0850 333 7785
E-Destek

Opera

Otel Yönetim Sistemi

brochure button

contact button

brochure button

contact button

brochure button

contact button

brochure button

contact button

down button

down button

down button

down button

Otelinizin En Çalışkan Üyesi

Opera, her boyut ve türdeki konaklama tesisi için uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlayıp insan hatası ihtimallerini azaltırken; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

opera content image 1

Otelinizin En Çalışkan Üyesi

Opera, her boyut ve türdeki konaklama tesisi için uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlayıp insan hatası ihtimallerini azaltırken; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

opera content image 1

Otelinizin En Çalışkan Üyesi

Opera, her boyut ve türdeki konaklama tesisi için uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlayıp insan hatası ihtimallerini azaltırken; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

opera content image 1

Otelinizin En Çalışkan Üyesi

Opera, her boyut ve türdeki konaklama tesisi için uygun bir otel yönetim sistemi (PMS) çözümüdür. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlayıp insan hatası ihtimallerini azaltırken; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsiz olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

opera content image 1

Opera’nın Faydaları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura, e-arşiv ve e-dönüşüm süreçleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera’nın Faydaları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura, e-arşiv ve e-dönüşüm süreçleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera’nın Faydaları

  • Hızlı check-in, check-out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde kolaylık ve zamandan tasarruf sağlar.
  • Hazır veya özelleştirilebilir rapor formatına sahiptir. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.
  • Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımlarıyla beraber çalışabilir.
  • Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.
  • Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre gruplara ayırarak her bir gruba özel kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.
  • Odaların güncel durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) düzenler.
  • Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturur.
  • E-Fatura, e-arşiv ve e-dönüşüm süreçleri ile uyumludur.
  • Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisiyle entegre çalışabilir.

Opera ile Birlikte Çalışan Modüller

opera icon 1

Opera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)

Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere otomatik olarak rezervasyonun Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

opera icon 2

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)

Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

opera icon 3

Opera Multi Property

Opera zincir otel modülü (Opera multi property) zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmelerinizi kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.

opera icon 4

Opera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)

Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

opera icon 5

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)

Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

opera icon 6

Opera Web Aracı (OWS)

Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.

Opera ile Birlikte Çalışan Modüller

opera icon 1

Opera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)

Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere otomatik olarak rezervasyonun Opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

opera icon 2

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)

Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

opera icon 3

Opera Multi Property

Opera zincir otel modülü (Opera multi property) zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan, yeni işletmelerinizi kolaylıkla sisteme ekleyebilirsiniz.

opera icon 4

Opera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)

Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

opera icon 5

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)

Opera yönetim sistemiyle entegre çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

opera icon 6

Opera Web Aracı (OWS)

Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.

Sosyal medya hesaplarımızı takip edin

linkedin icon

facebook icon

twitter icon

instagram icon

youtube icon

google plus icon

Sosyal medya hesaplarımızı takip edin

linkedin icon

facebook icon

twitter icon

instagram icon

youtube icon

google plus icon

Sosyal medya hesaplarımızı takip edin

linkedin icon

facebook icon

twitter icon

instagram icon

youtube icon

google plus icon

Sosyal medya hesaplarımızı takip edin

linkedin iconfacebook icon

twitter iconinstagram icon

youtube icongoogle plus icon

Otel yönetim sisteminiz
Parmaklarınızın ucunda

Otel yönetim sisteminizin temel işlevlerini, mobil cihazınızla yönetmeye ne dersiniz? Hotel Mobile uygulaması, rezervasyon, otel giriş – çıkış, kat hizmetleri ve bakım – onarım gibi otelinizin temel yönetim organlarını mobil cihazlarınız üzerinden denetlemenize imkân verir. Böylece, müşterilerinize her noktada kusursuz bir hizmet sunmanın keyfini sürersiniz.

