Opera Otel Yönetim Sistemi (PMS)

Opera Otel Programı, her boyut ve türdeki konaklama tesisine uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar, insan hatası ihtimallerini azaltır; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

Opera Otel Yönetim Sistemi (PMS)

Opera Otel Programı, her boyut ve türdeki konaklama tesisine uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar, insan hatası ihtimallerini azaltır; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

Opera Otel Yönetim Sistemi (PMS)

Opera Otel Programı, her boyut ve türdeki konaklama tesisine uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlar, insan hatası ihtimallerini azaltır; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

Opera Otel Programının Avantajları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura ve e-Arşiv gibi e-Dönüşüm süreci ürünleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera Otel Programının Avantajları

  • Gerçek zamanlı stok, fire ve kayıp maliyeti hesaplamaları yapar. Stok seviyelerini düzenli olarak izler. Kritik seviyelere düşüldüğünde sipariş verilmesi için uyarıda bulunur.
  • Fiyat karşılaştırması yaparak satın almaların bütçe üzerindeki etkisini öngörür.
  • Teklifleri kıyaslayarak tedarikçilerle ilgili değerlendirme yapar.
  • Depolama sıcaklığı, son kullanma tarihleri, stoklanan miktar gibi kritik öğeleri takip eder.
  • Satın alma, sipariş ve stok süreçlerini, belirlenen maliyet hedeflerini tutturacak şekilde düzenler.
  • MICROS 3700 POS sistemiyle bütünleşik çalışarak, satışı yapılan ürünleri anında stoktan düşer.
  • Sipariş verme ve takip etme gibi işlemleri hızlandıran B2B arayüzüne sahiptir.
  • Birden fazla şube, vergi sistemi ve para biriminin söz konusu olduğu durumlarda dahi stok maliyetlerini en doğru şekilde hesaplar.
  • Ürünlerinizin stok maliyetlerini de hesaba katarak daha kârlı menüler oluşturmanıza yardımcı olur.

Opera Otel Programının Avantajları

  • Gerçek zamanlı stok, fire ve kayıp maliyeti hesaplamaları yapar. Stok seviyelerini düzenli olarak izler. Kritik seviyelere düşüldüğünde sipariş verilmesi için uyarıda bulunur.
  • Fiyat karşılaştırması yaparak satın almaların bütçe üzerindeki etkisini öngörür.
  • Teklifleri kıyaslayarak tedarikçilerle ilgili değerlendirme yapar.
  • Depolama sıcaklığı, son kullanma tarihleri, stoklanan miktar gibi kritik öğeleri takip eder.
  • Satın alma, sipariş ve stok süreçlerini, belirlenen maliyet hedeflerini tutturacak şekilde düzenler.
  • MICROS 3700 POS sistemiyle bütünleşik çalışarak, satışı yapılan ürünleri anında stoktan düşer.
  • Sipariş verme ve takip etme gibi işlemleri hızlandıran B2B arayüzüne sahiptir.
  • Birden fazla şube, vergi sistemi ve para biriminin söz konusu olduğu durumlarda dahi stok maliyetlerini en doğru şekilde hesaplar.
  • Ürünlerinizin stok maliyetlerini de hesaba katarak daha kârlı menüler oluşturmanıza yardımcı olur.

Opera Otel Programı ile Entegre Çalışan Modüller

Opera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)

Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)

Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

Opera Multi Property

Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmelerii kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.

Opera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)

Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)

Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

Opera Web Aracı (OWS)

Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.

Opera Otel Programı ile Entegre Çalışan Modüller

Opera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)

Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)

Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

Opera Multi Property

Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmeleri kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.

Opera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)

Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)

Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

Opera Web Aracı (OWS)

Hazır kampanya şablonları ile restoranınız için sadakat kampanyası hazırlamak yalnızca birkaç dakikanızı alır.

Çerez Politikası

Protel Bilgisayar A.Ş. olarak internet sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hâle getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanıyoruz. Sitemizde gezinmeye devam ederek cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine Çerez Politikası sayfamızdan ulaşabilirsiniz.