Zeffirino İstanbul, operasyonunu Protel’in bulutun gücüyle dijitalleştirerek modernize etti
MICROS Simphony Cloud'a geçtikten sonra görüyorum ki neredeyse hatayı minimuma indirmiş, çok aşırı derecede performanslı çalışan bir sistemin içerisinde. 4 tane farklı noktada, barda olsun restoranda olsun tabletlerimiz var. Mutfakta, barda ve direkt sıcak soğuk alanda, arka tarafta 5 ya da 6 tane farklı noktalarda yazıcımız var.
Cloud tarafında özellikle yaşadığım en büyük bana artı katan bir şey normalde Protel ile olan iletişimimizde ya da destek aldığımız X bir firma deneyimlerde bağlantı istenir, bağlantı kurulur vesaire. MICROS Simphony Cloud sistemini kullandığımızda bize en büyük kolaylık sağlayan şey Protel’in elinde ve isterse yazar kasaya bağlanıyor, içindeki ayarları düzeltiyor, yazıcıdan testini alıyor. Daha ben mutfaktan cihazın önüne gelmeden ya da binada değilken hiç benden destek almadan işi kolaylıkla çözüp çıkabiliyorlar. Bu çok büyük bir kolaylık bizim için. Özellikle bizim IT tarafında aradaki bağ kısmında Protel'in de işini, yani işi çözmek isteyen kişinin de işini kolaylaştırıyor.
Biz burada stok takibini MC ile yapıyoruz bu da tabii ki Protel'den aldığımız bir yazılım. Arka tarafta MICROS Simphony Cloud'u entegre olarak kullandığımız için stok takibini çok rahatlıkla yapabiliyoruz. Ne ürün satıldıysa anında stoktan düşebiliyor ya da sipariş verildiği zaman depo sayımlarında çok büyük kolaylık oluyor. Sonuç itibarıylaiyle Cloud sistemi, teknolojinin son noktası.
Teknolojiyi çok iyi takip eden bir markayız. Oracle tarafında özellikle çok büyük Türkiye'deki marka Protel ile çok fazla iş birliği projelerine imza attık. Biz Protel'den fazlasıyla memnunuz, yapmış olduğu başarılı çalışmalardan dolayı Zeffirino ailesi olarak. Kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Protel çözümleri ile neler değişti?
Protel çözümleriyle birlikte Zeffirino İstanbul’da operasyonel süreçler daha hızlı, hatasız ve verimli hale geldi. Siparişten mutfağa, stoktan kasaya kadar tüm adımlar tek bir sistemde birleşerek ekipler arasındaki iletişim güçlendi. MICROS Simphony Cloud sayesinde hatalar özellikle yoğun saatlerde en aza indi, yazıcı yedekleme sistemiyle kesintisiz servis sağlandı ve Protel’in uzaktan bağlantı kurarak sağladığı destekle sorunlar anında çözülebilir hale geldi. Böylece hem operasyonel yük azaldı hem de misafir deneyimi çok daha akıcı bir seviyeye kavuştu.



