OPERA ile Kat Hizmetleri’nin İşi Kolaylaşıyor
Tümü olmasa bile çoğu otel, odalarının yatak tipini sık sık değiştirmektedir. Uyku düzenlemelerinde esneklik sağlamak için, iki tek kişilik yatak zaman zaman çift kişilik yatak olarak birleştirilir. Özellikle ailelere ev sahipliği yapan bazı oteller, çek yat tipi yatak kullanmayı tercih etmektedir.
Bu tür bir operasyonel esnekliği tercih eden otellerin Kat Hizmetleri çalışanları ile görüşüldüğünde, otelin diğer departmanlarının, yatak düzenlemelerine ne...
Pazar Segmentasyonu Nedir? Oteliniz İçin Pazar Segmentasyonunu Nasıl Yapabilirsiniz
İçindekilerPazar Segmentasyonu Nedir?Pazar Segmentasyonu Nasıl Yapılır?Oteliniz için Pazar Segmentasyonu Nasıl Yapılır? Pazar Segmentasyonunun Otel İşletmenize Faydaları
Pazar segmentasyonu, çoğunlukla işletmelerin belirli bir müşteri grubunu hedeflemesi ile sonuçlanan bir pazarlama stratejisidir.İşletmeler bu stratejiyi genellikle müşterileri hakkında bilgi edinmek ve pazarlama faaliyetlerini bu bilgiler ışığında düzenlemek için kullanır. Oteller de aynı tekniği, iş planı oluştururken kullanabilir. Fakat bu stratejinin lehinize çalışması için akıllıca...
Seyahat Sektöründeki Değişimle Belirginleşen Gezgin Grupları
İçindekilerSeyahat Sektöründe Y JenerasyonuYüksek Gelir GruplarıAilelerUzakdoğulu Gezginler
Önceki yazımızda, gelişen teknolojinin seyahat sektörünü ve gezginlerin seyahat alışkanlıklarını nasıl değiştirdiğinden bahsetmiştik. Seyahat sektöründeki değişim, bazı gezgin gruplarının da önem kazanmasına yol açtı. Öne çıkan gezgin gruplarının; Y jenerasyonu, aileler, yüksek gelir grubunda yer alan gezginler ve uzakdoğulu gezginler olduğu görülüyor.
Seyahat Sektöründe Y Jenerasyonu
Hedef Y Jenerasyonu (Millennial’ler) – Y Jenerasyonu, yani 1981...
Teknolojiyle Değişen Seyahat Alışkanlıkları
İçindekilerTeknolojideki gelişmelerin seyahat alışkanlıklarına etkisiSosyal medya ile değişen seyahat alışkanlıklarıMobil teknolojideki gelişmeler seyahat alışkanlıklarını nasıl etkiliyor?Mobil uygulamaların etkisiLokasyon tabanlı servisler
Seyahat sektörü; teknoloji ve tüketici alışkanlıklarındaki hızlı değişim doğrultusunda köklü bir dönüşüm geçiriyor. Yeni teknolojilere, ürün geliştirmeye, müşteri ilişkilerine yatırım yapmaya ve iş modelleri konusunda risk almaya istekli seyahat şirketleri için pek çok fırsat söz konusu.Euromonitor, Google, HeBS Digital, Hospitality Syndicate ...
Yeni TripAdvisor Anketi: Otel Misafirleri Rezervasyon Yapmadan Önce 6-12 Yorum Okuyor
TripAdvisor'ın bağımsız seyahat pazarı araştırma şirketi PhoCusWright'a yaptırdığı global anket, gezginlerin yarısından fazlasının yorumları okumadan veya diğer gezginlerin otel hakkındaki düşüncelerini öğrenmeden, rezervasyon taahhüdünde bulunmak istemediğini ortaya koyuyor.Anket sonuçlarına göre gezginler düzenli olarak TripAdvisor’ı ziyaret ediyor. %97’si siteyi ayda birkaç kez ziyaret ederken, %12’si siteyi haftada en az bir kez, %26’sı ise haftada birkaç kez ziyaret ediyor.Genel olarak: Ankete...