Otellerde Misafir Kimlik Bilgilerinin Gönderimiyle İlgili Kanun Değişikliği

Sayın İş Ortağımız, Aşağıda bahsi geçen "KANUN DEĞİŞİKLİĞİ" ile ilgili olarak uygulamalarımızdan gönderilen "kimlik bilgilerinin" ANLIK gönderimi için ihtiyaç olan altyapı "kolluk kuvvetlerinde" hazır olmadığı gibi bu konuyla ilgili olarak herhangi bir bilgiye de ulaşamıyoruz. Dolayısıyla bizim bu noktada işletmelere önerimiz bağlı oldukları kolluk kuvvetlerine danışarak, anlık bildirimi nasıl yapacaklarına dair bilgi talep etmeleridir. Buna ek olarak, İç İşleri Bakanlığı duyurusu...

HiTec 2017 Europe Amsterdam Fuarı

HiTec fuarı HFTP (Hospitality Financial and Technology Professional – Konuk Ağırlama Sektörü Finans ve Teknoloji Profesyonelleri Topluluğu) tarafından düzenleniyor ve her yıl konuk ağırlama sektörü için hazırlanan teknolojik gelişmelerin en yenileri burada görücüye çıkıyor. Seri hâlinde düzenlenen HiTec fuarlarının Avrupa ayağı olan HiTec Amsterdam 2017, Amsterdam’daki RAI Konferans ve Toplantı Merkezinde 28-30 Mart 2017 tarihlerinde yapılacak. Amerika merkezli derneğin düzenlediği,...

2016’da Turizm Sektörü Nasıl Bir Yıl Geçirdi?

Devinim, hayatın ve ilerlemenin özüdür. Bir şeylerin başlayabilmesi için bir şeylerin bitmesi gerekir bazen. Bu nedenle bir yılın bitişine üzülmek yerine yeni yılın gelişine sevinir ve onu kutlarız. Biten yılla birlikte geride kalan anıların uzaklaşmasına üzülmek yerine başlayacağımız yılın getireceği güzelliklerin beklentisiyle umutlanırız. Sağ salim, sevdiklerimizle, kaybettiklerimizle, sevindiklerimizle, üzüldüklerimizle birlikte girdiğimiz 2016 da böyle bir yıldı. Yeni yıl, yeni umutlar...

Otelinizin Gelir Yönetimi için Akıllı Kararlar Alma Rehberi

Konuk Ağırlama Sektörü Gelir Yönetimi, doğruluğunu kabul ettiğimiz pazar bölümlemesi temelinde başlamıştır. Bu konsept az bilinen bir ekonomist olan Wendell Smith tarafından 1950’li yıllarda biçimlenmiştir. Smith, pazarı bölümlemeyi, “farklılaşan ürün tercihlerine karşılık olarak bir kaç daha küçük homojen pazarın oluşturduğu bir heterojen pazar olarak” görmüştür. Konu, konuk ağırlama sektöründe gelir yönetimine gelince, farklı kategorilerdeki misafirler farklı istek, ihtiyaç ve...

2017’de Turizm Sektöründe Olması Beklenen Eğilimler

Öncelikle 2017'de Turizm sektörünü şekillendirmesini beklediğimiz iki unsur var; birincisi teknoloji ve ikincisi ise “y kuşağı seyahat alışkanlıkları”. Teknolojik gelişmeler, diğer birçok alanda olduğu gibi, turizm alanında da köklü değişiklikler yaşanmasına yol açtı. Seyahat şeklimiz, seyahat acentelerinin bizimle olan etkileşimleri ve seyahat edeceğimiz yer/bölge seçimi gibi konularda aldığımız kararlarımız, teknolojik gelişmeler doğrultusunda yeniden şekillendiriyor. Y kuşağı olarak anılan 1980-2000...