Sosyal Medyadaki Yorumlara Hangi Kanallarda Nasıl Tepki Vermelisiniz?

0
Tepki vermek veya vermemek, Facebook sayfa yöneticilerinin sıklıkla aklından bir soru. TripAdvisor veya Yelp gibi sitelere gelen değerlendirmelere tepki vermek için kullanılabilecek genel kurallar bu siteler için geçerli olurken, Facebook ortamında aynı tepkiler tam olarak anlamlı olmayabiliyor.Socialbakers tarafından yapılan Facebook marka sayfalarında yayınlananların %95’inin cevapsız kaldığını gösteren araştırmayı kaynak alan allfacebook çalışanları Facebook sayfalarındaki kurumsal tepki oranları üzerine bir makale...

Otelinizin veya Restoranınızın Facebook Etkileşimini Nasıl Geliştirirsiniz?

0
Facebook’da bir sayfa oluşturdunuz ve “Like” alarak beğeni toplamaya başladınız ancak gerçekten takipçilerinizin ilgisine ve bağlılığına sahip misiniz? Takipçilerin ilgisini ayakta tutmak başlı başına bir iştir. İşletmenizdeki veya bölgenizdeki bütün aktivite ve promosyonlar hakkında her şeyi yayınlayabilirsiniz. Ancak bu yayınlardaki içerik nadiren marka bağımlılığı yaratacak nitelikte olacaktır. Takipçileriniz Facebook sayfanızda yayınladıklarınız hakkında yorum yaptıklarında veya yayınladıklarınızı paylaşıp beğendiklerinde, onların arkadaşları -henüz...

Online Rezervasyonunuzu Sosyal Medya ile Artırın

0
Otelinizin için Sosyal Medya Neden Önemlidir? Günümüzde sosyal medya oteller için önemli bir pazarlama alanına dönüşmüştür. Oteller için sosyal medya sayesinde hedeflenen, tesislerin kendi web siteleri üzerinden rezervasyon sağlamaktır. Birçok otelin Twitter, Facebook, Tripadvisor ve LinkedIn gibi sosyal mecralarda olmasının nedeni, sosyal medyanın online rezervasyon ile yeni müşteriler kazanmak için mükemmel bir yol olmasıdır. Sosyal medya ile hayatımıza online itibar kavramı...

Otelinizin Oda Fiyatlarını Belirlerken Nelere Dikkat Etmelisiniz?

0
Oda fiyatlarını belirlemek birçok otel işletmecisi için göz korkutucu olabilir. Çünkü oda fiyatlarını belirlemek için birçok değişken vardır. Bu nedenle oda fiyatları belirlenirken çok sayıda kaynaktan bilgi edinmek gerekmektedir. Havayolu şirketleri bu duruma en iyi örnektir.  Belirli zamanlarda talebe göre koltuk fiyatlarını belirlerler. Uçuşa birkaç hafta varsa ücretler rezervasyonu teşvik etmek ya da satışı artırmak için düşük olur. Bu sırada...

Otelinizin Neden Mobil Uyumlu Websitesi Olmalı?

1
Mobil Uyumlu Websitesi kavramı, gelişen ve küçülüp cebimize giren teknolojik cihazlar ile birlikte sanal dünyaya giriş yapmış bir terimdir. Mobil cihazlar üzerinden kullanıcılara ulaşan işletmeler, mobil kullanıcılarına kaliteli bir deneyim yaşatabilmek için internet sitelerini mobile uyarlamanın yollarını aramaya başlamışlardır. Websitenizin cep telefonunda görüntülenmesi, sitenizin mobil cihazlara uygun olduğu anlamına gelmez. Mobil websiteleri, cep telefonundan internete erişen kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun...