Oteller İçin SMS ve E-Posta Pazarlamasının Önemi

0

Sadık misafirler edinmenin ve daha fazla misafir çekmenin yolu nedir? Tabi ki, onlarla iletişimi korumak. E-posta ve SMS pazarlamasının temel amacı da tam olarak, misafirlerinizle doğru zamanda ve doğru kanaldan iletişimi sağlayabilmektir. Eminiz ki, misafirleri bunaltmadan nasıl ilgi çekici bilfirimler gönderilebileceği birçok otelcinin aklında soru işareti olarak beliriyordur. Bu yazımızda, en temel ve yapıcı stratejileri anlatarak size bir yol haritası çizmeyi amaçlıyoruz.

Keyifli okumalar dileriz.

SMS ve E-Posta Pazarlaması Neden Kullanılır?

Misafirlerinizle iletişimi korumanız önemlidir. Neden mi? Çünkü iletişim sağlamak, misafirlerinize, kendilerini değerli hissettirir. Diğer bir neden ise, onlara bilgilendirici mesajlar göndererek, otelinize daha fazla ilgi duymalarını sağlayabilirsiniz. Örneğin, kampanya mesajları veya indirim kuponları misafirlerinizin ilgisini uyandırabilecek stratejilerdir. Peki bu mesajları kime, nasıl ve ne zaman göndermelisiniz?

  • Hedef Kitle

İlk adım, hedef kitlenizi belirlemektir. Protel E-Marketing’in en ilgi çekici özelliklerinden biri, amacına yönelik hazırlanan mesajı, doğru hedef kitleye, doğru zamanda iletmektir. İletişime geçeceğiniz misafir ayrımı yapabilir ve dinamik gruplar oluşturabilirsiniz. Bu sayede, işletmenizin konumuna ve konaklama amacına uygun içerikler hazırlayarak, hedef kitlenizin ilgisini çekebilirsiniz.

  • Senaryo, Anket ve Bildirimler

Mesaj içeriğiniz kadar, göndereceğiniz mesajı hangi verilere göre düzenleyeceğiniz de fark yaratır. Örneğin, doğru e-posta ve sms pazarlaması yönetimi ile misafirlerinizin davranış verilerine göre senaryolar tanımlayabilir, anketler oluşturabilir, yukarı satış ve çapraz satış mesajları gönderebilirsiniz. Bu sayede, potansiyel misafirlerinize ulaşarak, daha çok oda satışı sağlayabilirsiniz.

  • Doğru Zamanlama

Mesajları ne zaman göndereceğinize gelecek olursak, bu durum misafirlerinize de bağlı. Misafir kitlenizin, gönderilen e-postaları açma saatlerini görüntüleyebilir, etkileşimin en çok olduğu zaman aralığını belirleyebilirsiniz. Ayrıca, CRM sisteminizi merkezileştirerek, misafirleriniz diğer şubelerinizde konakladığında, anında bildirim alabilir ve onlara kampanya seçenekleri gönderebilirsiniz.

Hangi E-Pazarlama Yönetimini Seçmelisiniz?

Doğru e-pazarlama stratejisiyle, doğru adımlar atmak sizin elinizde. Yukarıda geçen bütün işlemleri en kolay ve hızlı yoldan gerçekleştirebileceğiniz, aynı zamanda güçlü entegrasyonlara sahip bir e-pazarlama sistemi edinmelisiniz. İşletmeniz ve yönetim sisteminiz arasında köprü görevi gören Protel E-Marketing ile, kesintisiz iletişim sağlayabilir, rezervasyon oranınızı artırabilirsiniz. Misafirlerinize ve rezervasyon bilgilerine ulaşabilir ve bu sayede, ilgilerine yönelik içerikler hazırlayabilirsiniz. Ayrıca, sitenizi ziyaret eden potansiyel misafirlerinize ulaşarak, sizi tercih etmelerini sağlayabilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here