Otel Misafirleri İçin Anket Araçlarını Başarılı Yapan 7 Özellik
Bazı işletme sahipleri otel anketlerini modası geçmiş bir geri bildirim aracı olarak görebilir. Ama bu, işe yaramadıkları anlamına gelmez. Misafirler bu anketleri sıra beklerken, bir yere giderken veya diğer benzer durumlarda doldurmaya meyillidirler.
Otelciler için anket sistemleri vazgeçilmez bir strateji haline gelmiştir. Ancak, modern bir anket sisteminin tek görevi kalite yönetimini kontrol etmek değildir! dailypoint™ gibi modern ve diğer teknolojik...
Konaklama İşletmelerine Black Friday Kampanyaları İçin 5 Öneri
Küresel bir alışveriş sürecine dönen Black Friday, ortaya ilk çıktığında Kasım ayının son cuması olarak bilinirken, son yıllarda tüm haftayı kapsıyor. Yıl içerisinde en fazla alışverişin yapıldığı bu dönemde, tüketiciler büyük indirimlerden yararlanabilmek için gün sayıyor. İşletmeler açısından bakıldığında ise, oluşturacağınız kampanyalar ile sadık müşteriler edinebileceğiniz ve satışlarınızı artırabileceğiniz bir döneme girdiğinizi söyleyebiliriz. Bu dönemi daha kârlı bir şekilde...
Otelcilikte Rekabet Grubu Oluşturmak
Dünya çapında enflasyon, seyahat ve konaklama maliyetleri artmasına rağmen, gezginlerin seyahat etme isteği artarak devam ediyor. İstanbul’dakiler başta olmak üzere Türkiye’de bulunan birçok otel, 2019’da gösterdiği performansın çok daha üzerinde bir performans sergiliyor. Özellikle İstanbul’daki birçok otel, Ocak ve Ekim ayları arasındaki doluluk seviyesi ile rekor yılı diye adlandırdığımız 2019’u neredeyse yakaladı ve hatta geçti. ADR seviyesi ise, bu...
Sürdürülebilir Bir Otel Olmak için Öneriler
Otelinizde sürdürülebilirlik adına yapacağınız küçük değişikliklerle hem çevreye verilen zararı azaltabilir hem de çevre konusunda duyarlı misafirler tarafından fark edilebilirsiniz. Seyahat severler artık daha ekolojik seçeneklere yöneldiklerini bildiriyorlar. Bu sebeple, çevreci bir konaklama işletmesi olmak, misafir memnuniyetini artırarak yeniden tercih edilmenizi sağlar. Atıkları azaltmak, geri dönüşüm faaliyetlerini önemsemek, çevre dostu ürünler tercih etmek gibi yapılabilecek küçük değişikliklerin doğa ve...
Konaklamada Temiz Veri Her Şeyin Temeli
İçindekilerTemiz Veri Nedir?
Konaklama sektöründe, marka savunucusu bir misafir kitlesi elde etmeyi ve onları tanıyarak nasıl sadakat oranını artırabileceğimizi bir önceki “Marka Savunuculuğu” blog yazımızda incelemiştik.
Peki, “Misafirleri tanıyarak sadakati artırmanın yapı taşı nedir?” diye soracak olsak… Cevaplarınız çok büyük ihtimalle aşağıdakilerden biri veya birkaçı olacaktır.
Güçlü bir CRM
CRM ile entegre PMS
Kişiye özel e-mail pazarlama araçları
Sadakat Yönetimi vb.
Ancak unutmamalıyız ki; yukarıda sıralanan...