Wizlo Web Order ile
cafe ve restoran işletmelerinde
siparişten ödemeye sıfır temas!

Wizlo Web Order ile
cafe ve restoran işletmelerinde
siparişten ödemeye sıfır temas!

Wizlo Web Order ile cafe ve restoran işletmelerinde siparişten ödemeye sıfır temas!

Covid-19 pandemisi sürecinde, cafe ve restoran işletmeleri, işin gereği olarak sıcak temasın yaşandığı mekanlar olduğu için temasın olabildiğince aza indirgenmesi gerekiyor. Protel’in bu süreç için çözüm olarak hazırladığı Wizlo Web Order ile işletmelerde müşteri ile personel arasındaki temas, mümkün olduğunca azaltılıyor. Risk taşıyan temaslara karşılık Wizlo Web Order’ın sunduğu çözümler, pandemi sürecinde işletmelerin ihtiyaçlarını karşılıyor.

Yüksek Risk

Çözümler

web-order-object-7

Servis elemanının müşteriye menüyü takdimi ve sipariş alınması

Masalara bırakılan menüler, gün içinde pek çok kişinin ve servis personelin temasına açık durumdadır. Bunun yanında, servis elemanının sipariş almak için müşterinin masasına gelmesi de sosyal mesafenin korunmasını zorlaştırır.

web-order-object-3

Müşterinin QR kod ile menüye erişmesi

Ziyaret edilen restoranın masalarında bulunan QR kodu müşteri akıllı telefonunun kamerasıyla taratır ve doğrudan bulunduğu restorana ait mobil uyumlu web sayfasındaki menüye yönlendirilir. Müşteri, menüden istediği ürünleri seçerek siparişini tamamlar. Böylece, fiziksel menü ile temas gerçekleşmez.

web-order-object-7

Servis elemanının müşteriye menüyü takdimi ve sipariş alınması

Masalara bırakılan menüler, gün içinde pek çok kişinin ve servis personelin temasına açık durumdadır. Bunun yanında, servis elemanının sipariş almak için müşterinin masasına gelmesi de sosyal mesafenin korunmasını zorlaştırır.

web-order-object-3

Müşterinin QR kod ile menüye erişmesi

Ziyaret edilen restoranın masalarında bulunan QR kodu müşteri akıllı telefonunun kamerasıyla taratır ve doğrudan bulunduğu restorana ait mobil uyumlu web sayfasındaki menüye yönlendirilir. Müşteri, menüden istediği ürünleri seçerek siparişini tamamlar. Böylece, fiziksel menü ile temas gerçekleşmez.

web-order-object-1

Ziyaret sonunda servis personelinden adisyonun alınması

Adisyonun ilk siparişten sonra masada bırakılması her yeni siparişte alınıp yeniden yazdırılıp tekrar geri gelmesi, servis elemanıyla müşterinin birden fazla temasını zorunlu kılan bir diğer riskli süreçtir.

web-order-object-4

Müşteri siparişinin gerçekleşmesi

Sipariş, Protel’in restoran POS çözümü olan Simphony ile kasaya ve mutfağa aynı anda ulaşır.

web-order-object-1

Ziyaret sonunda servis personelinden adisyonun alınması

Adisyonun ilk siparişten sonra masada bırakılması her yeni siparişte alınıp yeniden yazdırılıp tekrar geri gelmesi, servis elemanıyla müşterinin birden fazla temasını zorunlu kılan bir diğer riskli süreçtir.

web-order-object-4

Müşteri siparişinin gerçekleşmesi

Sipariş, Protel’in restoran POS çözümü olan Simphony ile kasaya ve mutfağa aynı anda ulaşır.

web-order-object-2

Nakit veya kredi kartıyla ödeme

Nakit veya kredi kartının müşteri ile servis personeli arasında alışverişi, sıcak temasın artmasına neden olmaktadır. Fiziki ödeme yöntemleri, risk taşımaktadır.

web-order-object-5

Temassız Ödeme

Müşterinin ziyaret sonunda, Wizlo Web Order arayüzüne tanımladığı kredi kartı ile adisyon kapatılır ve online ödeme gerçekleşir. Böylece, fiziki ödeme yöntemlerine gerek kalmadan, müşteri kolaylıkla ödemesini gerçekleştirir ve temas bu aşamada da sıfıra indirilir. Müşteri, bu aşamada dilerse, bahşiş ödemesini de online olarak aynı yöntemle gerçekleştirebilir.

