Sipariş yönetiminde mobil devrim:
Waiter App

Waiter App, restoranlarda servis süreçlerini hızlandıran yeni nesil bir garson uygulamasıdır. iOS ve Android cihazlarla uyumlu olan bu çözüm, garsonların iş yükünü azaltırken sipariş alımını ve masa yönetimini daha verimli hale getirir. Waiter App’in kullanıcı dostu arayüzü ve kapsamlı özellikleriyle garsonlar, hızlı ve doğru sipariş alabilir, masa açma, sipariş notu ekleme ve kombinasyon menüler oluşturma gibi işlemleri zahmetsizce gerçekleştirebilirler. Waiter App, restoran yönetimini hızlandırarak işgücünü verimli kullanmayı sağlar ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarır.

Sipariş yönetiminde mobil devrim:Waiter App  görseli

Garsonlara hız, restoranlara kalite kazandırır

Waiter App kullanan garsonlar siparişleri kolaylıkla POS sistemine göndermekle kalmaz aynı zamanda uygulamanın barkod tarayıcı özelliği ile siparişe kolayca ürün de ekleyebilirler. Gelişmiş menü kategorisi ve ürün düzenleme özelliğiyle Waiter App, bar ve pastane gibi farklı alanlara sahip restoranlarda siparişlerin tek bir uygulama üzerinden kolayca yönetilmesini sağlar. Bu özellik, garsonların işlerini kolaylaştırarak sipariş yönetimi ve deneyimin kalitesini kusursuz bir boyuta taşır.

Sipariş süreçleri çok daha esnek ve hızlı

Waiter App, sunduğu çoklu gelir merkezi desteği, gelişmiş ürün düzenleme, ürün arama ve barkodla ürün ekleme gibi özelliklerle garsonların işlerini mobil cihazlardan kolayca takip etmelerini ve yönetmelerini sağlar. Böylece, restoranın misafirlere sunduğu genel deneyim ve hizmet kalitesi artarken, garsonların iş yükü azalır ve işletmenin iş gücü ihtiyacı optimize edilir.

Hızlı sipariş alma

Hızlı sipariş alma

Garsonlar siparişleri kısa sürede alabilir.

Daha az bekleme süresi

Daha az bekleme süresi

Müşteriler siparişlerini beklemek zorunda kalmaz.

Kısa masa devir süresi

Kısa masa devir süresi

Masalar hızlıca hazırlanarak müşteri sirkülasyonu artar.

Emek maliyeti tasarrufu

Emek maliyeti tasarrufu

Daha az personelle daha fazla işlem yapılabilir.

Hızlı ve kolay kurulum

Hızlı ve kolay kurulum

Kurulum süreci kısa ve zahmetsizdir.

Kolay kullanıcı deneyimi

Kolay kullanıcı deneyimi

Herkesin hızlıca kullanabileceği bir arayüz sunar.

Mobil esneklik

Mobil esneklik

Her yerden erişim ve kullanım imkanı sağlar.

PMS Entegrasyonu

PMS Entegrasyonu

Otel yönetim sistemleriyle tam uyumlu çalışır.

Mutlu müşterilerimizin bizim hakkımızda neler paylaştıklarına bakın!

“Biz çok memnunuz sistemden. Çünkü eskiden ciddi anlamda adisyonda kaçaklarımız oluyordu. Hesap anlamında da bizim için çok ciddi kolaylık sağlıyor çünkü günün sonunda bir deste adisyon saymıyoruz ve bilgisayarın ekranında bir tuşa basıyorsunuz size hesabı bildiriyor. Bir işletme için en önemli özelliğinin bu olduğunu düşünüyorum.”

Safa Morgül Çengelköy Tarihi Çınaraltı

“En iyi yanı müşteri hizmetleri. Ben bir sorun yaşadığımda, bunu direkt arayarak çözebiliyorum. Diğer yerlerde bunun bu kadar hızlı olmadığını biliyorum. Diğer yerlerdeki gibi 1 hafta 10 gün beklemiyorsun. Restoranda bir sorun çıktığında anında çözülmesi gerekiyor ve bu konuda Protel gerçekten çok destek oluyor.”

