Günümüzde işletmelerin başlıca amacı gelirlerini artırmak. Bu amaca ulaşmak için, bazı işletmeler farklı satış kanallarından faydalanıyor, bazı işletmeler ise müşteri sadakati odaklı çalışıyorlar. Pek çok işletme ise bu iki yöntemi bir arada kullanıyor.
Ürün çeşitliliği ve sunduğu hizmet ile dikkatleri üzerine çeken Eataly, market ve restoran olarak faaliyet gösteriyor. Market operasyonunda satışlarını artırmak amacıyla yola çıkan işletme, yeni müşterilere ulaşmanın yanı sıra, mevcut müşterilerine de farklı bir satış deneyimi sunmak için Protel’in çoklu satış kanalı ve sadakat çözümü Wizlo’yu tercih etti.
Artizan peynirlerden makarnalara kadar zengin bir ürün kataloğuna sahip olan Eataly, POS sistemi olarak Protel’in sunduğu Micros RES 3700’ü kullanıyor. Çoklu satış kanalı ve sadakat çözümümü Wizlo’nun Micros entegrasyonundan faydalanan Eataly, mobil uygulaması üzerinden kolaylıkla sipariş alabiliyor ve satışları Micros RES 3700 üzerinden anlık olarak takip edilebiliyor.
Eataly, Wizlo ile
Satışlarını Nasıl Artırdı?
Günümüzde işletmelerin başlıca amacı gelirlerini artırmak. Bu amaca ulaşmak için, bazı işletmeler farklı satış kanallarından faydalanıyor, bazı işletmeler ise müşteri sadakati odaklı çalışıyorlar. Pek çok işletme ise bu iki yöntemi bir arada kullanıyor.
Ürün çeşitliliği ve sunduğu hizmet ile dikkatleri üzerine çeken Eataly, market ve restoran olarak faaliyet gösteriyor. Market operasyonunda satışlarını artırmak amacıyla yola çıkan işletme, yeni müşterilere ulaşmanın yanı sıra, mevcut müşterilerine de farklı bir satış deneyimi sunmak için Protel’in çoklu satış kanalı ve sadakat çözümü Wizlo’yu tercih etti.
Eataly ve Wizlo
Artizan peynirlerden makarnalara kadar zengin bir ürün kataloğuna sahip olan Eataly, POS sistemi olarak Protel’in sunduğu Micros RES 3700’ü kullanıyor. Çoklu satış kanalı ve sadakat çözümümü Wizlo’nun Micros entegrasyonundan faydalanan Eataly, mobil uygulaması üzerinden kolaylıkla sipariş alabiliyor ve satışları Micros RES 3700 üzerinden anlık olarak takip edilebiliyor.
Eataly, Wizlo ile
Satışlarını Nasıl Artırdı?
Günümüzde işletmelerin başlıca amacı gelirlerini artırmak. Bu amaca ulaşmak için, bazı işletmeler farklı satış kanallarından faydalanıyor, bazı işletmeler ise müşteri sadakati odaklı çalışıyorlar. Pek çok işletme ise bu iki yöntemi bir arada kullanıyor.
Ürün çeşitliliği ve sunduğu hizmet ile dikkatleri üzerine çeken Eataly, market ve restoran olarak faaliyet gösteriyor. Market operasyonunda satışlarını artırmak amacıyla yola çıkan işletme, yeni müşterilere ulaşmanın yanı sıra, mevcut müşterilerine de farklı bir satış deneyimi sunmak için Protel’in çoklu satış kanalı ve sadakat çözümü Wizlo’yu tercih etti.
Eataly ve Wizlo
Artizan peynirlerden makarnalara kadar zengin bir ürün kataloğuna sahip olan Eataly, POS sistemi olarak Protel’in sunduğu Micros RES 3700’ü kullanıyor. Çoklu satış kanalı ve sadakat çözümümü Wizlo’nun Micros entegrasyonundan faydalanan Eataly, mobil uygulaması üzerinden kolaylıkla sipariş alabiliyor ve satışları Micros RES 3700 üzerinden anlık olarak takip edilebiliyor.
“Wizlo yeni müşteri kazanımımızı artırdı ve marketin cirosuna yüzde 5 katkısı oldu.“
Cihan Hürdoğan
Eataly Kurumsal Satış Uzmanı
“Wizlo yeni müşteri kazanımımızı artırdı ve marketin cirosuna yüzde 5 katkısı oldu.“
Cihan Hürdoğan
Eataly Kurumsal Satış Uzmanı
İşletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen Wizlo mobil uygulamasının en önemli özelliklerinden birisi müşterilere kampanya ve indirimlerle ulaşabilmek. Wizlo müşteri gruplarını hedefleme, müşteri profillerine özel kampanyalar sunabilme ve farklı indirim türleri tanımlayabilme gibi özellikleri sayesinde işletmeler odaklı özel indirimler tanımlayabiliyor ve kampanyalar oluşturabiliyor.
