Mobil Teknoloji Hayatımızı Çoktan Değiştirdi

Uzunca bir süredir konuşulan “mobil, hayatımızı değiştirecek” konusu artık gündemimizde değil; çünkü mobil teknoloji hayatımızı çoktan  değiştirdi. Google’ın istatistiklerine göre artık aramaların %57’si mobil ve tablet üzerinden gerçekleşiyor. Bilgisayarların yerini çoktan alan  mobil teknoloji, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları üzerinde çok büyük etkiye sahip. Google tüketici davranışlarını “öğrenmek istediğim an”,  “seyretmek istediğim an”, satın almak istediğim an” olarak tanımlamaya başladı ve tüm sektörlerin hedef tüketicilerine ulaşabilmeleri için bu  “an”larda onların karşılarına ilgili içerik ve ürünle çıkmaları gerektiğini ortaya koydu.

Online oturumlarda, mobilden yapılan paylaşımlar %20 arttı. Ziyaret başına harcanan süre %18 azaldı.

Online oturumlarda, mobilden yapılan paylaşımlar %20 arttı. Ziyaret başına harcanan süre %18 azaldı.

Hız önemli: Akıllı telefon kullanıcılarının %58’i hızlı alışveriş yapabilmelerine olanak tanıyan mobil sistemleri veya uygulamaları olan firmalardan alışveriş yapma eğiliminde oluyor. Çevrimiçi oturumlarda, mobilden yapılan paylaşımlar %20 arttı. Ziyaret başına harcanan süre %18 azaldı. Gün içerisinde gördüğümüz bir ürün veya hizmetle ilgili bilgi almak istediğimizde bilgisayarlarımızı, cep telefonlarımızı veya tabletlerimizi farklı saat aralıklarında kullanıyoruz. Cep telefonu ile eriştiğimiz web sitesi mobil uyumlu değilse hiç vakit kaybetmeden başka bir kaynağa yöneliyoruz. Bilgisayarlar hala ofis saatleri içerisinde bilgiye ulaşmakta kullandığımız cihazlar olsalar bile yolda veya evde televizyon karşısında yaptığımız aramalara cep telefonu veya tabletimiz üzerinden devam ediyoruz. İlgili ürün ve içeriği tüm cihazlarda tüketicimize sunamazsak onu kaybediyoruz.

Hız önemli: Akıllı telefon kullanıcılarının %58'i hızlı alışveriş yapabilmelerine olanak tanıyan mobil sistemleri veya uygulamaları olan firmalardan alışveriş yapma eğiliminde oluyor.

Hız önemli: Akıllı telefon kullanıcılarının %58’i hızlı alışveriş yapabilmelerine olanak tanıyan mobil sistemleri veya uygulamaları olan firmalardan alışveriş yapma eğiliminde oluyor.

Tüm cihazlarda aradığını bulabilmenin dışında, tüketici artık daha hızlı ve efektif bir şekilde aradığına ulaşmak istiyor.
– Seni aradığımda “orada ol”.
– Mobil, tablet, bilgisayar fark etmez; “hızlı ol”.
– Bulmak istediğim içeriği, bilgiyi etkili bir şekilde sun.
– Satın almak istediğimde basit ve kolay adımlarla işlem yapmama izin ver.

Akıllı telefon kullanıcılarının %29'u aradıkları bilgiyi bulamamak ya da sitenin yavaş olması gibi sebeplerden dolayı ihtiyaçlarını karşılamayan site veya uygulamalardan anında çıkıyor.

Akıllı telefon kullanıcılarının %29’u aradıkları bilgiyi bulamamak ya da sitenin yavaş olması gibi sebeplerden dolayı ihtiyaçlarını karşılamayan site veya uygulamalardan anında çıkıyor.

Akıllı telefon kullanıcılarının %29’u aradıkları bilgiyi bulamamak ya da sitenin yavaş olması gibi sebeplerden dolayı ihtiyaçlarını karşılamayan site veya uygulamalardan anında çıkıyor.Değişen dünyanın ihtiyaçlarına ayak uydurmak, hızlı olmak ve misafirinize aradığını sunabilmek artık hayati önem taşıyor. Değişimin gerisinde kalanların, misafir ihtiyaçlarını karşılamayan otellerin pazar paylarını da rakiplerine kaptıracakları aşikâr.

No Comments

Post A Comment