Engin Konuk Ahura Restaurant

“Bir müşterinin profilini oluşturabiliyorsunuz. Böylece bir sonraki gelişinde hangi masayı tercih ettiği, en çok hangi yemekleri ve içecekleri sevdiği gibi detaylar sistemde kayıtlı oluyor. Aynı isimle yeni bir rezervasyon yapıldığında, bu bilgiler otomatik olarak rezervasyonu alan kişinin ekranına geliyor.”

Anna Yon
And Karakan The Bank Hotel

“Tek sunucu üzerinden çok lokasyonlu merkezi bir restoran yönetim operasyonumuz var. Bu yapının tüm entegrasyonlarını Protel ile birlikte gerçekleştirdik ve sistem sorunsuz şekilde çalışmaya devam ediyor. Protel bizim için adeta ofisteki bir çalışma arkadaşı gibi onlardan kolaylıkla destek alabiliyoruz. Çünkü artık aynı dili konuşuyoruz.”

Metin Öztürk Four Seasons Hotels İstanbul

Protel ile keşfet, trendleri yakala!

HoReCa sektörüyle ilgili en güncel gelişmeler Protel Blog’da.

  • Garson uygulaması nedir?

    Garson uygulaması, garsonların siparişleri, masaları ve müşteri etkileşimlerini verimli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan mobil uygulamadır. Restoran çalışanları, bu uygulama yardımıyla hızlı sipariş alabilir, ödemeleri işleyebilir ve müşterilerin servis taleplerini takip edebilir. Waiter App, restoran yönetimi için geliştirilmiş bir çözümdür.

  • Garson uygulaması nasıl kullanılır?

    Garson uygulamasının kullanıcı dostu arayüzü vardır. Garsonlar uygulamayı mobil cihazlarına indirdikten sonra sisteme giriş yaparak ilgili masayı seçer ve siparişleri doğrudan uygulamaya girebilirler. Garson mobile app üzerinden alınan sipariş anında mutfak veya bara iletilir. Ayrıca, uygulama sipariş güncellemeleri, indirim uygulama ve ödeme takibi gibi işlemleri de destekleyerek restoran operasyonlarını kolaylaştırır, garsonun iş yükünü azaltır.
  • Garson uygulaması özellikleri

    • Garson uygulaması sayesinde siparişler akıllı telefon veya tablet üzerinden alınabilir, düzenlenebilir ve mutfağa iletilebilir.
    • Masalar etkin bir şekilde takip edilerek yönetilebilir.
    • Çoklu lokasyon desteği sunarak bar, teras ve lounge gibi farklı gelir merkezlerinde sipariş yönetimini kolaylaştırır.
    • Barkod entegrasyonu sayesinde garsonlar, barkod tarama özelliğini kullanarak ürünleri hızlıca sisteme ekleyebilir.
    • İndirim ve promosyon yönetimi özelliğiyle özel teklifler ve müşteri sadakat indirimleri kolayca uygulanabilir.
    • Ödeme işlemleri özelliği, farklı ödeme yöntemleriyle entegre çalışarak hızlı ve sorunsuz bir ödeme süreci sağlar.
    • Gerçek zamanlı senkronizasyon yapar. Siparişler anında POS ve mutfak ekran sistemleriyle senkronize edilir.
    • Waiter App, POS sistemleri ve stok takip programı ile entegre çalışır.

Sık Sorulan Sorular

  • Waiter App uygulamasının avantajları nelerdir?

    • Siparişlerin doğrudan alır, anında mutfağa ileterek bekleme sürelerini kısaltır.
    • Manuel veri ve sipariş giriş ihtiyacını ortadan kaldırarak hataları azaltır.
    • Sipariş akışını ve masa yönetimini optimize eder, restoran operasyonlarını hızlandırır.
    • Misafir deneyimini hızlı ve doğru hizmet sunarak iyileştirir.
    • Garsonların iş yükünü hafifletir.
    • POS sistemleriyle uyumlu çalışarak faturalandırma ve raporlama süreçlerini kolaylaştırır.

Protel Çözümlerini Keşfedin!

Keşfet

Detaylı bilgi için sizi arayalım