Michelin Rehberi Nedir? Çözüm Ortağımız Olan Michelin Yıldızları
İçindekilerMichelin Rehberi Nedir?Michelin Yemek Rehberinin ÖnemiMichelin YıldızlarıMichelin Yıldızı Kazanmak İçin Karşılanması Gereken KriterlerMichelin Yıldızları Nasıl Verilir?Michelin Guide Nerede ve Ne Zaman Düzenlendi?Protel Çözüm Ortağı Olan Michelin Yıldızlı Restoranlar
Michelin Rehberi, sadece bir yemek keşfi değil, aynı zamanda bir lezzet serüvenidir. Sadece tatları değil, aynı zamanda yerel mutfakları ve özgün yetenekleri ön plana çıkararak, dünya çapında benzersiz yeme içme deneyimlerini ortaya...
Protel, Hızlı Büyümeyi Desteklemek için Oracle MICROS Simphony Cloud Service Provider Edition’ı Sunuyor
34 yıllı aşkın deneyimiyle yiyecek-içecek sektöründeki, restoran, cafe, otel, bar, pastane, plaj vb. işletmeler için teknolojik çözümler sunan sektör lideri Protel, yazılımlarını daha hızlı sunabilmek için Oracle ile işbirliğini güçlendirdi.
Oracle PartnerNetwork’ün (OPN) üyesi ve Oracle Food and Beverage’ın Türkiye’deki otel ve restoran yönetim çözümleri sağlayıcısı olan Protel, 5.000’den fazla işletmeye sağladığı imkanlarla yiyecek içecek ve konaklama sektörlerine katma değer...
Sürdürülebilir Geleceğin Anahtarı: Akıllı Oteller
İçindekilerAkıllı otel nedir?Akıllı oteller neler yapabiliyor?Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Neden akıllı oteller inşa etmeliyiz?
Dünya evimiz, dünyayı korumak ise hepimizin görevi. Sürdürülebilir bir yaklaşımla misafirlere kendini evinde hissettirmeyi vizyon edinmiş oteller, akıllı oteller gibi, de tabii ki bu yaklaşımla yola çıkıyor.
Bir günde yüzlerce misafiri ağırlayan otellerde gün içerisindeki tüm gıda, su ve enerji tüketimini düşündüğümüzde bireylere ciddi bir sorumluluk düştüğünü...
Otel Misafirlerinizle Daha Yakın İlişkiler Kurmanın Yolu [E-Pazarlama ve CRM]
İçindekilerMisafirlerinizi ne kadar tanıyorsunuz?Misafirleriniz otelinizi ne kadar tanıyor?Kişiselleştirilmiş ve Hedef Odaklı Mail Seçenekleri Nelerdir?
Otel işletmeciliği, misafir memnuniyetini sağlamak ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmak açısından oldukça rekabetçi bir sektördür. Bu nedenle misafirlerinizle ilişkilerinizi geliştirmek ve sürdürülebilir bir müşteri tabanı oluşturmak(CRM), işletmenizin başarısı için hayati öneme sahiptir. İşte bu amaçla, misafirlerinizle daha yakın ilişkiler kurmanıza yardımcı olacak iki temel soruyu...
Restoran Endüstrisinde Devrim Yaratıyor: Yapay Zeka Restoranların Çalışma Şeklini Nasıl Dönüştürüyor
İçindekilerYapay Zeka Restoranların Çalışma Şeklini Nasıl Dönüştürüyor?Yapay Zeka Nedir?Restoranlarda Yapay Zeka Gerçekten Gereklidir mi?Yapay Zekanın Restoranlarda YaygınlaşmasıBizimle Restoranlarınızda Yapay Zeka Deneyimini Yaşayın
Yapay Zeka Restoranların Çalışma Şeklini Nasıl Dönüştürüyor?
Restoran endüstrisi sürekli olarak yeniliklere açık bir sektördür ve teknoloji, işletmelerin başarısını artırmak için önemli bir araç haline gelmiştir. Son yıllarda, bu endüstride bir devrim yaşanmaktadır: yapay zeka. Yapay zeka, restoranların çalışma...