Protel, 35 yılı aşan deneyimini ve birikimini webinarları ile turizm ve hizmet sektörüne aktarıyor.
Bakış açınızı değiştirmek ve işinize değer katacak içgörüler için tıklayın.

Restoran Sistemleri Çözüm Sorumlusu
27.11.2025 - 15:00 - 16:00
Mutfak ekipleri, siparişlerin kâğıt fişlere yazıldığı için düştüğü, ıslandığı ya da okunmaz hale geldiği hatalı süreçlere, dijital ekranlarla yönetilen, stoklarla entegre dijital çözümler sayesinde son verebilir. Böylece işletmenin mutfak, restoran ve stokları hiç olmadığı kadar uyum içinde çalışır.

Restoran Sistemleri Çözüm Sorumlusu
25.11.2025 - 15:00 - 16:00
Birçok restoran, sık gelen misafirleri için cari hesap açarak ödemeleri kolaylaştırır. Ancak bu süreci manuel yöntemlerle takip etmek güç ve risklidir. Dijital çözümler ise cari hesap yönetimini anlık olarak takip etmeyi ve finansal süreçleri güvenle yürütmeyi sağlar.

Kıdemli Marka ve Ürün Pazarlama Uzmanı
20.11.2025 - 15:00 - 16:00
Restoranlarda müşteri sadakati kazanmanın yolu; kişiselleştirilmiş deneyimler, cazip kampanyalar ve tutarlı ödül sistemlerinden geçer. Ancak bunlardan önce, hangi tekliflerin satışa dönüşme olasılığının yüksek olduğunu öngörmek gerekir. Her teklifin satışa dönüştüğü bir sadakat programı ise, doğru analiz ve veri temelli stratejilerle mümkün olur.

Restoran Sistemleri Çözüm Yöneticisi
18.11.2025 - 15:00 - 16:00
Restoranlarda hız, verimlilik ve modern deneyimi bir araya getiren self servis kiosklar, misafirlere özgürce sipariş verme ve hızlı hizmet alma imkânı sunarken, kasa kuyruklarının son bulduğu, personelin hizmet kalitesine yoğunlaştığı operasyonların da olmazsa olmazı.

Müşteri Deneyimi ve Pazar Araştırmaları Uzmanı
13.11.2025 - 15:00 - 16:00
Dijital menüler, restoranlara maliyet avantajı, satış optimizasyonu ve modern müşteri deneyimi sunar. QR menülerle yükselen self servis sipariş trendi, dinamik menü güncellemeleriyle işletmelere verimlilik ve kârlılık kazandırır.

Restoran Sistemleri Çözüm Yöneticisi
06.11.2025 - 15:00 - 16:00
Garsonların sipariş yönetimi hızını artırmak artık mobil cihazlara sığan dijital çözümlerle çok kolay. Bu avantaja, garsonların sipariş alırken upselling ve cross-selling fırsatlarını değerlendirmesi de eklendiğinde, restoran operasyonlarının başarıya ulaşması neredeyse kaçınılmaz hale gelir.

Satış Direktörü
04.11.2025 - 15:00 - 16:00
Restoranın kalbi, alınan her siparişte, yapılan her serviste ve mutlu misafirlerin anılarında atar. Doğru POS sistemi bu kalbi güçlü tutar. Bu güç bulutla birleştiğinde işletmeye hız, çalışanlara özgürlük ve operasyonda tam kontrol kazandırır.

Türkiye Operasyon Yöneticisi
21.10.2025 - 15:00 - 16:00
Bir restoranı başarıya taşımak için hızla büyüyen yeme-içme pazarında fark yaratmak, rekabet avantajı sunan operasyonel stratejiler geliştirmek ve sürdürülebilir verimlilik sağlamak gerekir. Restoran yönetiminde oyunun kurallarını değiştir, başarıyı yeniden tanımla.

Kıdemli Destek Uzmanı, Online Sistemler
Resort Manager
Dijital dünyada görünür olmak artık bir tercih değil, bir zorunluluk. Kanal yöneticilerinin otel satışlarındaki stratejik rolünü derinlemesine inceleyecek, çok kanallı yapının gelirleri nasıl artırabileceğini keşfedeceğiz.

Ürün Geliştirme Yöneticisi
Resort Manager
Offline acenta yönetimi, tatil bölgelerindeki oteller için hâlâ önemli bir kanal olsa da manuel süreçler ve iletişim sorunları ciddi zorluklar yaratıyor.

Çözüm Yöneticisi, Konuk Ağırlama
Opera Cloud
Otelcilik sektörü, hızla değişen misafir beklentilerine uyum sağlamak için teknolojik bir dönüşüm sürecinden geçiyor.

Çözüm Yöneticisi, Konuk Ağırlama
Opera Cloud / NOR1 (Yapay zeka temelli upsell uygulaması)
Otelcilik sektörü, gelirlerini artırırken aynı anda misafir memnuniyetini sağlamanın yollarını arıyor.