hotel mobile button

opera content image 2

Otel yönetim sisteminiz
Parmaklarınızın ucunda

Otel yönetim sisteminizin temel işlevlerini, mobil cihazınızla yönetmeye ne dersiniz? Hotel Mobile uygulaması, rezervasyon, otel giriş – çıkış, kat hizmetleri ve bakım – onarım gibi otelinizin temel yönetim organlarını mobil cihazlarınız üzerinden denetlemenize imkân verir. Böylece, müşterilerinize her noktada kusursuz bir hizmet sunmanın keyfini sürersiniz.

hotel mobile button

opera content image 2

Otel yönetim sisteminiz
Parmaklarınızın ucunda

Otel yönetim sisteminizin temel işlevlerini, mobil cihazınızla yönetmeye ne dersiniz? Hotel Mobile uygulaması, rezervasyon, otel giriş – çıkış, kat hizmetleri ve bakım – onarım gibi otelinizin temel yönetim organlarını mobil cihazlarınız üzerinden denetlemenize imkân verir. Böylece, müşterilerinize her noktada kusursuz bir hizmet sunmanın keyfini sürersiniz.

hotel mobile button

opera content image 2

Otel yönetim sisteminiz
Parmaklarınızın ucunda

Otel yönetim sisteminizin temel işlevlerini, mobil cihazınızla yönetmeye ne dersiniz? Hotel Mobile uygulaması, rezervasyon, otel giriş – çıkış, kat hizmetleri ve bakım – onarım gibi otelinizin temel yönetim organlarını mobil cihazlarınız üzerinden denetlemenize imkân verir. Böylece, müşterilerinize her noktada kusursuz bir hizmet sunmanın keyfini sürersiniz.

hotel mobile button

opera content image 2

opera channel manager

Opera ile Entegre Çalışan Ürünler

Kanal Yöneticisi

Kanal yöneticisi, Opera sisteminizin Online
Seyahat Acenteleri (OTA) kanalları ile eş
güdümlü çalışmasını sağlar. Bu sayede bir
oda bir kanaldan satıldığında diğer tüm
kanallarda satılmış gözükür ve
rezervasyonların çakışması önlenir.

opera channel manager
opera slider img 1

Opera ile Entegre Çalışan Ürünler

MICROS POS

MICROS satış noktası, (POS) misafirlerin,
oteldeki restoran, kafe, bar gibi
bölümlerinde yaptığı tüm harcamaları
otomatik olarak oda hesabına ekler. Böylece
hesapların karışması gibi hataların önüne
geçer. Ayrıca MICROS restoran otomasyon
sisteminin tüm özelliklerini taşır.

opera slider img 1
portal

Opera ile Entegre Çalışan Ürünler

Protel Portal

Logo, Netsis muhasebe programları
Materials Control stok yönetimi programı,
MICROS restoran otomasyon sistemiyle
Opera otel yönetim programı arasında
gerçek zamanlı eşgüdüm sağlar. Böylece
tüm girdi-çıktı ve malî hesapları gerçek
zamanlı ve birleştirilmiş şekilde inceleyebilirsiniz.

portal
micros materials control

Opera ile Entegre Çalışan Ürünler

Materials Control

Materials Control (MC) stok takip ve kontrol
sistemi, Opera ile entegre edildiğinde daha kârlı
banket ve restoran menüleri oluşturmanıza
yardımcı olur. POS sistemi üzerinden yapılan
satışlarda, satılan malzemelerin stoklardan
düşülmesini sağlar. Düzenli olarak stok takibini
de yaparak stok maliyetlerini düşürmenize de
yardımcı olur.

micros materials control

Protel Akademi Eğitimleriyle Opera’yı Daha da Etkin Kullanın.

Protel Akademi’de yer alan Opera eğitimleriyle,
otel yönetim sisteminizi etkin şekilde kullanabilir,
verimliliğinizi ve kârınızı arttırabilirsiniz.

lessons button