sağlamanın yanında, otel ziyaretçileri hakkında işlenebilir veriler toplama açısından da oldukça değerlidir. Sistem üzerinden yapılan işlemlere ait veri ve istatistikler doğrudan toplanıp işlenerek rapor, tahmin ve bütçelerin çok daha verimli olması sağlanabilir.
Her otel, misafirine kendine özgü bir deneyim sunmak ister. Kimi oteller saygınlık ve lüks vurgusu yaparken kimi oteller de samimiyet ve sıcaklık vurgusuna odaklanır. Tüm bu değerlerin ortak noktası, müşterilere üst düzey bir hizmet sunarak müşteri memnuniyetini zirveye taşımaktır. Müşteri deneyimi platformları, müşteri deneyimini kişiselleştirerek, otellerin üst düzey bir hizmet sunmasına yardımcı olabilir. Bu da otelin markalaştırma çabalarına çok büyük katkı sağlayacağı gibi müşteri memnuniyetini arttırarak sadık müşteri kitlesi oluşturmayı ve büyütmeyi de mümkün kılar.
Her otel, misafirine kendine özgü bir deneyim sunmak ister. Kimi oteller saygınlık ve lüks vurgusu yaparken kimi oteller de samimiyet ve sıcaklık vurgusuna odaklanır. Tüm bu değerlerin ortak noktası, müşterilere üst düzey bir hizmet sunarak müşteri memnuniyetini zirveye taşımaktır. Müşteri deneyimi platformları, müşteri deneyimini kişiselleştirerek, otellerin üst düzey bir hizmet sunmasına yardımcı olabilir. Bu da otelin markalaştırma çabalarına çok büyük katkı sağlayacağı gibi müşteri memnuniyetini arttırarak sadık müşteri kitlesi oluşturmayı ve büyütmeyi de mümkün kılar.