0850 333 7785
E-Destek

2012 yılının sonbaharında MICROS, TripAdvisor’ın “Fiyatları Göster” özelliğinin faydalarını tespit etmek amacıyla bir çalışma yürütmüştü. TripAdvisor profillerine en az üç ay süre boyunca “Fiyatları Göster” bağlantısı eklenen 192 otelin %93’ü, ortalama 9:1 oranında Reklam Geri Dönüşü (Return on Advertising Spend / ROAS)  yaratarak programdan fayda sağlamıştı. *...

ReviewPro’nun Aralık 2013’de düzenlediği “2014’de Oteller için Sosyal Medya Stratejileri” konulu webinarda otel endüstrisinden tanınmış panelistler, sosyal medyadaki en son trendler ve otellerin bu trendlerden nasıl faydalanabileceği konusunda katılımcıları bilgilendirdiler.  Panelde tartışılan belli başlı konular: Sosyal Medya Personalarını Belirlemek Sosyal medyada otel misafirleri ile tek tip iletişim...

Accenture; otel ve konaklama sektörünü de içeren 10 sektörün müşterilerinin nabzını tutmak amacıyla, 32 ülkeden 12,867 kişinin katıldığı bir anket düzenledi. Bu anketin otel ve konaklama sektörü ile ilgili sonuçları, otel müşterilerinin konaklama tercihlerini belirlemede fiyatın, sadakatten daha etkili hale geldiğini gösteriyor.  Fırsat ve kampanyaların, %41...

Pinterest’in Kasım ayı sonunda lansmanını gerçekleştirdiği Place Pins özelliği sayesinde; kullanıcılar tarafından oluşturulan içerik, lokasyon bilgisi ile birlikte kayıt altına alınarak haritaya işlenebiliyor. Oldukça aktif şekilde kullanılan Pinterest’ten gelen bu son yenilik; kullanıcılarının zaten daha önce yaptıkları şekilde seyahatlerini planlayarak, kendi yaşadıkları şehirler için rehberler hazırlayabilmelerini...

SmartBrief Media Services tarafından Wall Street Journal sponsorluğunda “Konuk Ağırlama Sektörü Hakkında Bilmeniz Gereken On Teknoloji Trendi” isimli bir araştırma gerçekleştirildi. Bu araştırmaya göre tüketiciler profesyonel ve kişisel yaşamlarında teknolojik olarak daha talepkar hale geldikçe, seyahatleri sırasında otellerden beklentileri de yükseliyor. Araştırma kapsamında yapılan ankete...

Tepki vermek veya vermemek, Facebook sayfa yöneticilerinin sıklıkla aklından bir soru. TripAdvisor veya Yelp gibi sitelere gelen değerlendirmelere tepki vermek için kullanılabilecek genel kurallar bu siteler için geçerli olurken, Facebook ortamında aynı tepkiler tam olarak anlamlı olmayabiliyor. Socialbakers tarafından yapılan Facebook marka sayfalarında yayınlananların %95’inin cevapsız kaldığını...