Butik Otel Açma, Yönetme ve Kârlılığı Artırma Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Butik oteller, büyük zincir otellerden farklı olarak, daha küçük ölçekli, benzersiz ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunan konaklama tesisleridir. Her biri özgün bir tasarıma sahip olan butik oteller, misafirlerine yerel kültür ve sanatla harmanlanmış otantik deneyimler sunar. Bu tür otellerin kârlılığını artırmak için doğru fiyatlandırma, yerel işbirlikleri ve otel yönetim sistemleri kullanmak gibi yöntemlere başvurulabilir. Butik otellerin rekabetçi pazarda başarılı olabilmeleri...
İşletmeler için Bahşiş Rehberi: Yeterli Bahşiş Nasıl Verilir?
Bahşiş, hizmet sektöründe çalışanların emeğini takdir etmenin yaygın bir yolu. Ancak, bahşiş vermek her zaman net ve anlaşılır bir süreç olmadığı gibi ülkeden ülkeye de farklılıklar gösterebilir. Otel yöneticileri müşteri memnuniyetini artırmak ve çalışanların motivasyonunu sağlamak için etkili bahşiş politikaları geliştirebilir. Diğer taraftan restoran yönetimi, kendisi bir hizmet bedeli yani garsoniye belirleyebileceği gibi bahşiş verme sürecini de destekleyebilir.
Bahşiş uygulamaları...
2024 Yeme – İçme Sektöründe Öne Çıkan Trendler
Yeme-içme sektörü 2024 yılında önemli yenilikler ve değişimlerle karşı karşıya. Bu yılın öne çıkan trendlerinden bazıları sürdürülebilirlik, kişiselleştirilmiş deneyimler, bitki bazlı beslenme, yapay zeka teknolojisi ve katkısız yemekler olacak.
Sürdürülebilirlik: Doğayla Barışık Mutfaklar
Sürdürülebilirlik sektör farketmeksizin modern dünyanın en önemli gündem maddeleri arasında. Diğer taraftan çevreye duyarlı ve sürdürülebilir yöntemlerle çalışan mutfaklar özellikle 2024 ve önümüzdeki yıllarda trend olmaya devam edecek...
Müşteri Memnuniyeti Nasıl Oluşturulur ve Sürdürülür?
Müşteri memnuniyeti oluşturmak ve sürdürmek, bir işletmenin başarısının temel taşlarından biridir. Müşteri memnuniyeti sağlamak için önce müşteri beklentilerini anlamak ve sunduğunuz hizmeti bu beklentilere uygun olacak şekilde dönüştürmek önemlidir. Geri bildirimler toplamak ve analiz etmek, müşterinin ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretmek yine müşteri memnuniyetini hedefler listesinin üst sıralarına koyan işletmelerin sağlaması gereken unsurlardır. İşletmelerin tüm bu çabaya girişmeden önce işletmelerinde...
Oteller için Dijital Dönüşüm Rehberi; Otellerde E-Fatura ve E-Dönüşüm Çözümleri
Oteller, diğer hizmet ve üretim sektörleri gibi, en güncel dijital çözümleri benimseyerek dijital dönüşümlerini tamamlamaya çalışıyorlar. Dijital dönüşüm otellerde kağıt, baskı ve depolama masraflarını azaltmanın yanı sıra, geniş çaplı finansal operasyonları kolaylaştırarak hızlandırmaya da yardımcı oluyor. Oteller için dijital dönüşüm sürecini, e-fatura ve e-tahsilat gibi çözümleri ve çok daha fazlasını inceledik.
E-Fatura, E-Dönüşüm Nedir? Otellerde E-Tahsilat Çözümü
E-dönüşüm, iş süreçlerinin dijital...