PMS Mobile ile Yüksek Standartlarda Hizmet Sunun

Otelcilik sektörünün en önemli ihtiyaçlarına cevap veren bir yazılım platformu olarak öne çıkan PMS Mobile, otel yöneticilerine operasyonlarını daha iyi planlama, misafir memnuniyetini artırma ve verimliliği artırma fırsatı sunar. Protel’in otel yönetim yazılımları ile entegre çalışan PMS Mobile’ın akıllı telefonlardan kullanımı mümkündür.

PMS Mobile ile Yüksek Standartlarda Hizmet Sunun

Otelcilik sektörünün en önemli ihtiyaçlarına cevap veren bir yazılım platformu olarak öne çıkan PMS Mobile, otel yöneticilerine operasyonlarını daha iyi planlama, misafir memnuniyetini artırma ve verimliliği artırma fırsatı sunar. Protel’in otel yönetim yazılımları ile entegre çalışan PMS Mobile’ın akıllı telefonlardan kullanımı mümkündür.

PMS Mobile ile Yüksek Standartlarda Hizmet Sunun

Otelcilik sektörünün en önemli ihtiyaçlarına cevap veren bir yazılım platformu olarak öne çıkan PMS Mobile, otel yöneticilerine operasyonlarını daha iyi planlama, misafir memnuniyetini artırma ve verimliliği artırma fırsatı sunar. Protel’in otel yönetim yazılımları ile entegre çalışan PMS Mobile’ın akıllı telefonlardan kullanımı mümkündür.

Raporlama Modülü

Raporlama Modülü; otel doluluğu, anlık giriş ve çıkış bekleyen oda detayları, yetişkin ve çocuk bazında misafir sayısı gibi bilgileri sağlayarak otel yöneticilerine anlık bir görünüm sunar. Ayrıca, VIP misafirlerin varlığı, Comp (bedava) konaklamaların durumu ve On Queue (sıra bekleyen) rezervasyonların varlığı gibi önemli bilgilere erişebilir. Satışların da farklı filtrelerle analiz edilerek ödenen satışlar, kesin rezervasyonlar, garanti olmayan rezervasyonlar, misafir milliyeti, kanal kodu ve rezervasyon kaynağı gibi kriterlere göre inceleme imkanı sağlar.

Raporlama Modülü

Raporlama Modülü; otel doluluğu, anlık giriş ve çıkış bekleyen oda detayları, yetişkin ve çocuk bazında misafir sayısı gibi bilgileri sağlayarak otel yöneticilerine anlık bir görünüm sunar. Ayrıca, VIP misafirlerin varlığı, Comp (bedava) konaklamaların durumu ve On Queue (sıra bekleyen) rezervasyonların varlığı gibi önemli bilgilere erişebilir. Satışların da farklı filtrelerle analiz edilerek ödenen satışlar, kesin rezervasyonlar, garanti olmayan rezervasyonlar, misafir milliyeti, kanal kodu ve rezervasyon kaynağı gibi kriterlere göre inceleme imkanı sağlar.

Guest Comments Modülü

Guest Comments Modülü, otel yönetim sürecinde misafir geri bildirimlerini değerlendirme ve hizmetleri kişiselleştirme imkanı sunar. Misafirlerinizin talepleri ve yorumları hızlı bir şekilde sisteme girilir ve ilgili departmanlara iletilir. Oda veya açık alan gibi farklı lokasyonlar için talepler kaydedilebilir. Talepler önem derecesine göre düşük, normal ve yüksek olarak işaretlenebilir, ayrıca talep ile ilgili aksiyon alındığında “devam etmekte” olarak belirtilebilir.

Guest Comments Modülü

Çalışanlarınız, odaların temizlik durumuyla ilgili gerçek zamanlı bilgilere mobil cihazlardan ulaşarak, hangi odaların temizlenmesi gerektiği bilgisine hızlıca ulaşabileceği gibi, temizliği tamamlanan odalarla ilgili ön büroyu anında bilgilendirebilir. Odalarda teknik bir aksaklığın giderilmesi için bakım ekiplerinin devreye sokulması ya da ön büroya oda özelinde bir gelişmenin paylaşılması gibi durumlarda Hotel Mobile, çalışanlarınızın en büyük yardımcısı olacaktır.

