
Bir otel işletmecisinin en büyük isteğini düşündüğümüzde aklımıza kârlı bir işletme gelir. Kârlı bir otel işletmesine sahip olmak için en önemli etkenlerden biri de mümkün olduğu kadar çok misafir ağırlamaktır. Rezervasyon site ve acentelerinin komisyon oranlarını göz önünde bulundurduğumuzda, doğrudan rezervasyonların kârlılığı büyük ölçüde etkileyebileceğini söyleyebiliriz. Peki, otelinizin web sitesi üzerinden aldığınız rezervasyon sayısını nasıl […]
Devamını OkuHer süreç gibi rekabet de günümüz dünyasına ayak uydurup dijitalleşiyor. Markaların, müşterilerin dikkatini çekmek için neredeyse sınırsız olanağı varken ilgiyi üzerinizde toplamak ve bunun devamını sağlamak giderek zorlaşıyor. Rakipleriniz sizden yalnızca bir tık uzaktayken müşteri sadakati uygulamaları pazarlamanın yeni yüzü ve yükselen yıldızı haline geliyor.Sadık müşteriler kazanmak işletmenizin geleceğine yatırım yaparken aynı zamanda markanızın yeni […]
Devamını OkuYapay zeka, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik… Neredeyse her gün duymaya başladığımız bu kavramlar teknolojinin gelişimi ile birlikte hayatımızın her alanına dokunuyor diyebiliriz. Müşteri tercihlerinde üründen ziyade deneyimin ön plana çıktığı şu günlerde, teknolojinin misafir deneyimine etkisi turizm ve otelcilik sektörünü de etkisini altına alıyor. Akıllı oda tasarımlarıyla tanışıyoruz “Akıllı” teknoloji ürünleriyle desteklenen otel odaları […]
Devamını OkuYüz yıllık bir maziye sahip olan hızlı servis (fast food) restoran işletmeciliği bugünlerde köklü bir değişim yaşıyor. Adından da anlaşıldığı üzere, restoran müşterilerine talep ettikleri gıdayı hızlı bir şekilde servis etme anlayışı üzerine kurulmuş olan hızlı servis restoranları, teknolojik çözümlerin yarattığı hızlı ve kolay çözüm faydalarından yararlanmak için kendilerine uygun olan teknolojik çözümleri uygulamaya başlıyorlar.Kredi […]
Devamını OkuPazar segmentasyonu, çoğunlukla işletmelerin belirli bir müşteri grubunu hedeflemesi ile sonuçlanan bir pazarlama stratejisidir.İşletmeler bu stratejiyi genellikle müşterileri hakkında bilgi edinmek ve pazarlama faaliyetlerini bu bilgiler ışığında düzenlemek için kullanır. Oteller de aynı tekniği, iş planı oluştururken kullanabilir. Fakat bu stratejinin lehinize çalışması için akıllıca ve dikkatlice yaklaşmak gerekir. Pazar Segmentasyonu Nedir? Pazar segmentasyonu, bir […]
Devamını OkuUfuk açıcı sektör içgörüleriyle dolu LinkedIn bültenlerini keşfet!