GİB tarafından yapılan “Yeni Merkez Uygulama” sistemine geçiş çalışması kapsamında, Protel Entegratör sistemi, GİB servis erişimleri 14 Aralık 2024 saat 00:01 tarihinde güncellenecektir. GİB, e-Fatura ve e-İrsaliye uygulamalarına ilişkin yeni merkez uygulamasına geçiş işlemlerine 14.12.2024 saat 00:01’de başlayacak, uygulamayı 16.12.2024 saat 08:00’de devreye almayı planladığı için 2 gün boyunca e-belge gönderimi yapılmayacaktır.

Güncelleme sonrasında bekleyen e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Adisyon belgeleri ve raporlar, GİB'in yeni merkez uygulaması üzerinden iletilecektir. GİB bu süre içinde iletilmesi acil olan belgelerin matbu olarak düzenlenmesine izin vermektedir.

Saygılarımızla.

Dijital Pazarlama Hizmetleri

Konuk ağırlama işletmelerine özel dijital pazarlama hizmetlerimizle tanışın.

İşletmenizin dijital varlığını güçlendirin.

Siz bu yazıyı okurken, tam da sizin yaptığınız gibi, dünya genelinde milyonlarca insan internet üzerinden birbirleriyle ya da şirketlerle iletişim kuruyor. Günümüzde, hepimizin hayatının bir parçası olan sanal dünya, işletmeler içinde yaratıcı bir satış ve pazarlama platformuna dönüştü. Dijital pazarlamanın en büyük artısı, doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşılmasını mümkün hâle getirmesidir. Üstelik bütün bu süreçler analitik olarak ölçümlenebilir ve pazarlama stratejilerinin gerçek başarısı ortaya çıkar.

Sanal dünyada yer almak ve başarılı dijital pazarlama stratejileri geliştirmek için bu konuda uzman olan ekiplerden destek almanız gerekir. Protel olarak 30 yıldır hizmet vermekte olduğumuz otel, restoran ve diğer konuk ağırlama işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümlerini sunuyoruz.

Dijital Pazarlama Hizmetleri

Konuk ağırlama işletmelerine özel dijital pazarlama hizmetlerimizle tanışın.

İşletmenizin dijital varlığını güçlendirin.

Siz bu yazıyı okurken, tam da sizin yaptığınız gibi, dünya genelinde milyonlarca insan internet üzerinden birbirleriyle ya da şirketlerle iletişim kuruyor. Günümüzde, hepimizin hayatının bir parçası olan sanal dünya, işletmeler içinde yaratıcı bir satış ve pazarlama platformuna dönüştü. Dijital pazarlamanın en büyük artısı, doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşılmasını mümkün hâle getirmesidir. Üstelik bütün bu süreçler analitik olarak ölçümlenebilir ve pazarlama stratejilerinin gerçek başarısı ortaya çıkar.

Sanal dünyada yer almak ve başarılı dijital pazarlama stratejileri geliştirmek için bu konuda uzman olan ekiplerden destek almanız gerekir. Protel olarak 30 yıldır hizmet vermekte olduğumuz otel, restoran ve diğer konuk ağırlama işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümlerini sunuyoruz.

Dijital Pazarlama Hizmetleri

Konuk ağırlama işletmelerine özel dijital pazarlama hizmetlerimizle tanışın.

İşletmenizin dijital varlığını güçlendirin.

Siz bu yazıyı okurken, tam da sizin yaptığınız gibi, dünya genelinde milyonlarca insan internet üzerinden birbirleriyle ya da şirketlerle iletişim kuruyor. Günümüzde, hepimizin hayatının bir parçası olan sanal dünya, işletmeler içinde yaratıcı bir satış ve pazarlama platformuna dönüştü. Dijital pazarlamanın en büyük artısı, doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşılmasını mümkün hâle getirmesidir. Üstelik bütün bu süreçler analitik olarak ölçümlenebilir ve pazarlama stratejilerinin gerçek başarısı ortaya çıkar.

Sanal dünyada yer almak ve başarılı dijital pazarlama stratejileri geliştirmek için bu konuda uzman olan ekiplerden destek almanız gerekir. Protel olarak 30 yıldır hizmet vermekte olduğumuz otel, restoran ve diğer konuk ağırlama işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümlerini sunuyoruz.

Konuk ağırlama işletmeleri neden dijital pazarlama çözümlerine ihtiyaç duyar?