Guest Comments Modülü

Guest Comments Modülü, otel yönetim sürecinde misafir geri bildirimlerini değerlendirme ve hizmetleri kişiselleştirme imkanı sunar. Misafirlerinizin talepleri ve yorumları hızlı bir şekilde sisteme girilir ve ilgili departmanlara iletilir. Oda veya açık alan gibi farklı lokasyonlar için talepler kaydedilebilir. Talepler önem derecesine göre düşük, normal ve yüksek olarak işaretlenebilir, ayrıca talep ile ilgili aksiyon alındığında “devam etmekte” olarak belirtilebilir.

QR Anket Modülü

QR Anket Modülü, oteldeki farklı alanlar için özelleştirilmiş anketlerin misafirlere sunulmasını sağlar. Bu anketler PMS Mobile’a düşer ve otel yönetimi tarafından analiz edilebilir. Misafirlerinizin konaklaması devam ederken konaklama işletmesinin farklı alanlarında konumlandırılabilecek Qr kodlar ile hizmet değerlendirmesi istenebilir ve misafir düşünceleri anlık olarak alınabilir.

QR Anket Modülü

QR Anket Modülü, oteldeki farklı alanlar için özelleştirilmiş anketlerin misafirlere sunulmasını sağlar. Bu anketler PMS Mobile’a düşer ve otel yönetimi tarafından analiz edilebilir. Misafirlerinizin konaklaması devam ederken konaklama işletmesinin farklı alanlarında konumlandırılabilecek Qr kodlar ile hizmet değerlendirmesi istenebilir ve misafir düşünceleri anlık olarak alınabilir.

QR Anket Modülü

QR Anket Modülü, oteldeki farklı alanlar için özelleştirilmiş anketlerin misafirlere sunulmasını sağlar. Bu anketler PMS Mobile’a düşer ve otel yönetimi tarafından analiz edilebilir. Misafirlerinizin konaklaması devam ederken konaklama işletmesinin farklı alanlarında konumlandırılabilecek Qr kodlar ile hizmet değerlendirmesi istenebilir ve misafir düşünceleri anlık olarak alınabilir.

Pre Check-in Modülü

Pre-Check in Modülü, konaklamaların daha hızlı ve sorunsuz bir şekilde başlamasını sağlar. Misafirler, rezervasyon onay mektubunun altındaki linke tıklayarak ön check-in işlemlerini gerçekleştirebilirler. Bu sayede, otel girişinde oluşabilecek kuyruklar azaltılır ve ön büroya iletilen bilgilerle rezervasyon kartları hazırlanır. Misafirler, otelde direkt olarak imzalarını atıp odalarına geçebilirler.

Pre Check-in Modülü

Pre-Check in Modülü, konaklamaların daha hızlı ve sorunsuz bir şekilde başlamasını sağlar. Misafirler, rezervasyon onay mektubunun altındaki linke tıklayarak ön check-in işlemlerini gerçekleştirebilirler. Bu sayede, otel girişinde oluşabilecek kuyruklar azaltılır ve ön büroya iletilen bilgilerle rezervasyon kartları hazırlanır. Misafirler, otelde direkt olarak imzalarını atıp odalarına geçebilirler.

Pre Check-in Modülü

Pre-Check in Modülü, konaklamaların daha hızlı ve sorunsuz bir şekilde başlamasını sağlar. Misafirler, rezervasyon onay mektubunun altındaki linke tıklayarak ön check-in işlemlerini gerçekleştirebilirler. Bu sayede, otel girişinde oluşabilecek kuyruklar azaltılır ve ön büroya iletilen bilgilerle rezervasyon kartları hazırlanır. Misafirler, otelde direkt olarak imzalarını atıp odalarına geçebilirler.