“Hoş geldin kampanyası 25 TL’lik bir indirim. Marketlerde yüzde
oranları yerine bu tür net ifadeleri tercih etmek gerekiyor. İndirimler
ve sadakat yönetimi uygulamaları, işletmelerle müşterilerin
arasındaki iletişimin sıcak tutulmasına yardımcı oluyor.“
Cihan Hürdoğan
Eataly Kurumsal Satış Uzmanı
Örnek vermek gerekirse, Eataly için özel hazırlanmış Wizlo mobil uygulamasına ilk kez giriş yapan kullanıcıları bir “hoş geldiniz indirimi” karşılıyor. İndirimin miktarı net bir şekilde 25 TL olarak tanımlanmış. İşletmelerin sunduğu hizmetlere, ürünlere ve sahip olduğu müşteri kitlesine göre indirim ve kampanyaları özelleştirerek sunabilmeleri son derece önemli. Bir café’nin müşterilerine kahve hediye etmesi daha uygun olurken, Eataly gibi market işletmelerinin indirimlerini fiyatlarla ortaya koymaları daha etkili olabiliyor.
İşletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen Wizlo mobil uygulamasının en önemli özelliklerinden birisi müşterilere kampanya ve indirimlerle ulaşabilmek. Wizlo müşteri gruplarını hedefleme, müşteri profillerine özel kampanyalar sunabilme ve farklı indirim türleri tanımlayabilme gibi özellikleri sayesinde işletmeler odaklı özel indirimler tanımlayabiliyor ve kampanyalar oluşturabiliyor.
“Hoş geldin kampanyası 25 TL’lik bir indirim. Marketlerde yüzde oranları yerine bu tür net ifadeleri tercih etmek gerekiyor. İndirimler ve sadakat yönetimi uygulamaları, işletmelerle müşterilerin arasındaki iletişimin sıcak tutulmasına yardımcı oluyor.“
Cihan Hürdoğan
Eataly Kurumsal Satış Uzmanı
Örnek vermek gerekirse, Eataly için özel hazırlanmış Wizlo mobil uygulamasına ilk kez giriş yapan kullanıcıları bir “hoş geldiniz indirimi” karşılıyor. İndirimin miktarı net bir şekilde 25 TL olarak tanımlanmış. İşletmelerin sunduğu hizmetlere, ürünlere ve sahip olduğu müşteri kitlesine göre indirim ve kampanyaları özelleştirerek sunabilmeleri son derece önemli. Bir café’nin müşterilerine kahve hediye etmesi daha uygun olurken, Eataly gibi market işletmelerinin indirimlerini fiyatlarla ortaya koymaları daha etkili olabiliyor.
“Wizlo’nun Micros ile entegre çalışması bizim için
büyük bir avantaj. Micros’ta tanımlı ürünlerimiz bu
entegrasyon sayesinde kolaylıkla mobil
uygulamamıza aktarılabiliyor.“
Cihan Hürdoğan
Eataly Kurumsal Satış Uzmanı
“Wizlo’nun Micros ile entegre çalışması bizim için büyük bir avantaj. Micros’ta tanımlı ürünlerimiz bu entegrasyon sayesinde kolaylıkla mobil uygulamamıza aktarılabiliyor.“
Cihan Hürdoğan
Eataly Kurumsal Satış Uzmanı
Wizlo, işletmelere farklı kanallardan sipariş alma ve müşteri sadakati artırma fırsatı sunuyor. Ancak işletmeye ait mobil uygulamanın bilinirliğini artırmak için de yapılması gerekenler var. Sosyal medya bunun için en etkili kanallardan birisi. Öte yandan, işletme içinde uygulamanın tanıtımının yapılması da oldukça etkili oluyor. Wizlo’nun işletmelere sunduğu özel mobil uygulama ile sipariş alan Eataly, işletmenin mobil uygulamasını sosyal medyada ve market içinde tanıtıyor. Mobil uygulamasındaki kampanyaları sosyal medya hesaplarından duyuran Eataly; market içindeki panolarda, personel kıyafetlerinde ve bunun gibi uygun alanlarda da “Eataly mobil uygulamasını indirdin mi?” gibi yönlendirmelerle müşterilerini uygulamayı indirmeye çağırıyor.
Wizlo, işletmelere farklı kanallardan sipariş alma ve müşteri sadakati artırma fırsatı sunuyor. Ancak işletmeye ait mobil uygulamanın bilinirliğini artırmak için de yapılması gerekenler var. Sosyal medya bunun için en etkili kanallardan birisi. Öte yandan, işletme içinde uygulamanın tanıtımının yapılması da oldukça etkili oluyor. Wizlo’nun işletmelere sunduğu özel mobil uygulama ile sipariş alan Eataly, işletmenin mobil uygulamasını sosyal medyada ve market içinde tanıtıyor. Mobil uygulamasındaki kampanyaları sosyal medya hesaplarından duyuran Eataly; market içindeki panolarda, personel kıyafetlerinde ve bunun gibi uygun alanlarda da “Eataly mobil uygulamasını indirdin mi?” gibi yönlendirmelerle müşterilerini uygulamayı indirmeye çağırıyor.
“Dağıtım kanalını oluşturduktan sonra bugün herhangi bir işletme Wizlo sayesinde güvenle paket servis hizmeti vermeye başlayabilir ve kampanya yönetimi yapabilir.“
Volkan Yıldız
Eataly Pazarlama Yöneticisi
“Dağıtım kanalını oluşturduktan sonra bugün herhangi bir işletme Wizlo sayesinde güvenle paket servis hizmeti vermeye başlayabilir ve kampanya yönetimi yapabilir.“
Volkan Yıldız
Eataly Pazarlama Yöneticisi