Konuk ağırlama sektörü rekabetin en yoğun yaşandığı hizmet sektörlerinden birisidir. Binlerce rakip arasından sıyrılmak ve markayı doğru müşteri kitlesine ulaştırmak gerekir. Klasik pazarlama faaliyetleri müşteriye ulaşmak için kullanılan en temel yöntemlerden birisi olsa da pek çok işletme için ciddi bir gider kalemidir. Kullanılan pazarlama yönteminin işletmeye kattığı değerin yanlış hesaplanması veya hiç hesaplanmaması gibi durumlarda, bu faaliyetlerin gerçek değerini bilmek mümkün olmaz. Örneğin, bir otel işletmecisi yaz sezonuyla ilgili bir billboard hazırlayıp büyük şehirlerin gözde alanlarında otelini tanıtabilir. Yapılan büyük harcama karşılığında, reklamı tam olarak kaç kişinin gördüğü ve kaç misafirin o reklam aracılığıyla otelde rezervasyon yaptığını bilemez.

Öte yandan, dijital pazarlama yöntemlerinde, bütün hesaplamalar ve geri dönüş oranları sayısal analizler ve analizlere dayalı tahminlere dayanır. İşletmeler, dijital pazarlama kampanyaları için bütçelerini belirlemeleri ve kampanya kanalı üzerinde gerekli kurulumu yapmalarının ardından, o kampanyanın yaklaşık olarak kaç müşteri tarafından görüleceğini ve tahmini dönüş oranlarını hesaplayabilir. Dijital pazarlama faaliyetlerinin bir diğer faydası da, doğrudan hedef kitleye yönelik pazarlama çalışmalarının yürütülebilmesidir. Örneğin, Google AdWords üzerinde kurgulanan bir reklam çalışmasını; seyahat etmeyi seven, otelinizin bulunduğu konumla ilgilenen, gelir düzeyi yüksek ve belirli yaş aralığındaki müşteri grubuna özel olarak kurgulayabilir ve kurguladığınız reklamın yalnızca bu müşteri grubuna gösterilmesini sağlayabilirsiniz. Protel tarafından sunulan arama motoru reklamcılığı (SEM) çözümü, konuk ağırlama sektöründe deneyimli uzmanlar tarafından yönetilir. İşletmenize ve müşteri kitlenize en uygun reklam çalışmaları oluşturularak başarı oranı yüksek reklam çalışmaları ortaya konur.

Konuk ağırlama işletmeleri neden dijital pazarlama çözümlerine ihtiyaç duyar?

Konuk ağırlama sektörü rekabetin en yoğun yaşandığı hizmet sektörlerinden birisidir. Binlerce rakip arasından sıyrılmak ve markayı doğru müşteri kitlesine ulaştırmak gerekir. Klasik pazarlama faaliyetleri müşteriye ulaşmak için kullanılan en temel yöntemlerden birisi olsa da pek çok işletme için ciddi bir gider kalemidir. Kullanılan pazarlama yönteminin işletmeye kattığı değerin yanlış hesaplanması veya hiç hesaplanmaması gibi durumlarda, bu faaliyetlerin gerçek değerini bilmek mümkün olmaz. Örneğin, bir otel işletmecisi yaz sezonuyla ilgili bir billboard hazırlayıp büyük şehirlerin gözde alanlarında otelini tanıtabilir. Yapılan büyük harcama karşılığında, reklamı tam olarak kaç kişinin gördüğü ve kaç misafirin o reklam aracılığıyla otelde rezervasyon yaptığını bilemez.

Öte yandan, dijital pazarlama yöntemlerinde, bütün hesaplamalar ve geri dönüş oranları sayısal analizler ve analizlere dayalı tahminlere dayanır. İşletmeler, dijital pazarlama kampanyaları için bütçelerini belirlemeleri ve kampanya kanalı üzerinde gerekli kurulumu yapmalarının ardından, o kampanyanın yaklaşık olarak kaç müşteri tarafından görüleceğini ve tahmini dönüş oranlarını hesaplayabilir. Dijital pazarlama faaliyetlerinin bir diğer faydası da, doğrudan hedef kitleye yönelik pazarlama çalışmalarının yürütülebilmesidir. Örneğin, Google AdWords üzerinde kurgulanan bir reklam çalışmasını; seyahat etmeyi seven, otelinizin bulunduğu konumla ilgilenen, gelir düzeyi yüksek ve belirli yaş aralığındaki müşteri grubuna özel olarak kurgulayabilir ve kurguladığınız reklamın yalnızca bu müşteri grubuna gösterilmesini sağlayabilirsiniz. Protel tarafından sunulan arama motoru reklamcılığı (SEM) çözümü, konuk ağırlama sektöründe deneyimli uzmanlar tarafından yönetilir. İşletmenize ve müşteri kitlenize en uygun reklam çalışmaları oluşturularak başarı oranı yüksek reklam çalışmaları ortaya konur.

