0850 333 7785
E-Destek

Mobil Uyumlu Websitesi kavramı, gelişen ve küçülüp cebimize giren teknolojik cihazlar ile birlikte sanal dünyaya giriş yapmış bir terimdir. Mobil cihazlar üzerinden kullanıcılara ulaşan işletmeler, mobil kullanıcılarına kaliteli bir deneyim yaşatabilmek için internet sitelerini mobile uyarlamanın yollarını aramaya başlamışlardır. Websitenizin cep telefonunda görüntülenmesi, sitenizin mobil...

Olery’nin yaptığı araştırmalar internet üzerinde yapılan otel yorumlarının ne derece önemli olduğunu ortaya koyuyor. Son yıllarda otel başına yapılan ortalama yorum sayısı logaritmik olarak artış göstermekte. 2013 yılında bu sayının otel başına 332, 2014’te ise 465 olması bekleniyor. Bu da misafirlerin konakladıkları oteller hakkında gitgide...

Oteller için sosyal medya kanalllarının dağıtım kanalı mı olduğu yoksa pazarlama kanalı mı olduğu 2012 yılında da tartışılmaya devam edildi. Bu konuda halen farklı görüşler var ve sosyal medya dinamiklerine bakıldığında her iki yaklaşımın da kabul edilebileceği düşünüşebilir. Fakat 2013’de oteliniz için uygulayacağınız sosyal medya...

Restoran, kafe ya da yemek servisi yapan her işletme bir şekilde menüsünü sunmak ister ve menü göstergeleri kullanır. Bazıları bunun için kara tahta, bazıları ışıklı tablolar, bazıları ise afiş kulanır.  Aslında menü göstergeleri işletmeler için tüm menünün, fiyatların ve müşteriyi cezbedecek görsellerin sunulduğu tüm servisin...

Yapılan araştırmalar, otellerin Gelir Müdürlerinin görünenden çok daha fazla role sahip olduğunu ortaya koydu. Kendilerinden rollerini tanımlamaları istendiğinde cevaplar; raporlayıcı, analist, strateji belirleyici, sistem kurgulayıcı, pazarlama gurusu, yetenek yöneticisi, sosyal medya uzmanı, veri uzmanı, satış destekleyicisi ve kanal yöneticisi şeklinde oldu. Bütün bu görevlerin birlikte...

En iyi restoranlar en kaliteli POS sistemlerini tercih ederler. Bunun en önemli nedeni, yüksek performanslı POS sistemlerinin, restoranların operasyonlarını etkin bir şekilde yönetebilmelerini sağlamasıdır. Garsonlar müşteri siparişlerini daha hızlı alır, mutfak daha az hata yapar, müşteriler ise yemeklerini ve hesaplarını çok daha hızlı alırlar. Böylece...