
En Çok Kullanılan Otel Programları
Tüm dünyada üretilen farklı yazılım çözümleri otel yönetimi konusunda turizm profesyonellerine sorunsuz operasyonlar ve unutulmaz misafir deneyimleri yaratmak için yardım...
Yazıyı okuMICROS Simphony POS, kusursuz restoran yönetimi için tasarlanmıştır. MICROS Simphony; yerel kafeler, ikonik restoranlar, küresel hızlı servis zincirleri, stadyumlar ve tema parkları dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanındaki en başarılı yiyecek ve içecek mekanlarına güç verir. Birçok modülü içinde bulunduran bulut POS platformu olarak, restoran işletmecilerinin çevrimiçi ve şirket içi operasyonlarını herhangi bir cihazdan gerçek zamanlı olarak optimize etmelerine yardımcı olur.
İletişime GeçBulut tabanlı POS sistemi MICROS Simphony Cloud tüm restoran verilerinizi bulutta depolar, satış işlemlerinden stok yönetimine kadar sunduğu sayısız dijital fonksiyonla restoran yönetimine verimlilik, mobilite ve hız katar. MICROS Simphony Cloud ile restoranın her köşesinde tam kontrol sağlayın.
yıl+ deneyim
ülke
bin + resotran
bin işlem/dk
bilyon + işlem değeri
SLA
Bulut tabanlı POS sistemlerinin sağladığı en önemli avantaj internet bağlantısı olan herhangi bir cihazdan kolayca erişilebilir olmalarıdır. Düşük ilk maliyetler, işletmenin büyüklüğüne göre ölçeklendirilebilir olmaları ve restoranın her alanındaki maliyet - kar oranlarını anlık raporlarla takip edebilme özellikleri bulut tabanlı POS’ları en ideal restoran yönetim seçenek haline getirir. Restoranınız için en uygun pos seçimi için Protel çözümlerini inceleyin.
“Sektöre başladığımdan beri Protel ekibi, her konuda yanımızda oldu. Karşılaştığımız hiçbir sorunda ‘Hayır, bunu yapamayız’ gibi bir yanıt almadık. Bu yüzden, sundukları destek için Protel ekibine içtenlikle teşekkür ediyorum. Protel’in bize sağlamış olduğu teknik destek ve 7/24 ulaşılabilir olması kendilerini tercih etmemizdeki en büyük sebep.”
Masaya Servis Restoranlar
Barlar
Kahve Dükkanları
Otel Restoranları
Plajlar
Hızlı Servis Restoranlar
Anlık maliyet analizlerinden misafir tercihlerine göre güncellenmiş menülere kadar bir restoranın ihtiyacı olan tüm dijital araçları MICROS güvencesiyle sunar.
Bulutta çalışmak, restoranların menü, promosyon ve ödeme gibi süreçlerini hızlandırır. Anlık olarak temin edilebilen raporlar restoran performansı hakkında isabetli analizler yapar.
Modern tasarımlı POS terminalleri, MICROS Kompakt İş İstasyonu ve MICROS Tablet 721, restoranın tüm servis alanlarında, uzak ya da yakın fark etmeksizin, rahatça kullanılabilir. Uygun fiyat, yüksek kalite ve sağlamlığı bir arada sunar.
Menü ve fiyat güncellemelerini tek bir kaynaktan yaparak şubeler arasında tutarlılığı sağlayın, markaya olan güveni güçlensin. Satış verilerini dönemsel olarak analiz edip en karlı ürünleri ön plana çıkarın.
Oracle Mutfak Yönetim Sistemleri (KDS) sayesinde siparişler anında mutfak ekranına iletilir ve tarif kartları görüntülenir. Gerçek zamanlı performans ölçümleriyle düzenlemeler yaparak, mutfak personelinin verimliliğini artırmanın anahtarını sunar.
Oracle MICROS Simphony, butik restoranlardan zincir işletmelere kadar her ölçekten işletmenin verilerini düzenler, birleştirir ve anlaşılır tablolar halinde yöneticilere sunar.
Oracle Ödeme Arayüzü, önde gelen ödeme hizmet sağlayıcılarıyla işbirliği yaparak tek bir ödeme standardı sunar ve tüm verileri Ödeme Kartı Endüstrisi Veri Güvenliği Standardı (PCI DSS) uyumluluğu kapsamında korur.
Bulut POS sistemiyle raporlardan sipariş iptallerine kadar tüm restoran verileriniz bir tık uzağınızda olsun, operasyonlarınızı kesintisiz yönetin.
Verilerinize internet bağlantısı olan her yerden erişin.
Yüksek servis maliyetlerinden kurtulun.
Efor sarfetmeden ürünün en güncel versiyonunu kullanın.
Verilenizin güvenliğini Oracle Cloud’a teslim edin.
İhtiyaca göre büyür ve yeni özellikler eklenir.
Tek tıkla gerçek zamanlı raporlara ve zengin içgörülere ulaşın.
Muhasebe, CRM ve PMS gibi platformlarla entegre olun.
Tüm şubelerinizin verilerini tek ekranda toplayın.
Protel'in, daha etkili restoran yönetimi için geliştirdiği ürünler, POS’unuz ile sorunsuz şekilde entegre olur ve operasyonel süreçlerinizi güçlendirir.
