Sezonluk işletmeler için forecasting (tahmin) neden önemlidir?

0
Oteller için forecasting, yani tahmini doluluk oranı, nedir? Forecasting(forkast), yani tahmini oda doluluk oranı, konaklama işletmesinin bir döneme ait beklenen toplam misafir sayısı olarak özetlenebilir. Bu kavram günümüzde, otel sahiplerinin en çok dikkat ettiği ve operasyonel süreçlerin büyük ölçüde etkilendiği bir unsur haline gelmiştir. Geçtiğimiz yıllarda forecasting, oda taleplerinin, fiyat değişikliklerinin, tüketici eğilimlerinin, sezon bazında kâr oranının doğru bir şekilde...

Restoran & Cafe Ekipmanları Listesi

0
Bir restoran ya da cafe işletmesi açmayı planlıyorsanız doğru yerdesiniz. İşletmenizi ve mutfağınızı kusursuzca yönetmek için hangi ekipmanlara ihtiyaç duyabileceğinizi biliyor musunuz? En büyük sabit giderlerin içerisinde yer alan restoran malzemeleri işletmelerin kendine özgü gereksinimlerine göre değişkenlik göstermektedir. Restoranınızın türünü belirledikten sonra, mutfağınızda bu ekipmanları yerleştireceğiniz alanları düşünmekle başlayabilirsiniz. Aşağıda bir kısmını verdiğimiz ekipmanları ikinci el olarak...

Otelimin Tekrar Tercih Edilmesini Nasıl Sağlarım?

0
Rezervasyon oranını artırmanın en etkili yöntemlerinden biri sadık misafirler edinmektir. İnsanlar, iş stresinden ve günlük mücadelelerden uzaklaşmak için tatil planı yaparlar. Geçirdikleri zamana ve ödedikleri ücrete değecek bir tatil planı için maksimum konfor ve kaliteli hizmet ararlar. Misafirlerin, sonraki tatil planlarında farklı otelleri tercih etmelerinin en büyük nedenlerinden biri, önemsenmediklerini hissetmeleridir. Bu nedenle, iletişimi korumak ve kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlamak,...

Oteller İçin SMS ve E-Posta Pazarlamasının Önemi

0
Sadık misafirler edinmenin ve daha fazla misafir çekmenin yolu nedir? Tabi ki, onlarla iletişimi korumak. E-posta ve SMS pazarlamasının temel amacı da tam olarak, misafirlerinizle doğru zamanda ve doğru kanaldan iletişimi sağlayabilmektir. Eminiz ki, misafirleri bunaltmadan nasıl ilgi çekici bilfirimler gönderilebileceği birçok otelcinin aklında soru işareti olarak beliriyordur. Bu yazımızda, en temel ve yapıcı stratejileri anlatarak size...

Otellerde Kişiselleştirilmiş Deneyim Sunmanın Avantajları

0
Değişen dünya ile birlikte konaklama sektöründeki alışkanlıklar da değişmeye başladı. Özellikle konu otel deneyimi olduğunda misafirler robotlaşmış, herkese aynı davranan yaklaşımın yerine, kişiselleştirilmiş bir iletişim tercih ediyorlar. Otelcilik sektörü de var olan ve potansiyel konuklarının sadakatlerini korumak amacıyla, kişiselleştirme odaklı çalışmalar başlattı. Hotel News ME, misafir deneyimini kişiselleştirmek için konaklama sektörünün hangi yaklaşımı benimsemesi gerektiğini ve gelecekte süreçlerin nasıl değişebileceğini...