Çözüm Sorumlusu
PMS Mobile
Konuk ağırlama sektörü, operasyonel verimliliği daha mobil, hızlı ve esnek hale getirmeyi hedefliyor.

Çözüm Yöneticisi, Konuk Ağırlama
Opera Cloud / Sales and Event Management
Oteller, satış ve etkinlik yönetimi süreçlerini bulut teknolojileriyle yöneterek hem operasyonda kusursuz bir ilerleme sağlıyor hem de anlık veri yönetimiyle operasyonel iş yükünü azaltabiliyor.

Çözüm Yöneticisi, Konuk Ağırlama
Dailypoint CRM
Oteller, misafir deneyimini teknolojiden destek alarak kişiselleştirerek yalnızca memnuniyeti değil, sadakati ve gelirleri de artırabiliyor.

Kıdemli Veri Analitiği ve İş Zekası Uzmanı
İş Zekası ve Raporlama Çözümleri
Oteller, veriye dayalı karar alma süreçlerini teknolojiyle destekleyerek yalnızca operasyonel verimliliği değil, rekabet gücünü de artırabiliyor.

Çözüm Yöneticisi, Konuk Ağırlama
Online Sistemler
Misafir deneyimini geliştiren Merkezi Veri Yönetimi çözümü Dailypoint ve avantajları

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da yanlış kesilmiş faturaların düzeltilmesi ve yeniden düzenlenmesi

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da “Geceleme” hizmeti için KDV indirimi işleminin yapılışı

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony
Simphony POS ile Yemeksepeti, Getir Yemek veya Caller ID üzerinden sipariş yönetimi

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony
Offer4 modülü ve Simphony ile cari hesap yönetimi, ikram yönetimi ve bakiye takibi

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony
Bulut tabanlı POS sistemi Simphony’inin özellikleri ve sunduğu kolaylıklar

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
Vergi oranlarındaki değişiklik kontrolleri yapılışı

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Stok takip modülü Materials Control’de, F&B gelir ve gider bütçesi yönetimi

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant
SPA ve fitness tesislerinde ortak alanların online yönetimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA Block yönetimlerinde P1401 Block Forecast and Realisation ve P1432 Block Entered on and By raporları

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da kullanılan P2020 Trial Balance, P2026 Net Revenue Report ve P2027 Net Revenue and Payment Report raporları

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da kullanılan PP2910 Market Segment, P2930 Market Segment with Room vb. raporları

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control programında, Tablet PC kullanımı eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control’de Satınalma Onay Süreçleri Yönetimi eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da kullanılan P2030 Transaction Journal by Generates, P2033 Admin Call By Extension vb. raporları

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control programında, “Teklif Yönetimi (Bid Management)” eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA ile otel kapalıyken gün sonu işlemi yapma eğitimi

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control Webclient modülü ve daha fazlası

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control’de satışların stoklardan düşülmesi eğitimi


Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control’de Ambar Yönetimi ve Dönem Sonu İşlemleri eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA base rate ve advance dynamic base rate ile fiyat kodlarının ileri düzeyde yönetimi

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
“Materials Control” eğitiminin 3. fazı, “Satınalma Süreç Yönetimi” eğitimi

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control ile Ana Verilerin Hazırlanması eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’daki verilerle özel çalışma listeleri oluşturma

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control ile Stok Maliyet Kavramları eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da verileriyle özel çalışma listeleri oluşturma

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Protel’in rapor platformu Webreports’ta “Materials Control - Maliyet Yönetimi Reçeteler, Gelir Aktarımı Raporları” eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Protel’in rapor platformu Webreports’ta “Materials Control - Envanter Raporları” eğitimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
OPERA’da profil temizliği ve KVKK kapsamında profil yönetimi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Protel’in rapor platformu Webreports’ta “Materials Control - Satınalma Raporları” eğitimi

Ürün Sorumlusu
Reservation Assistant
SPA, Fitness & Hamam tesisleri için kapasite kontrolü ve kirli-temiz oda takibi

Destek ve Eğitim Uzmanı
Ön Büro Sistemleri
Departman raporlarının periyodik olarak iletilmesi ve acil durum raporlarının hazırlanması

Kıdemli Ürün Uzmanı
Simphony
Offer4: Simphony ile entegre bulut tabanlı SaaS servisi, cari yönetimi ve ödeme süreçleri yönetimi

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control ve Steak House işletmelerde “karkas et alımı, parçalama ve üretim” süreçleri


Ürün Geliştirme Yöneticisi
Reservation Assistant
SPA & Fitness & Hamam tesisleri için Yönetim Performans (KPI) Raporları

Ürün Sorumlusu
Simphony
Simphony’nin özellikleri ve bulut tabanlı POS’ların avantajları

Kıdemli Destek ve Eğitim Uzmanı
Stok ve Maliyet Sistemleri
Materials Control ile satınalma ve stok maliyet kontrolü süreçleri

Ürün Geliştirme Yöneticisi
Reservation Assistant
SPA & Fitness tesislerinde temassız teknolojiler