Protel Waiter App, POS sistemleriyle entegre olarak garsonların mobil cihazlar üzerinden sipariş almasına ve siparişi yönetmesine olanak tanır.
Daha Fazla BilgiWeb tabanlı cari hesap modülü Offer4, misafir profilleri oluşturarak misafirlere kişiselleştirilmiş kampanyalar sunmaya yardım eder. Cari hesap yönetimi ve kişiselleştirilmiş kampanya tasarımı artık daha kolay ve etkili.
Daha Fazla BilgiMutfaklarınızı sektörün en dayanıklı hepsi bir arada mutfak ekran sistemi (KDS) ile donatın ve her koşulda kesintisiz bir mutfak hizmeti vermeye devam edin.
Daha Fazla BilgiSimphony Cloud Restoran Donanım Ürünleri; dayanıklı POS terminalleri, taşınabilir Tablet 721, mutfak için KDS sistemleri ve hızlı ödeme sağlayan kart okuyucularıyla restoran operasyonlarını kolaylaştırır.
Daha Fazla BilgiHoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.
Evet, Simphony, envanter yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), ödeme çözümleri ve diğer üçüncü taraf uygulamalarla entegre olarak çalışabilir.
Restoran otomasyonu Simphony Cloud’un maliyeti, restoranın büyüklüğüne, ihtiyaçlarına ve seçilen özelliklere göre değişiklik gösterir. Detaylı fiyat bilgisi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Evet. Simphony, Windows ve Android işletim sistemlerine sahip tabletlerde marka ve model fark etmeksizin kullanılabilir.
Simphony, internet bağlantısı olmadığında bile temel işlevlerini sürdürebilir ve bağlantı yeniden kurulduğunda verileri buluta göndererek senkronize olur.
Simphony, satış verileri, envanter durumu ve müşteri davranışları gibi konularda detaylı raporlar ve analizler sunar.
Evet, Simphony, müşteri sadakat programlarını yönetmek ve analiz etmek için entegre araçlar sunar.
Simphony, kullanıcı dostu arayüzü ve esnek yapısıyla kolay kurulum ve kullanım imkanı sağlar.
POS, "Point of Sale"ın kısaltmasıdır ve satış noktası anlamına gelir. Bir işletmenin satış yapmak için kullandığı yazılım ve donanım kombinasyonunu ifade eder. POS sistemleri, genellikle bir kasa, yazılım ve ödeme terminalini içerir.
POS sistemleri, işletmenin ihtiyaçlarına ve sektöre göre değişiklik gösterebilir. Restoranlar için restoran POS sistemi, kafeler için cafe POS sistemi gibi özelleştirilmiş çözümler bulunmaktadır.
Evet, birçok modern POS sistemi, işletme sahiplerinin günlük işlemlerini kolaylaştırmak için otomatik gün sonu işlemleri sunar.
POS sistemi sadece sipariş takibi mi yapar? POS sistemi yalnızca sipariş takibi ile sınırlı değildir, işletmenin genel satış süreçlerini yönetmek için kullanılır. POS sistemi aynı zamanda ödeme işlemlerini yönetir, stok takibi yapar, raporlama ve analiz sağlar, müşteri yönetimi yapar, çalışan performansını izler ve diğer birçok işlevi yerine getirebilir. POS otomasyonu, işletmelerin verimliliğini artırmalarına, hataları azaltmalarına ve müşteri deneyimini geliştirmelerine yardımcı olabilir.
Ortak POS cihazı, birden fazla satıcının aynı cihazı kullanarak ödeme almasına olanak tanıyan bir sistemdir. Özellikle işbirliği yapan veya bir arada bulunan işletmeler arasında kullanışlıdır.
Bazı POS sistemlerinin, internet bağlantısına gereksinim duymadan çalışabilecekleri offline çalışma modu bulunur. Ancak, çoğu modern POS sistemi, işlem güvenliği ve veri güncellemeleri için internet bağlantısı gerektirir.
Evet, birçok POS sağlayıcısı, işletmelerin veya bireylerin ihtiyaçlarına göre POS kasa sistemleri sunar. Şirket statüsü genellikle bir gereklilik değildir.
En iyi POS sistemi nasıl seçilir sorusuna yanıt olarak verilebilecek en temel 3 özellik: Üst düzey güvenlik, restoran ihtiyaçlarına göre ölçeklenebilme, 7/24 teknik destek hizmeti.
POS sistemi özetle; siparişlerin ve ödemelerin alınmasını, tüm siparişlerin ve stokların takibinin yapılmasını sağlar. Müşteriler geldiğinde POS sistemi üzerinde masa atanır ve çek açılır. Siparişler bu çek içerisinde görünür. Stok takip sistemi ile entegre olan POS sisteminde anlık olarak stok durumları da yenilenir.
Protel POS Sistemi, işletmeye göre ölçeklenebilen, 7/24 teknik desteğe sahip, üçüncü parti uygulamalarla kolaylıkla entegre olabilen, kolay anlaşılabilir yapısı sayesinde çalışanlar için uzun bir oryantasyon süreci gerektirmeyen bir sistemdir.