Otelcilikte Rekabet Grubu Oluşturmak

0
Dünya çapında enflasyon, seyahat ve konaklama maliyetleri artmasına rağmen, gezginlerin seyahat etme isteği artarak devam ediyor. İstanbul’dakiler başta olmak üzere Türkiye’de bulunan birçok otel, 2019’da gösterdiği performansın çok daha üzerinde bir performans sergiliyor. Özellikle İstanbul’daki birçok otel, Ocak ve Ekim ayları arasındaki doluluk seviyesi ile rekor yılı diye adlandırdığımız 2019’u neredeyse yakaladı ve hatta geçti. ADR seviyesi ise, bu oranın...

Sürdürülebilir Bir Otel Olmak için Öneriler

0
Otelinizde sürdürülebilirlik adına yapacağınız küçük değişikliklerle hem çevreye verilen zararı azaltabilir hem de çevre konusunda duyarlı misafirler tarafından fark edilebilirsiniz. Seyahat severler artık daha ekolojik seçeneklere yöneldiklerini bildiriyorlar. Bu sebeple, çevreci bir konaklama işletmesi olmak, misafir memnuniyetini artırarak yeniden tercih edilmenizi sağlar. Atıkları azaltmak, geri dönüşüm faaliyetlerini önemsemek, çevre dostu ürünler tercih etmek gibi yapılabilecek küçük değişikliklerin doğa ve...

Temiz Veri Her Şeyin Temeli

0
Konaklama sektöründe, marka savunucusu bir misafir kitlesi elde etmeyi ve onları tanıyarak nasıl sadakat oranını artırabileceğimizi bir önceki “Marka Savunuculuğu” blog yazımızda incelemiştik.  Peki, “Misafirleri tanıyarak sadakati artırmanın yapı taşı nedir?” diye soracak olsak… Cevaplarınız çok büyük ihtimalle aşağıdakilerden biri veya birkaçı olacaktır. Güçlü bir CRM CRM ile entegre PMSKişiye özel e-mail pazarlama araçlarıSadakat Yönetimi vb. Ancak unutmamalıyız ki; yukarıda sıralanan tüm bu...

OPERA ile 3. Parti Yazılımların Entegrasyonu

0
Opera PMS’in kanal yöneticileri (3.parti yazılımlar) ile entegrasyonu konusunu birçok kişinin merak ettiğine eminiz. Bugün, bu konuya değineceğiz ve pazarda bu konu ile ilgili doğru bilinen eksik veya hatalı bilgileri sizlerle paylaşacağız. Kanal yöneticileri ile dünyanın en önde gelen otel yönetim sistemi Opera arasındaki entegrasyon yeni ortaya çıkan bir konu değil. Pazarda iyi bilinen 3. parti yazılımların neredeyse hepsinin Opera...

İşletmelerin kaderini değiştiren yeni yaklaşım: Marka Savunuculuğu

0
Son zamanlarda, hangi sektör olursa olsun, "Marka Savunucuları" başlığı ile sık sık karşılaşıyoruz. Peki, “Marka Savunucusu” ne demektir? Kimlere denir? Hemen hemen tüm işletmelerin kaderini ve operasyonlarını derinden etkileyen bu terim, son birkaç yıl içinde popülerliğini daha da artırdı. Bu yazımızda, günümüz işletmeleri için bu kadar büyük bir öneme sahip olan "Marka Savunuculuğu" terimiyle tanışacağız ve konaklama sektöründeki rolü...