Yeme İçme Sektöründe 2017 Yılı Teknolojileri Eğilimleri Neler Olacak?

0

Yeme İçme Sektöründe 2017 Yılı Teknolojileri Trendleri Neler Olacak?
Hospitality Technology’nin 2016 Restaurant Executive Zirvesinde toplanan bir grup restoran ve teknoloji liderine göre, analiz, sadakat ve ödeme sistemleri teknoloji çözümleri, yeme içme sektörünün 2017 odaklanacağı konular olacak. Etkinlik kapsamında düzenlenen çalıştaylar sırasında katılımcılar, müşteri ilişkilerini, deneyimlerini ve memnuniyetlerini güçlendirmeyi sağlayacak potansiyel stratejiler ve çözümleri paylaşma fırsatı buldu.
Büyük Veri, Büyük Fayda
Restoran ile etkileşim kurabilen ve aldığı hizmetten memnun kalan müşteri sadık müşteri olmaya aday müşteridir. Etkileşimi güçlendirmenin tek yolu sağlanan hizmetin kişiselleştirilmesi ve eşsiz bir deneyim sunulmasıdır. Kişiselleştirmenin ilk adımı ise kapsamlı analizler ile müşteri portföyü hakkında detaylı verilere sahip olmaktır.
Müşteri deneyimi yönetimi stratejileri, restoranlar için her zaman önemli bir konu olmuştur. “Müşteri velinimettir” anlayışı ile hizmetlerini sürdüren restoranlar, günümüzün ve geleceğin müşterilerine hitap edebilmek için modern teknoloji unsurlarını müşteri deneyimini güçlendirecek şekilde restoranlarında kullanmaya başlamalıdırlar. Teknoloji yatırımı yapmadan önce, müşteri analizinin iyi bir şekilde yapılmış olması gerekir. Müşterilerin ihtiyaç duyacağı teknolojiler, müşteri analizi sonucu elde edilen veriler yardımı ile belirlenebilir.
Müşteri Analizlerini Toplamak için Sadakat Programlarından Yararlanma
Sadık müşteri kavramı, sağlanan hizmetten etkileyici bulan ve yaşadığı deneyimden memnun kalıp tekrarlamak isteyen müşterileri tanımlamak için kullanılır. Sadakat programları, müşterilerle bu tür bir etkileşimi oluşturmak, var olan sadık müşterilere istedikleri hizmeti sunmak ve sadık müşteri olmaya aday müşterileri ikna etmeye yönelik promosyonlar ve etkileşim unsurları içeren programlardır. Sadakat programları restoranlar için önemli bir başlık olmaya devam edecektir. Çünkü, bu tür uygulamalar yardımıyla elde edilen veri, markanın müşteri analizini yapmak ve onu güncel tutmak için oldukça faydalı bir veri kaynağıdır.
Sipariş veya Ödeme için Mobil ve Çevrim İçi Çözümleri Kullanma
2017 yılı restoran teknolojilerinde öne çıkacak olan bir diğer başlık ödeme ve sipariş alma sistemlerinin mobil ya da çevrimiçi çözümler vasıtasıyla otomasyonunun geliştirilmesi olacaktır. Bu alandaki çalışmalar restan yönetimlerinin omnichannel yaklaşıma yönelmesi başlığı altında da incelenmektedir. Müşteri memnuniyeti açısından sağlanan hizmetin kalitesinin dışında öne çıkan bir diğer husus, hizmetin hızlı bir şekilde sağlanması ve ödeme aşamasında fazla vakit kaybedilmeden işlemin tamamlanmasıdır. Hiçbir müşteri siparişin geç alınmasını ya da ödeme işleminin dakikalar almasını istemez. Bu noktalarda yaşanacak problemler müşteri deneyimini doğrudan etkileme potansiyeli taşımaktadır. Bu amaçla POS sistemleri ile uyumlu çalışan mobil ve çevrimiçi çözümler restoran yöneticilerinin imdadına yetişmektedir.  Öte yandan, otomasyonu sağlanmış ödeme ve sipariş yöntemleri restoranların iş gücü maliyetlerini düşürmeye ve çalışanların daha etkin bir çalışma sistemi benimsemelerine yardımcı olacaktır.
Restoran yönetim ve pos sistemleri çözümleri ile işletmecilerin işlerini hızlandırmayı ve müşteri memnuniyetini yükseltmeyi hedefleyen Protel, her ölçekteki restoran ihtiyaçlarına cevap veren hizmetler sunmaktadır. Ürünlerimiz ve çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için internet sitemizi ziyaret edebilir veya 0850 333 77 85 numaralı telefonunu arayarak danışmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz