Metropolitan Hotels Ankara

Metropolitan Hotel, Protel’in entegre çözümleriyle iş hacmini kısa sürede 6 kat büyüttü

2004 yılından itibaren Ankara'da hizmet vermekteyiz. Aynı zamanda İstanbul'da da 2 tane otelimiz var. Metropolitan Hotels bünyesinde 3 tane otelimiz bulunmakta. Ankara, Taksim ve Kabataş olmak üzere. Ankara'daki hikayemiz de 2004 yılında başladı. Misafir portföyümüz genel olarak iş seyahati (business) ağırlıklı. Misafirlerimize vizyon olarak şirketimiz, kendilerini ayrıcalıklı hissedebilecekleri, özel hissedebilecekleri, lüks (luxury) ile harmanlanmış bir iş seyahati (business) hizmeti sunmakta.

“Programların kurulum aşamasında ve kurulum sonrasında eğitim aşamalarında Protel ekibinin bize çok fazla desteği oldu. Sağ olsunlar çok fazla nazımızı çektiler. Halen de sağ olsunlar kurulum işlemleri bittikten sonra 24 saat bizimle temas halinde, destek halindeler.”

Biz ekip arkadaşlarım ve otel yönetimi olarak OPERA Cloud'un bize ne gibi avantajları olacağını değerlendirdik. Özellikle mobil olması, dilediğimiz yerden kullanılabiliyor olması, kullanım kolaylığı açısından ve özellikle de kendi rapor konfigüre edilebiliyor olması, bizim tercih etmemizdeki en büyük sebeplerden biri oldu.

OPERA Cloud'un hem kullanım kolaylığı olsun hem hataya kapalı yapısı, daha hızlı çalışıyor olması misafirlerimizin memnuniyetini bir üst seviyeye taşımıştır.

Simpra Link uygulaması bizde mail order sistemini tamamen kaldırmamıza, işlemlerin %100 güvenilir ve sistemimizde otomatik entegre olmasıyla başladı. Ardından Barboon Channel Manager ile devam ettik ve Barboon Channel Manager'ı alırken kurguladığımız şey şuydu: Rezervasyonların otomatik olarak sistemimize düşmesi, her şeyin birbiriyle entegre olması; bu entegrasyon sayesinde envanter, rezervasyon takibi, misafirlerin takibinin daha kolay yapılıyor olması ve personellerin enerjisini daha verimli kullanmaktı. Bunu da başardık: yaklaşık 1,5 yılın sonunda kontrollü bir büyüme ile beraber önceki iş hacmimizi 6 katına çıkardık. … Protel programlarının ve uygulamalarının kendi arasında kurmuş olduğu bir ekosistem, programların birbiriyle olan iletişimi ve bağlantısı bizim daha az efor sarf ederek daha verimli işler yapmamıza sebep oldu.

Protel çözümleri ile neler değişti?

Metropolitan otelleri, Protel çözümleri OPERA Cloud, Simpra Link ve Barboon Channel Manager ile dijitalleşme sürecinde önemli bir dönüşüm yaşadı. OPERA Cloud ile artık operasyonu her yerden kolayca yönetebiliyorlar. Simpra Link ile manuel ödeme süreçlerini geride bıraktılar. Barboon ile rezervasyonlar sisteme entegre olurken, envanter ve kanal yönetimi kolaylaştı, iş yükü azaldı. Ön büro, housekeeping ve F&B departmanları bu sistemlerle daha hızlı ve senkronize şekilde çalışmaya başladı. Bu entegre sistem sayesinde misafir taleplerine anında yanıt verebiliyor, daha kişiselleştirilmiş deneyimler yaratabiliyorlar.

“Protel programlarının ve uygulamalarının kendi arasında kurmuş olduğu ekosistem, programların birbiriyle olan iletişimi ve bağlantısı bizim daha az efor sarf ederek daha verimli işler yapmamıza sebep oldu.”
Otel Müdürü
Tolga Avcı
Otel Müdürü

Detaylı bilgi için sizi arayalım