Ahura Restoran

Ahura Restoran, MICROS Simphony Cloud geçişini anlatıyor

İnsanların rahat oturabileceği, ailesiyle de gelebileceği, arkadaşıyla, eşiyle, dostuyla oturabileceği bir mekân haline getirdik. Her gün piyano çalıyoruz.

Lara'nın farklı bir havası vardır. Lara müşterisi daha ağırdır, beklentisi çok yüksektir. Bu bir risktir aslında. Her isteyen buraya gelip işletme kuramaz, yürütemez. Burada işletme kurmak ve yürütmek ciddi bir emek ister ve ciddi bir bilinç ister, kendine güven ister. Biz de bunu sağlamaya çalışıyoruz.

“Protel’in en iyi yanı bence müşteri hizmetleri. Ben bir sorun yaşadığımda bunu direkt arayarak çözebiliyorum. Bence en büyük artısı bu.”
İşletme Müdürü
Engin Konuk
İşletme Müdürü

Fiş çıkmaması bizim restoranın en büyük handikabıdır. Ürünü garson yazar ama aşağıda görünmez; onun çıkıp çıkmadığını takip gerekir. Sistemlerde yaygın bir şeydir bu. Biz bunu hiç yaşamadık. … En iyi yanı bence müşteri hizmetleri. Ben bir sorun yaşadığımızda bunu direkt arayarak çözebiliyorum. Bence en büyük artısı bu. Diğer yerlerde bunun bu kadar hızlı olmadığını ve hatta karşı tarafta devamlı birinin sizin sorununuzu çözmek için hazır beklemediğini biliyorum.

Tabletle çalışıyoruz. Garson sipariş almaya gittiğinde mutlaka yazmak zorundadır — bir kâğıda ya da aklında tutmak zorundadır. Buralarda handikaplar olabiliyor. Ya da bir not vardır: Atıyorum, soğansız olsun, yağı az olsun. Garson bunları yazmayı unutabiliyor; o bilgisayara gidene kadar, bu ister 2 metre olsun ister 10 metre, hiç değişmez. Bu durumu şöyle yönetiyoruz — tabii ki Protel’in sayesinde: (Garson) direkt tabletten her şeyi yazabiliyor masa başında ve bu hatayı sıfıra indiriyor. O an müşteriyle diyaloğu da kesilmiyor.

Protel çözümleri ile neler değişti?

Ben çevremdeki herkese zaten bu artılarından bahsediyorum, özellikle bu müşteri temsilcisi arkadaşlar, bize sistemde yardımcı olanlar, bir sorun olduğunda hemen müdahaleler, tabletimizde sorun olduğunda buraya gelip teknik personelin destek atması — bunlar çok önemli şeyler. Diğer yerlerdeki gibi bir hafta 10 gün beklemiyorsun. Çünkü restoransın, zaten hemen hızlı çözülmesi gerekiyor. Bu konuda Protel çok yardımcı oluyor. Çevremdeki insanlara tabii ki öneririm ki bilmeyen bence yoktur.

Detaylı bilgi için sizi arayalım