Restoran İşletmecilerine Hizmet Kalitesini Artıracak 5 Tavsiye

0

Hizmet kalitesini artırmak ve müşteri beklentilerini karşılayacak hizmetler sunmak, işletmenize yeni ve sadık müşteriler kazandırıp gelirlerinizin artmasını sağlar. Restoranınızın türü ve ölçeği ne olursa olsun, iş ve gelir akışlarınızı daha verimli hale getirecek 5 tavsiyeyi sizin için derledik. 

Rezervasyon yönetiminizi dijitalleştirin

Büyük ölçekli restoran işletmelerinin en önemli iş akışlarından biri kesinlikle rezervasyonlar. Hatasız rezervasyonlar, müşterilerinizin işletmenizi daha sık tercih etmesini sağlar. Günümüzde rezervasyonlar için geleneksel yöntemlerden çok daha fazlasına ihtiyaç duyuluyor. Dijital rezervasyon yönetim sistemleri, telefon aracılığıyla gelen rezervasyonları tanımanızı, bir masaya günün farklı saatleri için rezervasyon almanızı, müşterilerinize rezervasyonlar için hatırlatma ve doğrulamalar göndererek no show oranınızı azaltmanızı sağlıyor. Protel’in dijital rezervasyon modülü CheckandPlace, POS sisteminize entegre bir rezervasyon sistemi ile satışları doğrudan rezervasyon sisteminizde takip edebilirsiniz. 

Hızlı ve hatasız servis çok önemli

Hem işletme içinde gelen siparişleri hem de paket servis olarak gelen siparişleri yönetebilmek, restoran işletmelerinin temel ihtiyacı. Burada ihtiyacınız olan en önemli şey ise doğru şekilde oluşturulmuş sipariş süreçlerine sahip olmak… POS sisteminize entegre el terminalleri sayesinde işletmenizin içinde alınan siparişlerin hatasız ve anlık olarak mutfağınıza iletebilirsiniz. Bu siparişleri POS sisteminiz üzerinde kolayca yönetebilirsiniz. Temassız sipariş ve ödeme alma işlevlerinin tamamını da uyumlu el terminalleri sayesinde kullanabilirsiniz.

Paket servis süreçlerinizi kusursuz hale getirin

Paket servis süreçlerinizde hızlı hizmet sunmak, paketlemeyi ve servisi doğru şekilde gerçekleştirebilmek ve farklı ödeme yöntemlerine açık olmak, oldukça önemli. Ayrıca, popüler aracı platformlarla (GetirYemek, Trendyol Yemek ve Yemeksepeti gibi) entegre olabilen bir POS sistemi tercih ederseniz, tüm paket sipariş süreçlerinizi POS sisteminiz üzerinden yönetebilirsiniz. MICROS RES 3700 ve Simphony POS sistemleri, Protel’in sunduğu ve paket sipariş platformlarıyla kolayca entegre edebileceğiniz restoran POS sistemleri olarak öne çıkıyor. Paket sipariş süreçleri ile alakalı daha fazla bilgiye “Paket Sipariş Süreçlerinin Verimli Yönetimi İçin 5 Tavsiye” blog yazımızdan ulaşabilirsiniz.

Temassız sipariş ve ödeme imkanı sağlayın  

Günümüzde restoran müşterileri, fiziksel temasın en aza inmesini istiyor. Bu nedenle, sipariş ve ödeme süreçlerinde QR kod gibi yeni teknolojileri kullanmak müşteri memnuniyetini artıracaktır. Protel’in sunduğu QR Menu Order çözümü, temassız sipariş ve ödeme süreçlerinin tamamına cevap verir. POS sisteminizle entegre çalışan QR Menu Order, yenilikçi bir hizmet bakışı  oluşturmanızı sağlar.

Müşteri sadakati edinmeyi hedefleyin

İşletmenize entegre bir sadakat modülü, yakından tanıdığınız müşterilerinize özel fırsatlar sunmanızı sağlar. Protel’in etkili sadakat yönetimi çözümü Wizlo, kazandığınız yeni müşterilere özel fırsatlar sunabilmek için gerekli teknolojik alt yapıya sahiptir. Wizlo sayesinde müşteri segmentasyonu yapabilir; farklı segmentlere kişiselleştirilmiş kampanya, indirim ve fırsatlar sunabilirsiniz. Müşterilerinize işletmenize özel bir mobil uygulama üzerinden de ulaşabilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here