Bu Sezon Otelcileri Neler Bekliyor?
Havaların da ısınmasıyla yaz tatili sezonuna tam anlamıyla girmiş bulunmaktayız. Biz şuan yazımızda sezonun otel sahiplerine ne getireceğini incelerken, bir yerlerde tatilciler çoktan havlularını şezlonglara sermiş, güneşin keyfini çıkarmakta. İşler turizm sektöründe daha da yoğunlaşmadan, önümüzdeki aylar otelcileri nelerin beklediğini kısaca değerlendirelim istedik.
Öncelikle, pandeminin tamamen bitmesiyle, 2022 yazının çok yoğun geçeceği inkar edilemez bir gerçek. Her ne kadar, geçen...
Restoran & Cafe Ekipmanları Listesi
İçindekilerİşte Restoran & Cafe Açmak İçin İhtiyacınız Olanlar
Bir restoran ya da cafe işletmesi açmayı planlıyorsanız doğru yerdesiniz. İşletmenizi ve mutfağınızı kusursuzca yönetmek için hangi ekipmanlara ihtiyaç duyabileceğinizi biliyor musunuz? En büyük sabit giderlerin içerisinde yer alan restoran malzemeleri işletmelerin kendine özgü gereksinimlerine göre değişkenlik göstermektedir. Restoranınızın türünü belirledikten sonra, mutfağınızda bu ekipmanları yerleştireceğiniz alanları düşünmekle başlayabilirsiniz. Aşağıda bir kısmını...
Otelimin Tekrar Tercih Edilmesini Nasıl Sağlarım?
Otellerde rezervasyon oranını artırmanın en etkili yöntemlerinden biri sadık misafirler edinmektir. İnsanlar, iş stresinden ve günlük mücadelelerden uzaklaşmak için tatil planı yaparlar. Geçirdikleri zamana ve ödedikleri ücrete değecek bir tatil planı için maksimum konfor ve kaliteli hizmet ararlar.
Misafirlerin, sonraki tatil planlarında farklı otelleri tercih etmelerinin en büyük nedenlerinden biri, önemsenmediklerini hissetmeleridir. Bu nedenle, iletişimi korumak ve kişiselleştirilmiş bir hizmet...
Oteller İçin SMS ve E-Posta Pazarlamasının Önemi
İçindekilerSMS ve E-Posta Pazarlaması Neden Kullanılır?
Sadık misafirler edinmenin ve daha fazla misafir çekmenin yolu nedir? Tabi ki, onlarla iletişimi korumak. E-posta ve SMS pazarlamasının temel amacı da tam olarak, misafirlerinizle doğru zamanda ve doğru kanaldan iletişimi sağlayabilmektir. Eminiz ki, misafirleri bunaltmadan nasıl ilgi çekici bilfirimler gönderilebileceği birçok otelcinin aklında soru işareti olarak beliriyordur. Bu yazımızda, en temel ve yapıcı...
Otellerde Kişiselleştirilmiş Deneyim Sunmanın Avantajları
Değişen dünya ile birlikte konaklama sektöründeki alışkanlıklar da değişmeye başladı. Özellikle konu otel deneyimi olduğunda misafirler robotlaşmış, herkese aynı davranan yaklaşımın yerine, kişiselleştirilmiş bir iletişim tercih ediyorlar. Otelcilik sektörü de var olan ve potansiyel konuklarının sadakatlerini korumak amacıyla, kişiselleştirme odaklı çalışmalar başlattı.
Hotel News ME, misafir deneyimini kişiselleştirmek için konaklama sektörünün hangi yaklaşımı benimsemesi gerektiğini ve gelecekte süreçlerin nasıl değişebileceğini...