Online Satış ve Dağıtım Maliyetleri Nasıl Düşürülür?

Online rezervasyon ve satış sektöründe otellerin doluluğunun yarıdan fazlasını Online Seyahat Acenteleri’nin oluşturduğunu yıllar içinde yükselerek gelen trendle beraber artık rahatlıkla söyleyebiliyoruz. Offline’dan online’a geçiş döneminde fazla önemsenmeyen maliyet tarafı da gitgide daha büyük önem taşımaya başladı. Otel müdürleri ve sahipleri tarafından halen %18 ila %25 arası değişen komisyon maliyetlerine olan itirazlar daha yüksek sesle dile getirilmeye başlandı. Ardından sektör,...

Restoranlar Mobil Çağı Benimsiyorlar

POS sistemi gibi etkili bir teknoloji, restoran işletmede çok büyük önem taşır. Ancak, neye ihtiyacınız olup olmadığını iyice anlamanız gereklidir. Günümüzde restoran açmayı düşünen kişiler yöneticiliğe yatkın oldukları gibi teknoloji hakkında da bilgi sahibi olmalıdır. Son yıllarda dijital yenilik bolluğu, konuk ağırlama sektörünü de etkiledi. Artık masada ödeme uygulamalarından tabletten sipariş vermeye ve kuyruk sistemine kadar, restorandaki tüm süreçleri yöneten...

Otel ve Misafir Arasında Uzun Dönem İlişkiler Nasıl Kurulur?

Otel yöneticilerinin önceliklerinden biri otelin konuklarıyla özel, hayat boyu sürecek bir ilişki kurmasını ve konukların tekrar tekrar tesise gelmelerini sağlamaktır. Son zamanlarda tartışılan konulardan biri, daha önce tesiste kalan konuklar için ne yapılmalı ve tatili tedavi olarak gören konuklar için neler yapılması gerektiği üzerine. İnsanlar sevdiklerine tur firmaları aracılığıyla tatil hediye ettiklerinde, oteller bunu tesiste konaklayanla değil, hediye eden kişiyle...

Google Adwords 101

“AdWords” kelimesini ilk duyduğumuzda bazılarımızın kulağına yabancı gelebilir. Fakat AdWords hayatımızın o kadar içinde ki; Google arama motoru üzerinden yaptığımız çoğu aramada aslında AdWords ile karşılaşmış oluyoruz. Peki, AdWords nedir? AdWords, Google tarafından sunulmuş Google arama motoru üzerinde ve Google reklam ağlarında size ait reklamların gösterildiği bir hizmettir. Dijitalleşen dünyada tüketicilerin satın alma alışkanlıkları günbegün değişmekte ve tüketiciler internet üzerinden...

Restoranınızda Devrim Yapmanın 3 Teknolojik Yolu

Kâğıt ve kalemle siparişin alındığı, hantal ve yavaş satış noktası çözümlerinin kullanıldığı günler geride kaldı. Bu yöntemler, modern karşılıklarıyla kıyaslanınca oldukça hataya meyilli ve yetersiz kalıyor. Günümüzde teknoloji, restoran sahipleri tarafından müşteri deneyimini artırmak ve verimliliği geliştirmek için benimseniyor. Modern POS sistemleri, daha hızlı servis imkânı sağlayarak ve artan hareketliliğe cevap vererek müşteri deneyimini kökten değiştirdi. İşte restoran sahipleri ve restoran...