Otellerin Gelir Yöneticileri Başarılı Bir "Gelir Yönetimi" için Neler Yapmalı?

0
Yapılan araştırmalar, otellerin Gelir Müdürlerinin görünenden çok daha fazla role sahip olduğunu ortaya koydu. Kendilerinden rollerini tanımlamaları istendiğinde cevaplar; raporlayıcı, analist, strateji belirleyici, sistem kurgulayıcı, pazarlama gurusu, yetenek yöneticisi, sosyal medya uzmanı, veri uzmanı, satış destekleyicisi ve kanal yöneticisi şeklinde oldu. Bütün bu görevlerin birlikte yürütülmesi, Gelir Yöneticilerinin pazarı anlama ve çözümlemeye ayıracakları zamanın ve enerjinin azalması anlamına geliyor....

Restoran Otomasyon Sistemi Seçimi

0
En iyi restoranlar en kaliteli POS sistemlerini tercih ederler. Bunun en önemli nedeni, yüksek performanslı POS sistemlerinin, restoranların operasyonlarını etkin bir şekilde yönetebilmelerini sağlamasıdır. Garsonlar müşteri siparişlerini daha hızlı alır, mutfak daha az hata yapar, müşteriler ise yemeklerini ve hesaplarını çok daha hızlı alırlar. Böylece masa devir hızı artar ve garsonlar aynı anda daha çok masaya servis verebilir. Yöneticiler...

Restoran Konseptleri

0
Tüketici alışkanlıkları hakkında edinilen bilgiler çerçevesinde pazar segmentinin hedeflenmesi ile ilgili karar verildikten sonra diğer önemli nokta restoranın hangi konseptte faaliyet göstereceğidir. Hedef kitleniz için hangi konseptin en uygun olduğuna karar vermelisiniz. Restoranlar genel olarak hızlı servis (fast food), orta düzey ve üst düzey restoranlar olmak üzere 3 ana kategoriye ayrılır: Hızlı servis veren restoranlarda nispeten daha ucuz, hızlı sunulabilen dar bir...

Otel Yatırımlarında Nasıl Başarılı Olunur?

1
Deneme
 Otel işletmeciliğinde otelin yatırım aşaması ve açılış sürecini yönetirken dikkat edilmesi gereken bazı hususlar vardır. Başarılı bir yatırım için planlı hareket edilmeli ve aşağıda anlatılan konulara dikkat edilmelidir. Amacınızı iyi belirleyin Açılış öncesi pazarlama stratejinizi ve ulaşmak istediğiniz hedefi netleştirin. Yeni olan her işletme için marka konumlandırması ve planlamanın, mümkün olduğunca erken aşamada yapılması gerekir. Erken aşamada yapılan marka konumlandırması her...