Otel Restoranlarının Rekabet Şansını Arttırabilecek 3 İpucu

İş seyahati yapanlar, y kuşağı, bebek bakıcısı ya da sadece tatil amaçlı gelen konuklar olsun, hepsinin ihtiyaçlarını tek bir restoranın karşılayabileceğini düşünüyor musunuz? Otellerdeki restoranlarda tüm misafirleri memnun edecek menüler her zaman denendi ve denenmeye devam ediyor... Ama biliyoruz ki konu yemek olduğunda herkesi memnun etmek asla mümkün değildir. Bütün ihtiyaçları karşılayan bir restorana sahip olmak imkânsız. Lüks veya yeterli alana...

E-Fatura ve e-Defter Başvuruları Hakkında Önemli GİB Duyurusu

Merhaba, 1/1/2017 tarihine kadar e-fatura ve e-defter uygulamalarına geçmesi gereken mükelleflerden, Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine (Kamu SM'ye) mali mühür başvurusu yapmasına rağmen; süreç tamamlanmadığı için mali mührünü temin edemeyenler "Mali Mühür Kullanmadan Ön Başvuru" yapabilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından yayımlanan duyuruya buradan erişebilirsiniz. Saygılarımızla,

CRM Üzerinden Müşterinizi Tanımak

Günümüzün yükselen değeri CRM. Herkes CRM’in tam olarak ne olduğunu ve neler yapabileceğini anlamaya çalışıyor. Becerilerini ve potansiyelini tam olarak kavramaya çalışıyor. Ancak herkes işin kurumsal tarafını tartışıyor. Oysaki kullanıcı tarafında CRM’i anlamak ve anlatmak verilerden, istatistiklerden ve analizlerden çok daha basit. CRM belki de insanların tek bir özelliğini aşmaya çalışıyor: algıda seçicilik. Hayatımız boyunca çok fazla reklama, kampanyaya, teklife...

E-Fatura Uygulamasında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bilindiği üzere; 05.03.2010 tarihinde yayımlanan 397 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile elektronik fatura (e-fatura) uygulaması vergi mevzuatımıza dâhil edilmiştir. Öncelikli olarak; söz konusu genel tebliğde belirtilen koşulları sağlayan mükelleflerin kendi istekleri ile seçebileceği bir uygulama olarak başlayan e-fatura uygulaması, ekonomik hayattaki gelişmeler ve vergi gelirleri yönünden kritik öneme sahip bazı sektörlerde faaliyet gösteren mükelleflerle bu mükelleflerden mal...

Restoranınıza Müşteri Çekebilmek için 6 Yeni Nesil Strateji

Bir düşünün: Müşterinizin restoranınıza geldiğinde nasıl bir davranış sergilemesini isterdiniz? Sadece yemeğini alıp, hemen restoranınızdan gitmesini mi? Bir daha gelmeme olasılığını göze alarak... Ya da restoranınızdan keyif almasını ve bu keyfi almak için tekrar tekrar gelmesini mi? Seçim sizin... Gelişen teknolojiyle birlikte restoranlar müşterileriyle daha fazla iletişime geçerek, onları daha fazla anlamaya başlıyor. Bu durumu güzel bir örnekle açıklarsak, yakın...