0850 333 7785
E-Destek

Sipariş ve Rezervasyon Yönetimi

Sipariş ve rezervasyon süreçlerinizi
teknolojik çözümlerle güçlendirin.

contact button

down button

down button

down button

Hızlandırılmış süreçler, mutlu müşteriler.

Restoran işletmelerinde sipariş ve rezervasyon süreçleri, müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen iki önemli aşamadır. Siparişin eksik ya da yanlış gelmesi veya rezervasyonda bir karışıklık yaşanması durumları bu süreçlerde sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. Teknolojik gelişmelerin restoran sektörünü etkilediği günümüz dünyasında, sipariş ve rezervasyon yönetimleri de teknolojik çözümlerden nasibini almıştır. Bu sayede, süreçlerde yaşanan insan kaynaklı problemlerin sayısı azalmış ve işlemlerin hızlanmasıyla birlikte müşteri memnuniyeti arttırılmıştır. Protel, sipariş ve rezervasyon yönetimi işlemlerinin hızlı ve kesintisiz bir şekilde tamamlanmasını sağlayacak teknolojik çözümlere sahiptir.

Hızlandırılmış süreçler, mutlu müşteriler.

Restoran işletmelerinde sipariş ve rezervasyon süreçleri, müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen iki önemli aşamadır. Siparişin eksik ya da yanlış gelmesi veya rezervasyonda bir karışıklık yaşanması durumları bu süreçlerde sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. Teknolojik gelişmelerin restoran sektörünü etkilediği günümüz dünyasında, sipariş ve rezervasyon yönetimleri de teknolojik çözümlerden nasibini almıştır. Bu sayede, süreçlerde yaşanan insan kaynaklı problemlerin sayısı azalmış ve işlemlerin hızlanmasıyla birlikte müşteri memnuniyeti arttırılmıştır. Protel, sipariş ve rezervasyon yönetimi işlemlerinin hızlı ve kesintisiz bir şekilde tamamlanmasını sağlayacak teknolojik çözümlere sahiptir.

Hızlandırılmış süreçler, mutlu müşteriler.

Restoran işletmelerinde sipariş ve rezervasyon süreçleri, müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen iki önemli aşamadır. Siparişin eksik ya da yanlış gelmesi veya rezervasyonda bir karışıklık yaşanması durumları bu süreçlerde sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. Teknolojik gelişmelerin restoran sektörünü etkilediği günümüz dünyasında, sipariş ve rezervasyon yönetimleri de teknolojik çözümlerden nasibini almıştır. Bu sayede, süreçlerde yaşanan insan kaynaklı problemlerin sayısı azalmış ve işlemlerin hızlanmasıyla birlikte müşteri memnuniyeti arttırılmıştır. Protel, sipariş ve rezervasyon yönetimi işlemlerinin hızlı ve kesintisiz bir şekilde tamamlanmasını sağlayacak teknolojik çözümlere sahiptir.

Restoranlara sunduğumuz sipariş ve rezervasyon yönetimi çözümlerine
aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.

Restoranlara sunduğumuz sipariş ve rezervasyon yönetimi çözümlerine
aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.

Restoranlara sunduğumuz sipariş ve rezervasyon yönetimi çözümlerine
aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.

Sipariş yönetim süreçlerinde teknolojik çözümler kullanmak ne gibi faydalar sağlar?

Restoranlar işletmeleri oldukça dinamik işletmelerdir. Gün içinde yüzlerce konuğun ağırlandığı restoranlarda her bir konuğa özenli bir şekilde hizmet sunulması, müşteri memnuniyeti açısından oldukça önemlidir. Müşterinin gözünde restoranın yüzü olan garsonlar, siparişteki tüm süreçlerden sorumlu kişilerdir. Siparişin alınması, mutfak birimine bildirilmesi, hazır olan siparişin müşteriye sunulması gibi görevleri bulunan garsonlar, bu süreçleri eksiksiz ve hatasız bir şekilde tamamlamakla sorumludur. Ancak böylesi karmaşık operasyonların tek bir insana teslim edilmesi, kimi zaman hataların ortaya çıkmasına ve buna bağlı olarak müşteri memnuniyetsizliği oluşmasına neden olur. Örneğin, garsonun kasıtlı bir hatası olmamasına rağmen, sipariş karışıklığı, eksik ya da yanlış sipariş alınması veya gecikme gibi durumlar da restoran işletmelerinde sıklıkla yaşanır. Sipariş yönetimlerinin teknolojik çözümlerle desteklenmesi, insan kaynaklı hataları ortadan kaldırdığı gibi, garsonun müşteriye daha fazla vakit ayırmasını sağlar.

Restoranlar için geliştirilen dijital - tablet menüler ne işe yarar?

Restoran menüleri diyince birçoğumuzun aklına dikkat çekici bir şekilde tasarlanmış, büyük puntolarla menü kalemlerinin ve fiyatların yazıldığı kimi zaman deri kaplı, kimi zaman da mukavvaya yazılmış baskılı menüler gelir. Bu menüler her ne kadar pratik ve kullanışlı çözümler olsa da kaliteli bir menüye sahip olmak ciddi bir maliyet gerektirir. Öte yandan menüde yer alan ürünlerin ham madde fiyatlarında bir değişiklik olması durumunda menü üzerinde fiyatları değiştirmek ya da yeni bir menü hazırlamak gerekir. Dijital – tablet menüler, baskılı menülerde yaşanan bu problemi ortadan kaldırır. Restoranın menüsünü, en güncel içerik ve fiyat bilgisiyle müşterilere sunmanıza imkân sağlayan dijital menüler, doğrudan müşteriye sunulan bir teknolojik çözüm olduğundan, marka imajınızı da güçlendirmenize yardımcı olur. Protel’in ürün kataloğunda yer alan eMenü, oldukça gelişmiş bir restoran tablet menü çözümüdür. Müşterilerin iPad cihazlarındaki restorana özel uygulama üzerinden sipariş verebildiği, siparişe ekleme yapabildiği ve garson çağırabildiği eMenü sayesinde, sipariş süreçleriniz hızlanacak ve bu süreçte yaşanan insan kaynaklı problemler en aza indirilecektir.

Masa rezervasyonu için kullanılan teknolojik çözümler restoran gelirlerini nasıl etkiler?

Restoran işletmelerinde yer alan iş süreçlerinde sağlanan her türlü kolaylık ve hızlanma, işletme gelirlerini doğrudan etkileme potansiyeline sahiptir. Daha hızlı servis sunma fırsatı yakaladığınız müşteriler, sunulan hizmetten memnun kalarak işletmenizi tekrar tekrar ziyaret etme ve işletmenizin sadık müşterisi olma eğilimi gösterebilir. Öte yandan, restorandaki iş süreçlerinin sayısal ve nesnel bulgularla analiz edilmesini sağlayan teknolojik çözümler, iş süreçlerinde yaşanan; kayıp ve fire gibi istemeyen durumların tespit edilmesini sağlar ve stokların doğru bir şekilde yönetilmesi sonucunda işletmenin gerçek değerinin ortaya konmasına ve işletme verimliliğinin arttırılmasına katkıda bulunur.