Opera Otel Programı, her boyut ve türdeki konaklama tesisine uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar, insan hatası ihtimallerini azaltır; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.
Opera Otel Programı, her boyut ve türdeki konaklama tesisine uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar, insan hatası ihtimallerini azaltır; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.
Opera Otel Programı, her boyut ve türdeki konaklama tesisine uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar, insan hatası ihtimallerini azaltır; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.
Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.
Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.
Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmelerii kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.
Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.
Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.
Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.
Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.
Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.
Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmeleri kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.
Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.
Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.
Hazır kampanya şablonları ile restoranınız için sadakat kampanyası hazırlamak yalnızca birkaç dakikanızı alır.
Uzun zamandır her tür ve ölçekteki otelin ilk tercihi olan Opera PMS, yeni ürünü Opera Cloud ile yepyeni bir PMS deneyimi sunacak. Opera PMS’in güçlü altyapısı, kullanım kolaylığı, verimli çalışma sistemi ve uçtan uca yönetim özellikleri Opera Cloud ile artık çok daha esnek ve yenilikçi bir boyuta taşınacak.
Opera Cloud, bulut altyapısı üzerinde çalışır, PMS sistemi için yapılması gereken donanım maliyetlerini aşağı çekecek.
Ziyaretçilerinize özel kişiselleştirilebilen hizmetler, Opera Cloud ile dijital ortama taşınacak.
Otelinizin tüm birimlerinde, Opera Cloud mobil cihaz sürümünü kullanabilir, operasyonlarınızı kolay ve verimli bir şekilde yönetebileceksiniz.