Otelinizin Neden Mobil Uyumlu Websitesi Olmalı?
Mobil Uyumlu Websitesi kavramı, gelişen ve küçülüp cebimize giren teknolojik cihazlar ile birlikte sanal dünyaya giriş yapmış bir terimdir. Mobil cihazlar üzerinden kullanıcılara ulaşan işletmeler, mobil kullanıcılarına kaliteli bir deneyim yaşatabilmek için internet sitelerini mobile uyarlamanın yollarını aramaya başlamışlardır. Websitenizin cep telefonunda görüntülenmesi, sitenizin mobil cihazlara uygun olduğu anlamına gelmez. Mobil websiteleri, cep telefonundan internete erişen kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun...
İnternet Üzerindeki Otel Yorumları Ne Kadar Önemli?
Olery’nin yaptığı araştırmalar internet üzerinde yapılan otel yorumlarının ne derece önemli olduğunu ortaya koyuyor. Son yıllarda otel başına yapılan ortalama yorum sayısı logaritmik olarak artış göstermekte. 2013 yılında bu sayının otel başına 332, 2014’te ise 465 olması bekleniyor. Bu da misafirlerin konakladıkları oteller hakkında gitgide daha fazla yorum yazdıklarını ortaya koyuyor.Yorumlardaki bu artışın önemi, okuyucu kitlesi tarafından bu yorumların...
Restoran Menü Göstergelerinde Dijital Devir
İçindekilerMenü Boardlar Neden Güncellenir?Dijital Menü Göstergelerinin Avantajları
Restoran, kafe ya da yemek servisi yapan her işletme bir şekilde menüsünü sunmak ister ve menü göstergeleri kullanır. Bazıları bunun için kara tahta, bazıları ışıklı tablolar, bazıları ise afiş kulanır. Aslında menü göstergeleri işletmeler için tüm menünün, fiyatların ve müşteriyi cezbedecek görsellerin sunulduğu tüm servisin kilit noktasıdır.Fakat menü göstergeleri asla statik kalamaz. Farklı...
Otellerin Gelir Yöneticileri Başarılı Bir "Gelir Yönetimi" için Neler Yapmalı?
İçindekilerDoğru Bilgileri ToplamakMüşteriyi Derinlemesine AnlamakYaratıcı Düşünmek‘Toplam’ Gelir Yönetimini ÖğrenmekGelir Yönetimi Elçisi Gibi Hizmet EtmekGelir Yönetiminin Yeni Yüzü
Yapılan araştırmalar, otellerin Gelir Müdürlerinin görünenden çok daha fazla role sahip olduğunu ortaya koydu. Kendilerinden rollerini tanımlamaları istendiğinde cevaplar; raporlayıcı, analist, strateji belirleyici, sistem kurgulayıcı, pazarlama gurusu, yetenek yöneticisi, sosyal medya uzmanı, veri uzmanı, satış destekleyicisi ve kanal yöneticisi şeklinde oldu. Bütün bu...
Restoran Çeşitleri & Restoran Konseptleri
Tüketici alışkanlıkları hakkında edinilen bilgiler çerçevesinde pazar segmentinin hedeflenmesi ile ilgili karar verildikten sonra diğer önemli nokta restoranın hangi konseptte faaliyet göstereceğidir. Hedef kitleniz için hangi konseptin en uygun olduğuna karar vermelisiniz.Restoranlar genel olarak hızlı servis (fast food), orta düzey ve üst düzey restoranlar olmak üzere 3 ana kategoriye ayrılır:
Hızlı servis veren restoranlarda nispeten daha ucuz, hızlı sunulabilen dar bir menü...