Otel Yönetiminde Dijital Dönüşüm

0
Dijital dönüşüm, işletmelerin teknolojiyi kullanarak iş süreçlerini yeniden yapılandırması ve iyileştirmesi anlamına gelir. Otel işletmelerinde, dijital dönüşümün önemi günden güne artmaktadır. Dijital dönüşüm sayesinde otel işletmeleri müşterilerine daha hızlı ve etkili hizmet sunabilirler. Ayrıca, işletmelerin verimliliği artar ve maliyetlerinde tasarruf sağlanır. Dijital Dönüşümün Otelcilik Sektöründe Yaygınlaşmasının Nedenleri Otelcilik sektöründe dijital dönüşümün yaygınlaşmasının birkaç nedeni vardır. İlk olarak teknolojinin hızlı bir şekilde...

Oteller İçin Geleceğe Hazırlık Planı Nasıl Yapılır?

0
Otellerin geleceğe hazırlanması, kulağa biraz ütopik geliyor olabilir. Aslında, geleceğe hazırlık (future proofing) konaklama sektöründe oldukça karşımıza çıkabilecek bir terimdir. Peki, bu terim ne anlama gelmektedir? Kısaca özetleyecek olursak, konaklama işletmelerinin uzun vadeli kalıcılığını sağlamak için kullanılan bir stratejidir. Geçmişe dönüp baktığımızda, birçok otelin büyüme girişiminde bulunup çok kısa süre içerisinde sonlandırdığını görebiliriz. Bunun nedeni ise, bu otellerin kısa...

Şef Bıçağı Nedir? Ne İşe Yarar ve Nasıl Kullanılır?

0
Aşçıların en iyi dostu olarak bilinen bıçaklar, mutfak için olmazsa olmaz aletlerdendir. Soyma, kesme, parçalama gibi farklı işlemlere uygun çeşitli bıçak türleri bulunur. Mutfakta uzun süre geçiren şeflerin kaliteli bir bıçağa sahip olmaları gerekir. Kaliteli bir bıçak, yemek hazırlanma sürecini kolaylaştırırken, aynı zamanda, konfor sağlar. Fakat, size iyi bir yemeği vaad etmez. Peki, gelelim pek çok işlevi bir arada sunan...

CDM ile CRM: Otelim için en doğru platformu nasıl seçebilirim?

0
Tek seferlik konaklamaları tekrar ziyaretlere dönüştüren deneyimler sunmak söz konusu olduğunda, veriler çok büyük bir rol oynar. Sadakat oluşturmak için, ön büro personelinizin hızla erişebilecekleri güncel ve doğru bilgilere ihtiyacı vardır. Pazarlama ve satış ekipleri de öngörü planlarını oluşturmak, harcamaları optimize etmek ve birçok operasyonu başarılı bir şekilde yönetmek için verilere ihtiyaç duyar. Bu verileri toplamak ve ilgili personel tarafından...

Otel Misafirleri İçin Anket Araçlarını Başarılı Yapan 7 Özellik

0
Bazı işletme sahipleri otel anketlerini modası geçmiş bir geri bildirim aracı olarak görebilir. Ama bu, işe yaramadıkları anlamına gelmez. Misafirler bu anketleri sıra beklerken, bir yere giderken veya diğer benzer durumlarda doldurmaya meyillidirler. Otelciler için anket sistemleri vazgeçilmez bir strateji haline gelmiştir. Ancak, modern bir anket sisteminin tek görevi kalite yönetimini kontrol etmek değildir! dailypoint™ gibi modern ve diğer teknolojik...