web-order-object-2

Nakit veya kredi kartıyla ödeme

Nakit veya kredi kartının müşteri ile servis personeli arasında alışverişi, sıcak temasın artmasına neden olmaktadır. Fiziki ödeme yöntemleri, risk taşımaktadır.

web-order-object-5

Temassız Ödeme

Müşterinin ziyaret sonunda, Wizlo Web Order arayüzüne tanımladığı kredi kartı ile adisyon kapatılır ve online ödeme gerçekleşir. Böylece, fiziki ödeme yöntemlerine gerek kalmadan, müşteri kolaylıkla ödemesini gerçekleştirir ve temas bu aşamada da sıfıra indirilir. Müşteri, bu aşamada dilerse, bahşiş ödemesini de online olarak aynı yöntemle gerçekleştirebilir.

web-order-object-6

E-fatura ve E-Arşiv gönderimi

Ödeme gerçekleştikten sonra, müşteriye elektronik ortamda E-Fatura ve E-Arşiv gönderimi gerçekleştirilir. Böylelikle, fiş ya da fatura tesliminde de temas gerçekleşmez.

web-order-object-6

E-fatura ve E-Arşiv gönderimi

Ödeme gerçekleştikten sonra, müşteriye elektronik ortamda E-Fatura ve E-Arşiv gönderimi gerçekleştirilir. Böylelikle, fiş ya da fatura tesliminde de temas gerçekleşmez.

Yüksek Risk

web-order-object-7

Servis elemanının müşteriye menüyü takdimi ve sipariş alınması

Masalara bırakılan menüler, gün içinde pek çok kişinin ve servis personelin temasına açık durumdadır. Bunun yanında, servis elemanının sipariş almak için müşterinin masasına gelmesi de sosyal mesafenin korunmasını zorlaştırır.

web-order-object-1

Ziyaret sonunda servis personelinden adisyonun alınması

Adisyonun ilk siparişten sonra masada bırakılması her yeni siparişte alınıp yeniden yazdırılıp tekrar geri gelmesi, servis elemanıyla müşterinin birden fazla temasını zorunlu kılan bir diğer riskli süreçtir.

web-order-object-2

Nakit veya kredi kartıyla ödeme

Nakit veya kredi kartının müşteri ile servis personeli arasında alışverişi, sıcak temasın artmasına neden olmaktadır. Fiziki ödeme yöntemleri, risk taşımaktadır.

Çözümler

web-order-object-3

Müşterinin QR kod ile menüye erişmesi

Ziyaret edilen restoranın masalarında bulunan QR kodu müşteri akıllı telefonunun kamerasıyla taratır ve doğrudan bulunduğu restorana ait mobil uyumlu web sayfasındaki menüye yönlendirilir. Müşteri, menüden istediği ürünleri seçerek siparişini tamamlar. Böylece, fiziksel menü ile temas gerçekleşmez.

web-order-object-4

Müşteri siparişinin gerçekleşmesi

Sipariş, Protel’in restoran POS çözümü olan Simphony ile kasaya ve mutfağa aynı anda ulaşır.

web-order-object-5

Temassız Ödeme

Müşterinin ziyaret sonunda, Wizlo Web Order arayüzüne tanımladığı kredi kartı ile adisyon kapatılır ve online ödeme gerçekleşir. Böylece, fiziki ödeme yöntemlerine gerek kalmadan, müşteri kolaylıkla ödemesini gerçekleştirir ve temas bu aşamada da sıfıra indirilir. Müşteri, bu aşamada dilerse, bahşiş ödemesini de online olarak aynı yöntemle gerçekleştirebilir.

web-order-object-6

E-fatura ve E-Arşiv gönderimi

Ödeme gerçekleştikten sonra, müşteriye elektronik ortamda E-Fatura ve E-Arşiv gönderimi gerçekleştirilir. Böylelikle, fiş ya da fatura tesliminde de temas gerçekleşmez.

Wizlo web order ile ilgili detaylı bilgi için;

Wizlo web order ile ilgili detaylı bilgi için;

Wizlo web order ile ilgili detaylı bilgi için;