0850 333 7785
E-Destek

Sayın İş Ortağımız; Protel olarak dünya bilişim devlerinin yazılım ve donanımlarını Türkiye’de turizm sektörünün hizmetine sunma amacıyla Oracle Hospitality firmasıyla uzun yıllara dayanan, istikrarlı bir iş ortaklığımız bulunmakta. Firmamız, bu iş ortaklığı kapsamında, Oracle Hospitality’nin Türkiye’deki tek yetkili satıcısı ve bakım, onarım, güncelleme yetkilisidir. Şirketimiz, son dönemlerde MICROS...

Property Management System (PMS), yani otel yönetim sistemi bir otelin kalbidir, hatta sinir sisteminin merkezidir. PMS sistemleri ilk ortaya çıktığında otelcilik camiasında “çarşaf” diye tabir edilen çizelgelerin yerini alıyordu. Bu çizelgelerde tüm odalar ve belirli bir tarihe kadarki tüm zaman aralığı bulunurdu. Hangi odanın, hangi...

Restoran işletmeciliği, diğer bütün iş kollarında olduğu gibi, düzenli ve disiplinli bir çalışmayı ve finansal hesaplama yapmayı gerektiren bir meslek grubudur. Dışarıdan bakıldığında kolay bir iş gibi gözüken restoran işletmeciliği, işin mutfak kısmına geçildiğinde; stok yönetimi, menü çeşitliliği, sunum kalitesi, müşteri memnuniyeti ve güvenlik gibi...

Restoran işletmeciliğinde restoran yönetiminin merkezi yazar kasa POS sistemidir. Bir kez satın alınan ve uzun yıllar kullanılan POS sistemini tercih ederken, işletmecilerin kararsızlık yaşaması çok doğaldır. Bu yazımızda işletmecilere geleneksel POS sistemleri ile bulut tabanlı POS sistemlerinin karşılaştırmasını yaparak, kararsızlık yaşayan işletmecilere yardımcı olmaya çalışacağız. Önceliklie...

Yüzyıllık bir maziye sahip olan hızlı servis (fast food) restoran işletmeciliği bugünlerde köklü bir değişim yaşıyor. Adından da anlaşıldığı üzere, restoran müşterilerine talep ettikleri gıdayı hızlı bir şekilde servis etme anlayışı üzerine kurulmuş olan hızlı servis restoranları, teknolojik çözümlerin yarattığı hızlı ve kolay çözüm faydalarından...

Restoran işletmelerinde yöneticilerin öncelikli hedefi müşterilerine unutulmaz bir deneyim sunmaktır. Müşterilerin yaşadığı deneyim ne kadar etkileyici olursa, müşterilerin restoranı tekrar ziyaret etme, yakın çevresine restoran deneyiminden bahsetme ihtimalleri yükselir ve sonuçta restoranın gelirleri artar. Bir işletmenin gelir elde etmesinin yanında, kazandığı parayı da koruyabilmesi gerekir....