Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony

Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.

Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.

Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony

Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.

Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.

Bulut Tabanlı POS Sistemi: Simphony

Bulut tabanı POS sistemi Simphony, bir veya birden çok restoranın tek merkezden yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek, yeni nesil bir restoran yönetim sistemidir.

Simphony Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışan ve belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de marka ve model ayrımı olmadan kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Çok şubeli restoranlarda da hizmet sunma yeteneği bulunan Simphony, yeni açılan şubeler için merkezî veri tabanına bağlanarak en kısa süre içinde hizmet sunabilir duruma gelir.

Simphony ile Bulut POS Avantajları:

Online Erişim

Bulut altyapı sayesinde işletmenize ait tüm verilere internete bağlı bütün cihazlardan erişebilirsiniz.

Kolay Arayüz

IT altyapısındaki karmaşayı azaltan Simphony ile tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Cihaz Uyumluluğu

Simphony, Windows ve Android işletim sistemi olan ve hız ihtiyacını karşılayan tüm tabletlerde çalışır.

Simphony ile Bulut POS Avantajları:

Online Erişim

Bulut altyapı sayesinde işletmenize ait tüm verilere internete bağlı bütün cihazlardan erişebilirsiniz.

Kolay Arayüz

IT altyapısındaki karmaşayı azaltan Simphony ile tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Cihaz Uyumluluğu

Simphony, Windows ve Android işletim sistemi olan ve hız ihtiyacını karşılayan tüm tabletlerde çalışır.

Simphony Bulut Tabanlı POS ile Restoran Yönetimi:

  • Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.
  • Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.
  • Zincirdeki tüm şubeler aynı veritabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlanır.
  • Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.
  • IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknoloji altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalma sağlar.
  • Veri kaybını ve güvenlik ihlallerini önler.
  • Verilerinize her zaman ve her yerden ulaşabilmenizi sağlar.
  • İnternet kesintilerinden doğabilecek sorunların önüne geçer.
  • Üçüncü parti POS terminali (workstation) donanımları ile çalışabilir.
  • Simphony kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanızı sağlayarak, ek bir satış kanalını kullanmanıza olanak tanır.

Simphony Bulut Tabanlı POS ile Restoran Yönetimi:

  • Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.
  • Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.
  • Zincirdeki tüm şubeler aynı veritabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlanır.
  • Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.
  • IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknoloji altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalma sağlar.
  • Veri kaybını ve güvenlik ihlallerini önler.
  • Verilerinize her zaman ve her yerden ulaşabilmenizi sağlar.
  • İnternet kesintilerinden doğabilecek sorunların önüne geçer.
  • Üçüncü parti POS terminali (workstation) donanımları ile çalışabilir.
  • Simphony kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanızı sağlayarak, ek bir satış kanalını kullanmanıza olanak tanır.

Simphony Bulut Tabanlı POS ile Restoran Yönetimi:

  • Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.
  • Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.
  • Zincirdeki tüm şubeler aynı veritabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlanır.
  • Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.
  • IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknoloji altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalma sağlar.
  • Veri kaybını ve güvenlik ihlallerini önler.
  • Verilerinize her zaman ve her yerden ulaşabilmenizi sağlar.
  • İnternet kesintilerinden doğabilecek sorunların önüne geçer.
  • Üçüncü parti POS terminali (workstation) donanımları ile çalışabilir.
  • Simphony kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanızı sağlayarak, ek bir satış kanalını kullanmanıza olanak tanır.

Simphony ile yeni sipariş deneyimi: Kiosk

Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.

Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.

Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.

Simphony ile yeni sipariş deneyimi: Kiosk

Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.

Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.

Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.

Simphony ile yeni sipariş deneyimi: Kiosk

Simphony, bulut sunucu tabanlı ve esnek yapısı sayesinde kiosk(lar) üzerinden de sipariş alabilirsiniz. İşletmenize konumlandıracağınız Simphony’e entegre kiosk(lar) üzerinden sipariş ve ödeme almanız artık çok kolay.

Müşterilerinizin tüm menü kalemlerini inceleyebileceği, istediği ürünleri sepetine ekleyebileceği ve sipariş oluşturup kredi kartıyla ödeme yapabileceği kiosk entegrasyonu müşterilerinize yeni bir sipariş deneyimi sunuyor.

Simphony’nin kiosk entegrasyonu sayesinde kasa önlerinde yaşanan kalabalık ve yoğunluk sona eriyor.

Çerez Politikası

Protel Bilgisayar A.Ş. olarak internet sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hâle getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanıyoruz. Sitemizde gezinmeye devam ederek cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine Çerez Politikası sayfamızdan ulaşabilirsiniz.