0850 333 7785
E-Destek

İlk ayını doldurduğumuz 2017 yılının otelcilik sektörü için pazarlama anlayışında yeni trendlerin ortaya çıktığı bir yıl olacak. Pazar analizi konusunda otoriteler tarafından kabul gören Statista firması 2015’te 533 milyar dolar olarak ölçülen online seyahat endüstrisinin 2019 yılına gelindiğinde 762 milyar dolara yükseleceğini öngörüyor. Müşteri sadakatini...

Yeme İçme Sektöründe 2017 Yılı Teknolojileri Trendleri Neler Olacak? Hospitality Technology'nin 2016 Restaurant Executive Zirvesinde toplanan bir grup restoran ve teknoloji liderine göre, analiz, sadakat ve ödeme sistemleri teknoloji çözümleri, yeme içme sektörünün 2017 odaklanacağı konular olacak. Etkinlik kapsamında düzenlenen çalıştaylar sırasında katılımcılar, müşteri ilişkilerini, deneyimlerini...

Sayın İş Ortağımız, Aşağıda bahsi geçen "KANUN DEĞİŞİKLİĞİ" ile ilgili olarak uygulamalarımızdan gönderilen "kimlik bilgilerinin" ANLIK gönderimi için ihtiyaç olan altyapı "kolluk kuvvetlerinde" hazır olmadığı gibi bu konuyla ilgili olarak herhangi bir bilgiye de ulaşamıyoruz. Dolayısıyla bizim bu noktada işletmelere önerimiz bağlı oldukları kolluk kuvvetlerine danışarak,...

HiTec fuarı HFTP (Hospitality Financial and Technology Professional – Konuk Ağırlama Sektörü Finans ve Teknoloji Profesyonelleri Topluluğu) tarafından düzenleniyor ve her yıl konuk ağırlama sektörü için hazırlanan teknolojik gelişmelerin en yenileri burada görücüye çıkıyor. Seri hâlinde düzenlenen HiTec fuarlarının Avrupa ayağı olan HiTec Amsterdam 2017, Amsterdam’daki...

Devinim, hayatın ve ilerlemenin özüdür. Bir şeylerin başlayabilmesi için bir şeylerin bitmesi gerekir bazen. Bu nedenle bir yılın bitişine üzülmek yerine yeni yılın gelişine sevinir ve onu kutlarız. Biten yılla birlikte geride kalan anıların uzaklaşmasına üzülmek yerine başlayacağımız yılın getireceği güzelliklerin beklentisiyle umutlanırız. Sağ salim, sevdiklerimizle,...

Konuk Ağırlama Sektörü Gelir Yönetimi, doğruluğunu kabul ettiğimiz Pazar Segmentasyonu temel konsepti ile başlamıştır. Bu konsept az bilinen bir ekonomist olan Wendell Smith tarafından 1950’li yıllarda biçimlenmiştir. Smith, pazarı segmente etmeyi, “farklılaşan ürün tercihlerine karşılık olarak bir kaç daha küçük homojen pazarın oluşturduğu bir heterojen...