Merhaba, 1/1/2017 tarihine kadar e-fatura ve e-defter uygulamalarına geçmesi gereken mükelleflerden, Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine (Kamu SM'ye) mali mühür başvurusu yapmasına rağmen; süreç tamamlanmadığı için mali mührünü temin edemeyenler "Mali Mühür Kullanmadan Ön Başvuru" yapabilirler. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından yayımlanan duyuruya buradan erişebilirsiniz. Saygılarımızla,...

Günümüzün yükselen değeri CRM. Herkes CRM’in tam olarak ne olduğunu ve neler yapabileceğini anlamaya çalışıyor. Becerilerini ve potansiyelini tam olarak kavramaya çalışıyor. Ancak herkes işin kurumsal tarafını tartışıyor. Oysaki kullanıcı tarafında CRM’i anlamak ve anlatmak verilerden, istatistiklerden ve analizlerden çok daha basit. CRM belki de insanların tek bir özelliğini aşmaya çalışıyor: algıda seçicilik. Hayatımız boyunca çok fazla reklama, kampanyaya, teklife ve...

Bilindiği üzere; 05.03.2010 tarihinde yayımlanan 397 sıra numaralı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile elektronik fatura (e-fatura) uygulaması vergi mevzuatımıza dâhil edilmiştir. Öncelikli olarak; söz konusu genel tebliğde belirtilen koşulları sağlayan mükelleflerin kendi istekleri ile seçebileceği bir uygulama olarak başlayan e-fatura uygulaması, ekonomik hayattaki gelişmeler ve vergi gelirleri yönünden kritik öneme sahip bazı sektörlerde faaliyet gösteren mükelleflerle bu mükelleflerden mal ve...

Değerli Kullanıcılarımız, Mal ihracı ve yolcu beraberi eşya ihracı faturalarının e-Fatura olma zorunluluğu 01.07.2017 tarihine ertelendi. e-Fatura uygulamasına kayıtlı olan mükelleflerden, 25/10/1984 tarihli ve 3065 sayılı Katma Değer Vergisi Kanununun 11'inci maddesi kapsamındaki mal ihracı ve yolcu beraberi eşya ihracı (Türkiye'de ikamet etmeyenlere KDV hesaplanarak yapılan satışlar) kapsamında fatura düzenleyecek olanlar, bahsi geçen faturalarını 01.07.2017 tarihinden itibaren e-Fatura olarak düzenleyeceklerdir. Bununla birlikte e-Fatura...

2016’nın sonuna geldiğimiz bu günlerde 2017’nin en iyi şekilde geçmesi için pazarlama bütçesini nasıl kullanacağımızın kararını verme zamanı geldi. 2017 yılında da 2016’daki benzer hedefler yine karşımıza çıkacak daha yüksek online rezervasyon geliri, her yıl değişen sisteme uyum sağlama ve online seyahat acenteleriyle daha etkili bir rekabet. Bu alanlarda başarılı olabilmek için 2017’de otellerin her zamankinden daha fazla yaratıcı ve akıllı...