OPERA Cloud (PMS)

Dünyanın En İyi Bulut Tabanlı Otel Yönetim Sistemi

Mobil özellikli bir PMS olan Opera Cloud ile otelinizin bütün operasyonel süreçlerini, otel yönetim sistemine bağlayabilir ve büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile operasyonel süreçleri hızlandırabilir ve verileri merkezileştirebilirsiniz. Ayrıca, otelinizde bulunan restoran, spa ve spor merkezi sistemleriyle entegre çalıştırabilir, bütün işlemleri tek sistem üzerinden yönetebilirsiniz.

OPERA Cloud (PMS)

Dünyanın En İyi Bulut Tabanlı Otel Yönetim Sistemi

Mobil özellikli bir PMS olan Opera Cloud ile otelinizin bütün operasyonel süreçlerini, otel yönetim sistemine bağlayabilir ve büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile operasyonel süreçleri hızlandırabilir ve verileri merkezileştirebilirsiniz. Ayrıca, otelinizde bulunan restoran, spa ve spor merkezi sistemleriyle entegre çalıştırabilir, bütün işlemleri tek sistem üzerinden yönetebilirsiniz.

OPERA Cloud (PMS)

Dünyanın En İyi Bulut Tabanlı Otel Yönetim Sistemi

Mobil özellikli bir PMS olan Opera Cloud ile otelinizin bütün operasyonel süreçlerini, otel yönetim sistemine bağlayabilir ve büyük bir iş yükünden kurtulabilirsiniz. Kullanıcı dostu arayüzü ile operasyonel süreçleri hızlandırabilir ve verileri merkezileştirebilirsiniz. Ayrıca, otelinizde bulunan restoran, spa ve spor merkezi sistemleriyle entegre çalıştırabilir, bütün işlemleri tek sistem üzerinden yönetebilirsiniz.

Opera Otel Programının Avantajları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura ve e-Arşiv gibi e-Dönüşüm süreci ürünleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera Otel Programının Avantajları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura ve e-Arşiv gibi e-Dönüşüm süreci ürünleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera Otel Programının Avantajları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura ve e-Arşiv gibi e-Dönüşüm süreci ürünleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera Otel Programı ile Entegre Çalışan Modüller

Opera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)

Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)

Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

Opera Multi Property

Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmelerii kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.

Opera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)

Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)

Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

Opera Web Aracı (OWS)

Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.

Opera Otel Programı ile Entegre Çalışan Modüller

Opera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)

Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere gelen rezervasyonun otomatik olarak Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)

Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

Opera Multi Property

Opera Zincir Otel Modülü (Opera Multi Property), zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmeleri kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.

Opera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)

Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)

Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

Opera Web Aracı (OWS)

Hazır kampanya şablonları ile restoranınız için sadakat kampanyası hazırlamak yalnızca birkaç dakikanızı alır.

Konaklama sektöründe dönüşümün adı: Opera Cloud

Otelleriniz için her zaman daha fazlasını arıyorsanız bulut sunucu teknolojisiyle çalışan Opera Cloud ile tanışma zamanı.

check-mark

Esnek Mobil Hizmetler

Tarayıcı ve akıllı cihazlardan yönetilebilen Opera Cloud, kolaylıkla ve ek maliyet gerekmeksizin erişilebilen bir mobil çözümdür. Bu sayede otel personelleri, mobil cihazlar ile kontrol etmesi ve yönetmesi gereken operasyonları pratik bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

check-mark

Daha Yeni, Daha Verimli Entegrasyonlar

POS Sistemleri ile 32 temas noktası arayüzüne sahip olan Opera Cloud, bulut sunucu teknolojisi sayesinde, yeni özelliklere ve entegrasyonlara uyum sağlıyor. Esnek altyapısı ile, işletme ihtiyaçlarına göre gelişiyor ve büyüyor. Ayrıca, Opera Cloud, Micros ve Simphony POS sistemiyle entegre çalışarak, işletmelerin veri kaybı yaşamalarının önüne geçiyor.

check-mark

Maliyet ve Oda Yönetimi

Opera Cloud, odaların maliyetleri, müsaitlik durumları, rezervasyonlar ve konaklama gibi pek çok operasyonel sürecin aynı anda yönetilmesini sağlıyor. Bu sayede, işletmelerin ek maliyete ve çözümlere olan ihtiyaçlarını ortadan kaldırıyor.

check-mark

Azalan Bilgi İşlem Giderleri

Opera Cloud, bulut sunucu altyapısı sayesinde, fiziksel sunucu giderlerini ve bakım giderlerini ortadan kaldırıyor. Bu sayede, geleneksel PMS çözümlerinden farklı olarak, bilgi işlem giderlerini büyük oranda azaltıyor.

check-mark

Küresel Hizmet Olanağı

20’den fazla dil desteği sunan Opera Cloud, farklı lokasyonlarda bulunan zincir işletmelerin tek sistem üzerinden yönetilebilmesine olanak tanıyor.

check-mark

Yüksek Güvenlik Önlemleri

Bulut sunucu altyapısı sayesinde Opera Cloud, çok katmanlı mimariye sahip güvenlik sağlıyor. Bu sayede, otellerin verilerini, uygulamalarını, ödemelerini ve veri gizliliği standartlarını güvence altına alıyor.

Opera Cloud’un her yerde ve her zaman kullanılması için geliştirildi: Resort Manager!

Resort Manager, Opera Cloud kullanan müşterilerin tur operatörleri ve acentalarla kontratlarının tek bir platform üzerinden yönetilmesini sağlayan bir uygulamadır. Resort Manager ile acentalara sunulan fiyatlar kolaylıkla özelleştirilebilir ve promosyonlar kolaylıkla aktive edilebilir. Ürün, içerisinde kayıtlı bulunan kişi sayısı, yaş, oda tipi gibi değişken alanlara bağlı olarak kontrat şartlarına göre en doğru fiyatı sunar.

Resort Manager Kontrat Yönetim Panelinin Avantajları

Resort Manager, otellerin yerel acentelerle anlaşma süreçlerini daha verimli ve kolay hale getiriyor. Özelleştirme seçenekleri sayesinde, sözleşmeler, oda tipleri ve çeşitli değişkenlere göre tüm fiyatları içerecek şekilde tasarlanabilir. Bu sayede, gelen taleplerin fiyatları otomatik olarak hesaplanır ve doğru bir şekilde fiyatlandırılmış rezervasyonlar, ile Opera Cloud’a kolaylıkla entegre edilebilir.

resort-manager
touch

Dijital Kontrat Yönetimi

Tek bir ekrandan kontrat süreçlerini yönetebilir, zamandan tasarruf edebilir ve insan hatalarını önleyebilirsiniz.

discount-tag

Promosyon Paneli

Belirlediğiniz promosyonları son dakikada bile olsa istediğiniz tur operatörlerine iletebilir ve rezervasyon sayınızı artırabilirsiniz.

boy

Çocuk Yaşına Göre Fiyat

Çocuk yaş ve sayısına göre özelleştirilmiş fiyatlar oluşturabilir ve stratejik gelir yönetimi yapabilirsiniz.

team

Kişi Sayısına Göre Fiyat

Kişi sayısına göre rezervasyon fiyatını belirleyebilir ve yerel acentanız ile daha avantajlı şartlarda anlaşabilirsiniz.