Accenture; otel ve konaklama sektörünü de içeren 10 sektörün müşterilerinin nabzını tutmak amacıyla, 32 ülkeden 12,867 kişinin katıldığı bir anket düzenledi. Bu anketin otel ve konaklama sektörü ile ilgili sonuçları, otel müşterilerinin konaklama tercihlerini belirlemede fiyatın, sadakatten daha etkili hale geldiğini gösteriyor.  Fırsat ve kampanyaların, %41 oran ile otel müşterilerinin konaklama kararı üzerindeki en büyük etken olduğu görülüyor. Otel müşterilerinin kampanyalı ürünleri...

Pinterest’in Kasım ayı sonunda lansmanını gerçekleştirdiği Place Pins özelliği sayesinde; kullanıcılar tarafından oluşturulan içerik, lokasyon bilgisi ile birlikte kayıt altına alınarak haritaya işlenebiliyor. Oldukça aktif şekilde kullanılan Pinterest’ten gelen bu son yenilik; kullanıcılarının zaten daha önce yaptıkları şekilde seyahatlerini planlayarak, kendi yaşadıkları şehirler için rehberler hazırlayabilmelerini sağlamayı hedefliyor. Pinterest CEO’su Ben Silbermann şirketin San Francisco merkez ofisinde düzenlenen etkinlikte, site kullanıcılarının günde...

SmartBrief Media Services tarafından Wall Street Journal sponsorluğunda “Konuk Ağırlama Sektörü Hakkında Bilmeniz Gereken On Teknoloji Trendi” isimli bir araştırma gerçekleştirildi. Bu araştırmaya göre tüketiciler profesyonel ve kişisel yaşamlarında teknolojik olarak daha talepkar hale geldikçe, seyahatleri sırasında otellerden beklentileri de yükseliyor. Araştırma kapsamında yapılan ankete göre otellerin sunduğu teknolojiler, konukların otel seçimi sırasında önemli bir faktör olarak karşımıza çıkıyor. Zeki oteller;...

Tepki vermek veya vermemek, Facebook sayfa yöneticilerinin sıklıkla aklından bir soru. TripAdvisor veya Yelp gibi sitelere gelen değerlendirmelere tepki vermek için kullanılabilecek genel kurallar bu siteler için geçerli olurken, Facebook ortamında aynı tepkiler tam olarak anlamlı olmayabiliyor. Socialbakers tarafından yapılan Facebook marka sayfalarında yayınlananların %95’inin cevapsız kaldığını gösteren araştırmayı kaynak alan allfacebook çalışanları Facebook sayfalarındaki kurumsal tepki oranları üzerine bir makale hazırladılar....

Facebook’da bir sayfa oluşturdunuz ve “Like” alarak beğeni toplamaya başladınız ancak gerçekten takipçilerinizin ilgisine ve bağlılığına sahip misiniz? Takipçilerin ilgisini ayakta tutmak başlı başına bir iştir. İşletmenizdeki veya bölgenizdeki bütün aktivite ve promosyonlar hakkında her şeyi yayınlayabilirsiniz. Ancak bu yayınlardaki içerik nadiren marka bağımlılığı yaratacak nitelikte olacaktır. Takipçileriniz Facebook sayfanızda yayınladıklarınız hakkında yorum yaptıklarında veya yayınladıklarınızı paylaşıp beğendiklerinde, onların arkadaşları -henüz Facebook...

Seyahat konusunda yapılan araştırmalar internet kullanımı içindeki en popüler kategoriler arasında yer alıyor. Google’ın yayınlamış olduğu yıllık çevrimiçi seyahat araştırması trendleri raporu sonuçları oteller için çevrimiçi ve mobil mevcudiyetin zorunluluğuna dikkat çekiyor. Rapora göre 2013 yılında turistik amaçla seyahat edenlerin %58’i, seyahat planlama ve rezervasyon süreçlerine internet üzerinden araştırma yaparak başladıklarını belirtmişler. Bu oran 2012 senesinde %56 olarak gerçekleşmişti. 2013 senesindeki...