2012 yılının sonbaharında MICROS, TripAdvisor’ın “Fiyatları Göster” özelliğinin faydalarını tespit etmek amacıyla bir çalışma yürütmüştü. TripAdvisor profillerine en az üç ay süre boyunca “Fiyatları Göster” bağlantısı eklenen 192 otelin %93’ü, ortalama 9:1 oranında Reklam Geri Dönüşü (Return on Advertising Spend / ROAS)  yaratarak programdan fayda sağlamıştı. * “Fiyatları Göster” programına katılan oteller, rezervasyon başına 65 Amerikan Doları ücret ödedi. Eğer bu programa...

ReviewPro’nun Aralık 2013’de düzenlediği “2014’de Oteller için Sosyal Medya Stratejileri” konulu webinarda otel endüstrisinden tanınmış panelistler, sosyal medyadaki en son trendler ve otellerin bu trendlerden nasıl faydalanabileceği konusunda katılımcıları bilgilendirdiler.  Panelde tartışılan belli başlı konular: Sosyal Medya Personalarını Belirlemek Sosyal medyada otel misafirleri ile tek tip iletişim kurmak yerine misafirlerin yaşam biçimleri, gelir seviyeleri, yaşadıkları şehir ve ihtiyaçlarına göre farklı personalar oluşturulduğu...

Accenture; otel ve konaklama sektörünü de içeren 10 sektörün müşterilerinin nabzını tutmak amacıyla, 32 ülkeden 12,867 kişinin katıldığı bir anket düzenledi. Bu anketin otel ve konaklama sektörü ile ilgili sonuçları, otel müşterilerinin konaklama tercihlerini belirlemede fiyatın, sadakatten daha etkili hale geldiğini gösteriyor.  Fırsat ve kampanyaların, %41 oran ile otel müşterilerinin konaklama kararı üzerindeki en büyük etken olduğu görülüyor. Otel müşterilerinin kampanyalı ürünleri...

Pinterest’in Kasım ayı sonunda lansmanını gerçekleştirdiği Place Pins özelliği sayesinde; kullanıcılar tarafından oluşturulan içerik, lokasyon bilgisi ile birlikte kayıt altına alınarak haritaya işlenebiliyor. Oldukça aktif şekilde kullanılan Pinterest’ten gelen bu son yenilik; kullanıcılarının zaten daha önce yaptıkları şekilde seyahatlerini planlayarak, kendi yaşadıkları şehirler için rehberler hazırlayabilmelerini sağlamayı hedefliyor. Pinterest CEO’su Ben Silbermann şirketin San Francisco merkez ofisinde düzenlenen etkinlikte, site kullanıcılarının günde...

SmartBrief Media Services tarafından Wall Street Journal sponsorluğunda “Konuk Ağırlama Sektörü Hakkında Bilmeniz Gereken On Teknoloji Trendi” isimli bir araştırma gerçekleştirildi. Bu araştırmaya göre tüketiciler profesyonel ve kişisel yaşamlarında teknolojik olarak daha talepkar hale geldikçe, seyahatleri sırasında otellerden beklentileri de yükseliyor. Araştırma kapsamında yapılan ankete göre otellerin sunduğu teknolojiler, konukların otel seçimi sırasında önemli bir faktör olarak karşımıza çıkıyor. Zeki oteller;...

Tepki vermek veya vermemek, Facebook sayfa yöneticilerinin sıklıkla aklından bir soru. TripAdvisor veya Yelp gibi sitelere gelen değerlendirmelere tepki vermek için kullanılabilecek genel kurallar bu siteler için geçerli olurken, Facebook ortamında aynı tepkiler tam olarak anlamlı olmayabiliyor. Socialbakers tarafından yapılan Facebook marka sayfalarında yayınlananların %95’inin cevapsız kaldığını gösteren araştırmayı kaynak alan allfacebook çalışanları Facebook sayfalarındaki kurumsal tepki oranları üzerine bir makale hazırladılar....