0850 333 7785
E-Destek

Simphony

Bulut tabanlı restoran yönetimi ve POS çözümü

Simphony

Bulut tabanlı restoran yönetimi ve POS çözümü

Simphony

Tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak, esnek bir POS sistemi

Simphony bir veya birden çok restoranın yönetilmesine izin veren çok yönlü ve esnek yeni nesil bulut servis noktası otomasyon çözümüdür. Yazılım, Windows ve Android işletim sistemleri üzerinde çalışır ve marka, model ayrımı olmadan belirli hız ihtiyaçlarını karşılayabilen tabletlerde de kullanılabilir. Geniş yelpazedeki hizmet ve ürün çeşitliliğine kolayca uyum sağlayabildiği gibi isteğe göre özelleştirilmesi de mümkündür. Simphony sayesinde büyüyen, ağını genişleten zincirler altyapı ve sistem kısıtlaması olmadan büyümeye devam edebilir. Zincire yeni katılan bir işletme , merkezî veri tabanı ve altyapıya bağlanarak en kısa zamanda hizmet sunabilir duruma gelir.

Simphony’nin size sunduğu faydalar

Tek mekânda birden fazla servis tarzına izin verir. Böylece masaya servis, hızlı servis (fast-food), kafe, paket servis gibi tüm servis çeşitleri için tek bir yazılım kullanılır.

Her bir birim için ayrı ayrı lisans alınması gerekmez. Açılan yeni bir şubenin en kısa zamanda çalışabilir hâle gelmesini sağlar. Bu sayede zaman ve maliyet açısından tasarruf edersiniz.

Zincirdeki tüm birimler aynı veri tabanından aynı müşteri bilgilerine ulaşabilir. Böylece müşteri ilişkileri yönetimi açısından tutarlılık sağlar.

Gerçek zamanlı ve anlık veriler sağlayarak, zincirdeki her bir şubenin merkez tarafından kontrol edilmesini kolaylaştırır.

IT sistemi ve altyapı karmaşasını en düşük düzeye indirir. Böylece teknolojisi altyapısı maliyetlerini azaltır ve masraflarda da azalmaya neden olur

Zincir üyesi tüm restoranlarda menüler, ürünler ve fiyatlar arasında tutarsızlık olmasını engeller.

Zincirdeki tüm restoranlar aynı arayüzü kullandığı için, eğitim maliyetlerini ve zamanlarını en aza indirir.

Müşteri tarafında da misafir tarafında da sorunsuz çalışan ve tam uyumlu mobil uygulamaların avantajından faydalanmanızı sağlar.

Kayıp önleme, marka bağlılığı, hediye kartı dağıtma ve kullandırma, kampanya, promosyon, iş gücü, envanter ve rezervasyonlarla ilgili ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek bütünleşik bir çözümdür.