GİB tarafından yapılan “Yeni Merkez Uygulama” sistemine geçiş çalışması kapsamında, Protel Entegratör sistemi, GİB servis erişimleri 14 Aralık 2024 saat 00:01 tarihinde güncellenecektir. GİB, e-Fatura ve e-İrsaliye uygulamalarına ilişkin yeni merkez uygulamasına geçiş işlemlerine 14.12.2024 saat 00:01’de başlayacak, uygulamayı 16.12.2024 saat 08:00’de devreye almayı planladığı için 2 gün boyunca e-belge gönderimi yapılmayacaktır.

Güncelleme sonrasında bekleyen e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ve e-Adisyon belgeleri ve raporlar, GİB'in yeni merkez uygulaması üzerinden iletilecektir. GİB bu süre içinde iletilmesi acil olan belgelerin matbu olarak düzenlenmesine izin vermektedir.

Saygılarımızla.

iRiS

Müşteri Karşılama ve Bilgilendirme Sistemleri

iRiS’le müşteri karşılama işlemlerini otomatikleştirin.

iRiS ürünleri müşteri karşılama ve bilgilendirme hizmetlerini otomatik hale getirir. Hoş geldin paketleri ve karşılama materyallerinin yerini almakla başlayan işlevleri, restoran menülerini ve otel tesislerinin müsaitliğini göstermekle devam eder. Bunların dışında misafirleriniz, yakın çevredeki etkinlikleri ve haritaları inceleyebilir, uçuş bilgilerini görebilir, otomatik konsiyerj hizmetlerini alabilir ve kendi cihazlarına yükleyecekleri bir uygulamayla bu işlevlerin bir kısmını mobil cihazları üzerinden de kullanabilirler.

iRiS

Müşteri Karşılama ve Bilgilendirme Sistemleri

iRiS’le müşteri karşılama işlemlerini otomatikleştirin.

iRiS ürünleri müşteri karşılama ve bilgilendirme hizmetlerini otomatik hale getirir. Hoş geldin paketleri ve karşılama materyallerinin yerini almakla başlayan işlevleri, restoran menülerini ve otel tesislerinin müsaitliğini göstermekle devam eder. Bunların dışında misafirleriniz, yakın çevredeki etkinlikleri ve haritaları inceleyebilir, uçuş bilgilerini görebilir, otomatik konsiyerj hizmetlerini alabilir ve kendi cihazlarına yükleyecekleri bir uygulamayla bu işlevlerin bir kısmını mobil cihazları üzerinden de kullanabilirler.

iRiS

Müşteri Karşılama ve Bilgilendirme Sistemleri

iRiS’le müşteri karşılama işlemlerini otomatikleştirin.

iRiS ürünleri müşteri karşılama ve bilgilendirme hizmetlerini otomatik hale getirir. Hoş geldin paketleri ve karşılama materyallerinin yerini almakla başlayan işlevleri, restoran menülerini ve otel tesislerinin müsaitliğini göstermekle devam eder. Bunların dışında misafirleriniz, yakın çevredeki etkinlikleri ve haritaları inceleyebilir, uçuş bilgilerini görebilir, otomatik konsiyerj hizmetlerini alabilir ve kendi cihazlarına yükleyecekleri bir uygulamayla bu işlevlerin bir kısmını mobil cihazları üzerinden de kullanabilirler.

iRiS Müşteri Karşılama Sisteminin Faydaları

Karşılama işlemlerinin büyük kısmı otomatik hâle getirildiği için personelinizin iş yükünde azalmaya sebep olur.
Misafirler derinlemesine bilgi ve geniş yelpazedeki işlem seçeneği sayesinde daha kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşar.
Hazırlanan kampanya ve etkinlikleri misafirlere çok daha hızlı şekilde duyurulabilir. Bu sayede kampanyalardan daha yüksek verim elde edilir. iRİS’in otel programı entegrasyonu sayesinde misafirlerin tercihleriyle ilgili verileri toplayarak yeni kampanyalar oluşturmak için veri ve fikir verir.

iRiS Müşteri Karşılama Sisteminin Faydaları

Karşılama işlemlerinin büyük kısmı otomatik hâle getirildiği için personelinizin iş yükünde azalmaya sebep olur.
Misafirler derinlemesine bilgi ve geniş yelpazedeki işlem seçeneği sayesinde daha kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşar.
Hazırlanan kampanya ve etkinlikleri misafirlere çok daha hızlı şekilde duyurulabilir. Bu sayede kampanyalardan daha yüksek verim elde edilir. iRİS’in otel programı entegrasyonu sayesinde misafirlerin tercihleriyle ilgili verileri toplayarak yeni kampanyalar oluşturmak için veri ve fikir verir.

iRiS Müşteri Karşılama Sisteminin Faydaları

Karşılama işlemlerinin büyük kısmı otomatik hâle getirildiği için personelinizin iş yükünde azalmaya sebep olur.
Misafirler derinlemesine bilgi ve geniş yelpazedeki işlem seçeneği sayesinde daha kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşar.
Hazırlanan kampanya ve etkinlikleri misafirlere çok daha hızlı şekilde duyurulabilir. Bu sayede kampanyalardan daha yüksek verim elde edilir. iRİS’in otel programı entegrasyonu sayesinde misafirlerin tercihleriyle ilgili verileri toplayarak yeni kampanyalar oluşturmak için veri ve fikir verir.

iRiS’in Özellikleri

  • Misafirler mobil cihazlarını ve kioskları kullanarak oda giriş kartı bastırıp check-in yapmaya gerek kalmadan odalarına geçebilirler.
  • Arayüzler, tesis ya da markanızın kurumsal kimliğine uygun olacak şekilde düzenleyip tasarlanabilir.
  • Misafirler odalarında bulunan ve sisteme bağlanmış tüm cihazları uzaktan kontrol edebilir.
  • Misafirlerinizin tesisten ayrılmadan önce anket doldurmasını talep ederek, geri dönüş oranı yüksek ve doğrudan misafirlerin kendisinden alınan görüşler biriktirilebilir.
  • Hizmetler ve fiyatlar anında güncellenir. Fiyatlarda tutarsızlık olması ve satış fırsatlarının kaçması engellenir.

iRiS’in Özellikleri

  • Misafirler mobil cihazlarını ve kioskları kullanarak oda giriş kartı bastırıp check-in yapmaya gerek kalmadan odalarına geçebilirler.
  • Arayüzler, tesis ya da markanızın kurumsal kimliğine uygun olacak şekilde düzenleyip tasarlanabilir.
  • Misafirler odalarında bulunan ve sisteme bağlanmış tüm cihazları uzaktan kontrol edebilir.
  • Misafirlerinizin tesisten ayrılmadan önce anket doldurmasını talep ederek, geri dönüş oranı yüksek ve doğrudan misafirlerin kendisinden alınan görüşler biriktirilebilir.
  • Hizmetler ve fiyatlar anında güncellenir. Fiyatlarda tutarsızlık olması ve satış fırsatlarının kaçması engellenir.