Turizm işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümleri nasıl kurgulanmalıdır?

Günümüzde piyasada dijital pazarlama çözümü olarak adlandırabileceğimiz birçok dijital pazarlama aracı ve uygulaması bulunmaktadır. Her bir dijital pazarlama çözümü farklı bir müşteri kitlesine ve farklı müşteri davranışlarına hitap eder. Örneğin, iş dünyasında sıklıkla kullanılan LinkedIn platformu ve dünyanın en büyük sosyal medya platformu olan Facebook, pek çok ortak işleve sahip olsa da, sahip oldukları müşteri kitleleri ve bu kitlelerin platformlara özgü davranış biçimleri birbirinden farklıdır. Facebook hesabında en yakın arkadaşının geçen yaz yaptığı tatil fotoğraflarına bakan bir üst düzey yönetici, aynı gün içinde LinkedIn hesabında çalıştığı sektörle ilgili bir makaleyi okuyor olabilir. Bu örneğimizde, aynı müşteriye ulaşılıyor olsa da, iki farklı mecrada farklı bir dil ve üslup kullanılmalıdır. Bu müşteriye, örneğin bir otelin reklamı yapılacaksa, Facebook’ta arkadaşının fotoğrafına bakarken, deniz-güneş-kum temalı bir görsel reklam kullanılırken, LinkedIn platformunda, iş yemekleri ve toplantı organizasyonu hizmetleri duyurulabilir.

Tüm bu kurgular ve dijital pazarlama senaryoları, işletmenizin hitap ettiği kitleye ve o kitlenin davranışlarına göre düzenlenmelidir. 30 yıldır turizm ve konuk ağırlama teknolojileri sektöründe yer alan Protel; otel, restoran ve diğer konuk ağırlama işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümlerini sizlerle birlikte kurguluyor ve işletme verimliliğinizi arttıracak dijital pazarlama stratejileri sunuyor.

Turizm işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümleri nasıl
kurgulanmalıdır?

Günümüzde piyasada dijital pazarlama çözümü olarak adlandırabileceğimiz birçok dijital pazarlama aracı ve uygulaması bulunmaktadır. Her bir dijital pazarlama çözümü farklı bir müşteri kitlesine ve farklı müşteri davranışlarına hitap eder. Örneğin, iş dünyasında sıklıkla kullanılan LinkedIn platformu ve dünyanın en büyük sosyal medya platformu olan Facebook, pek çok ortak işleve sahip olsa da, sahip oldukları müşteri kitleleri ve bu kitlelerin platformlara özgü davranış biçimleri birbirinden farklıdır. Facebook hesabında en yakın arkadaşının geçen yaz yaptığı tatil fotoğraflarına bakan bir üst düzey yönetici, aynı gün içinde LinkedIn hesabında çalıştığı sektörle ilgili bir makaleyi okuyor olabilir. Bu örneğimizde, aynı müşteriye ulaşılıyor olsa da, iki farklı mecrada farklı bir dil ve üslup kullanılmalıdır. Bu müşteriye, örneğin bir otelin reklamı yapılacaksa, Facebook’ta arkadaşının fotoğrafına bakarken, deniz-güneş-kum temalı bir görsel reklam kullanılırken, LinkedIn platformunda, iş yemekleri ve toplantı organizasyonu hizmetleri duyurulabilir.

Tüm bu kurgular ve dijital pazarlama senaryoları, işletmenizin hitap ettiği kitleye ve o kitlenin davranışlarına göre düzenlenmelidir. 30 yıldır turizm ve konuk ağırlama teknolojileri sektöründe yer alan Protel; otel, restoran ve diğer konuk ağırlama işletmelerine en uygun dijital pazarlama çözümlerini sizlerle birlikte kurguluyor ve işletme verimliliğinizi arttıracak dijital pazarlama stratejileri sunuyor.