En Yeni İçerikler

Veri Yönetimi Nedir? Otellerde Veri Yönetiminin Önemi

0
İşletmenizin verimini artırırken müşteri profilini belirleyerek doğru hedef kitleye seslenmek ister misiniz? Bunun çok kolay bir yolu var: Veri yönetimi ya da sektördeki yaygın kullanımıyla profil yönetimi. Veri, doğru işlendiğinde en değerli şey. Konaklama işletmelerinin de durmaksızın veri biriktirme kapasitesine sahip olduğunu düşünürsek, işletmenizi zengin bir madene benzetmek mümkün. Otelinizin bilgi bankasına sürekli data akışı olur, ancak düzgün yönetilemeyen...

Michelin Rehberi Nedir? Çözüm Ortağımız Olan Michelin Yıldızları

0
Michelin Rehberi, sadece bir yemek keşfi değil, aynı zamanda bir lezzet serüvenidir. Sadece tatları değil, aynı zamanda yerel mutfakları ve özgün yetenekleri ön plana çıkararak, dünya çapında benzersiz yeme içme deneyimlerini ortaya çıkarır. Michelin'in değerlendirdiği restoranlar, sadece yüksek standartlarda mükemmellik ve yaratıcılık sergilemekle kalmaz, aynı zamanda damaklarda unutulmaz izler bırakır. Bu yazımızda, misafir tercihlerini etkileyen ve lezzetin sınırlarını zorlayan...

Protel, Hızlı Büyümeyi Desteklemek için Oracle MICROS Simphony Cloud Service Provider Edition’ı Sunuyor

0
34 yıllı aşkın deneyimiyle yiyecek-içecek sektöründeki, restoran, cafe, otel, bar, pastane, plaj vb. işletmeler için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel, yazılımlarını daha hızlı sunabilmek için Oracle ile işbirliğini güçlendirdi. Oracle PartnerNetwork’ün (OPN) üyesi ve Oracle Food and Beverage’ın Türkiye’deki otel ve restoran yönetim çözümleri sağlayıcısı olan Protel, 5.000’den fazla işletmeye sağladığı imkanlarla yiyecek içecek ve konaklama sektörlerine katma değer...

Sürdürülebilir Geleceğin Anahtarı: Akıllı Oteller

0
Dünya evimiz, dünyayı korumak ise hepimizin görevi. Misafirlere kendini evinde hissettirmeyi vizyon edinmiş oteller de tabii ki bu yaklaşımla yola çıkıyor.  Bir günde yüzlerce misafiri ağırlayan otellerde gün içerisindeki tüm gıda, su ve enerji tüketimini düşündüğümüzde bireylere ciddi bir sorumluluk düştüğünü açık bir şekilde görebiliyoruz. Bu tüketimleri takip ve analiz eden her işletme kapılarını sürdürülebilirlik anahtarı ile açıyor. Sürdürülebilirliği benimseyen bu...

Otel Misafirlerinizle Daha Yakın İlişkiler Kurmanın Yolu: E-Pazarlama ve CRM

0
Otel işletmeciliği, misafir memnuniyetini sağlamak ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmak açısından oldukça rekabetçi bir sektördür. Bu nedenle misafirlerinizle ilişkilerinizi geliştirmek ve sürdürülebilir bir müşteri tabanı oluşturmak, işletmenizin başarısı için hayati öneme sahiptir. İşte bu amaçla, misafirlerinizle daha yakın ilişkiler kurmanıza yardımcı olacak iki temel soruyu ele alacağız: "Misafirlerinizi ne kadar tanıyorsunuz?" ve "Misafirleriniz otelinizi ne kadar tanıyor?" Misafirlerinizi ne...