Wizlo Web Order ile
cafe ve restoran işletmelerinde
siparişten ödemeye sıfır temas!
Wizlo Web Order ile cafe ve restoran işletmelerinde siparişten ödemeye sıfır temas!
Masalara bırakılan menüler, gün içinde pek çok kişinin ve servis personelin temasına açık durumdadır. Bunun yanında, servis elemanının sipariş almak için müşterinin masasına gelmesi de sosyal mesafenin korunmasını zorlaştırır.
Ziyaret edilen restoranın masalarında bulunan QR kodu müşteri akıllı telefonunun kamerasıyla taratır ve doğrudan bulunduğu restorana ait mobil uyumlu web sayfasındaki menüye yönlendirilir. Müşteri, menüden istediği ürünleri seçerek siparişini tamamlar. Böylece, fiziksel menü ile temas gerçekleşmez.
Masalara bırakılan menüler, gün içinde pek çok kişinin ve servis personelin temasına açık durumdadır. Bunun yanında, servis elemanının sipariş almak için müşterinin masasına gelmesi de sosyal mesafenin korunmasını zorlaştırır.
Ziyaret edilen restoranın masalarında bulunan QR kodu müşteri akıllı telefonunun kamerasıyla taratır ve doğrudan bulunduğu restorana ait mobil uyumlu web sayfasındaki menüye yönlendirilir. Müşteri, menüden istediği ürünleri seçerek siparişini tamamlar. Böylece, fiziksel menü ile temas gerçekleşmez.
Adisyonun ilk siparişten sonra masada bırakılması her yeni siparişte alınıp yeniden yazdırılıp tekrar geri gelmesi, servis elemanıyla müşterinin birden fazla temasını zorunlu kılan bir diğer riskli süreçtir.
Sipariş, Protel’in restoran POS çözümü olan Simphony ile kasaya ve mutfağa aynı anda ulaşır.
Adisyonun ilk siparişten sonra masada bırakılması her yeni siparişte alınıp yeniden yazdırılıp tekrar geri gelmesi, servis elemanıyla müşterinin birden fazla temasını zorunlu kılan bir diğer riskli süreçtir.
Sipariş, Protel’in restoran POS çözümü olan Simphony ile kasaya ve mutfağa aynı anda ulaşır.
Nakit veya kredi kartının müşteri ile servis personeli arasında alışverişi, sıcak temasın artmasına neden olmaktadır. Fiziki ödeme yöntemleri, risk taşımaktadır.
Müşterinin ziyaret sonunda, Wizlo Web Order arayüzüne tanımladığı kredi kartı ile adisyon kapatılır ve online ödeme gerçekleşir. Böylece, fiziki ödeme yöntemlerine gerek kalmadan, müşteri kolaylıkla ödemesini gerçekleştirir ve temas bu aşamada da sıfıra indirilir. Müşteri, bu aşamada dilerse, bahşiş ödemesini de online olarak aynı yöntemle gerçekleştirebilir.
Nakit veya kredi kartının müşteri ile servis personeli arasında alışverişi, sıcak temasın artmasına neden olmaktadır. Fiziki ödeme yöntemleri, risk taşımaktadır.
Müşterinin ziyaret sonunda, Wizlo Web Order arayüzüne tanımladığı kredi kartı ile adisyon kapatılır ve online ödeme gerçekleşir. Böylece, fiziki ödeme yöntemlerine gerek kalmadan, müşteri kolaylıkla ödemesini gerçekleştirir ve temas bu aşamada da sıfıra indirilir. Müşteri, bu aşamada dilerse, bahşiş ödemesini de online olarak aynı yöntemle gerçekleştirebilir.
Ödeme gerçekleştikten sonra, müşteriye elektronik ortamda E-Fatura ve E-Arşiv gönderimi gerçekleştirilir. Böylelikle, fiş ya da fatura tesliminde de temas gerçekleşmez.
Ödeme gerçekleştikten sonra, müşteriye elektronik ortamda E-Fatura ve E-Arşiv gönderimi gerçekleştirilir. Böylelikle, fiş ya da fatura tesliminde de temas gerçekleşmez.
Masalara bırakılan menüler, gün içinde pek çok kişinin ve servis personelin temasına açık durumdadır. Bunun yanında, servis elemanının sipariş almak için müşterinin masasına gelmesi de sosyal mesafenin korunmasını zorlaştırır.
Adisyonun ilk siparişten sonra masada bırakılması her yeni siparişte alınıp yeniden yazdırılıp tekrar geri gelmesi, servis elemanıyla müşterinin birden fazla temasını zorunlu kılan bir diğer riskli süreçtir.
Nakit veya kredi kartının müşteri ile servis personeli arasında alışverişi, sıcak temasın artmasına neden olmaktadır. Fiziki ödeme yöntemleri, risk taşımaktadır.
Ziyaret edilen restoranın masalarında bulunan QR kodu müşteri akıllı telefonunun kamerasıyla taratır ve doğrudan bulunduğu restorana ait mobil uyumlu web sayfasındaki menüye yönlendirilir. Müşteri, menüden istediği ürünleri seçerek siparişini tamamlar. Böylece, fiziksel menü ile temas gerçekleşmez.
Sipariş, Protel’in restoran POS çözümü olan Simphony ile kasaya ve mutfağa aynı anda ulaşır.
Müşterinin ziyaret sonunda, Wizlo Web Order arayüzüne tanımladığı kredi kartı ile adisyon kapatılır ve online ödeme gerçekleşir. Böylece, fiziki ödeme yöntemlerine gerek kalmadan, müşteri kolaylıkla ödemesini gerçekleştirir ve temas bu aşamada da sıfıra indirilir. Müşteri, bu aşamada dilerse, bahşiş ödemesini de online olarak aynı yöntemle gerçekleştirebilir.
Ödeme gerçekleştikten sonra, müşteriye elektronik ortamda E-Fatura ve E-Arşiv gönderimi gerçekleştirilir. Böylelikle, fiş ya da fatura tesliminde de temas gerçekleşmez.