0850 333 7785
E-Destek

Perakende Teknoloji Çözümleri

Yeni nesil perakende uygulamalarıyla
işletmenizi zirveye taşıyın!

contact button

down button

down button

down button

Geleceğe hazırlanan perakende işletmelerine
akılcı teknoloji çözümleri.

Perakende dünyası yeni bir döneme giriş yapıyor. Sektörde ve tüketici davranışlarında gözlemlenen değişimler, perakende işletmeciliğinin yeniden şekillenmesini zorunlu kılıyor. İnternetten ve mobil cihazlardan alışverişin giderek artması, tüketicilerin diledikleri yerden ve diledikleri cihazdan alışveriş yapma talebi gibi değişimler karşısında perakendecilerin müşterilerine her kanal ve platformda aynı kalitede hizmet sunması gerekiyor. Çok kanallı (omnichannel) perakendecilik olarak adlandırılan bu yeni dönemde başarılı olmak isteyen perakendeciler, değişimlere ayak uydurmak ve kesintisiz müşteri deneyimini her kanalda sağlamak zorunda.

Geleceğe hazırlanan perakende işletmelerine
akılcı teknoloji çözümleri.

Perakende dünyası yeni bir döneme giriş yapıyor. Sektörde ve tüketici davranışlarında gözlemlenen değişimler, perakende işletmeciliğinin yeniden şekillenmesini zorunlu kılıyor. İnternetten ve mobil cihazlardan alışverişin giderek artması, tüketicilerin diledikleri yerden ve diledikleri cihazdan alışveriş yapma talebi gibi değişimler karşısında perakendecilerin müşterilerine her kanal ve platformda aynı kalitede hizmet sunması gerekiyor. Çok kanallı (omnichannel) perakendecilik olarak adlandırılan bu yeni dönemde başarılı olmak isteyen perakendeciler, değişimlere ayak uydurmak ve kesintisiz müşteri deneyimini her kanalda sağlamak zorunda.

Geleceğe hazırlanan perakende işletmelerine
akılcı teknoloji çözümleri.

Perakende dünyası yeni bir döneme giriş yapıyor. Sektörde ve tüketici davranışlarında gözlemlenen değişimler, perakende işletmeciliğinin yeniden şekillenmesini zorunlu kılıyor. İnternetten ve mobil cihazlardan alışverişin giderek artması, tüketicilerin diledikleri yerden ve diledikleri cihazdan alışveriş yapma talebi gibi değişimler karşısında perakendecilerin müşterilerine her kanal ve platformda aynı kalitede hizmet sunması gerekiyor. Çok kanallı (omnichannel) perakendecilik olarak adlandırılan bu yeni dönemde başarılı olmak isteyen perakendeciler, değişimlere ayak uydurmak ve kesintisiz müşteri deneyimini her kanalda sağlamak zorunda.

Protel’in kardeş firması olan Propera, çok kanallı perakende anlayışıyla geliştirilmiş en son teknoloji çözümlerini sunuyor.

 

Propera ana sayfasına gitmek için tıklayın.

Protel’in kardeş firması olan Propera, çok kanallı perakende anlayışıyla geliştirilmiş en son teknoloji çözümlerini sunuyor.

 

Propera ana sayfasına gitmek için tıklayın.

Protel’in kardeş firması olan Propera, çok kanallı perakende anlayışıyla geliştirilmiş en son teknoloji çözümlerini sunuyor.

 

Propera ana sayfasına gitmek için tıklayın.

Protel’in kardeş firması olan Propera, çok kanallı perakende anlayışıyla geliştirilmiş en son teknoloji çözümlerini sunuyor.

 

Propera ana sayfasına gitmek için tıklayın.

Perakende işletmeleri neden teknoloji çözümlerine ihtiyaç duyar?

Dilimize Farsça’dan giren perakende sözcüğü “düzenli olmayan, ayrı ayrı, dağınık” anlamlarına gelmekle birlikte, ticaret sektöründe toptan kelimesinin zıttı olarak kullanılmaktadır. Kelimenin ilk anlamında olduğu gibi, perakende sektörü oldukça karmaşık bir sisteme sahiptir. Ürünün tedarik edilmesiyle başlayan süreç; depolama, sergileme, satın alma ve satın alma sonrası hizmetle devam eder. Bunların yanında, işletme tarafında, stok takip ve muhasebe gibi süreçler de yer almaktadır. Birbirinden bağımsız gibi duran bütün bu süreçler özünde bir arada hareket eder ve perakende işletmesi hayat bulur. Bu denli karmaşık bir yapının kusursuz bir şekilde yürütülebilmesi ve müşteri memnuniyetini etkileyen bütün unsurların iyileştirilmesi için teknolojik çözümlere ihtiyaç duyulmaktadır.

Çok kanallı perakende nedir?

Son yıllarda yaşanan dijital dönüşüm, hayatımızın her alanında olduğu gibi perakende sektöründe de büyük değişimlere yol açtı. Günümüzde, perakende işletmeleri fiziksel dükkânların ötesine geçerek internet ortamına ve hatta mobil cihazlara taşındı. Artık tüketiciler, mağazada beğendikleri bir ürünü, kendi oturma odalarında mobil cihazlarıyla sipariş edip, teslimat adresi olarak evlerini veya başka bir yeri belirtebiliyorlar. Aynı anda, başka bir müşteri, mobil cihazıyla alışveriş sitesinde gezerken bulduğu bir ürün hakkında ayrıntılı bilgiyi, yine aynı işletmenin internet sitesi üzerinden alıp, satın alma işlemini fiziksel dükkânda tamamlayabiliyor. Bu iki örnekte olduğu gibi, günümüzde müşteri, satın alma deneyimini birden fazla kanal üzerinden, birbirinden tamamen farklı işlem adımlarıyla gerçekleştirebiliyor. Bu koşullar altında, başarıya ulaşmak isteyen perakendeciler, müşterilerine her kanaldan ve her cihazdan üst düzey ve kesintisiz bir perakende deneyimini sunmak zorundadır. Çok kanallı (omnichannel) perakende anlayışı, işletmenin satış kanalları üzerinden aynı kalitede, kesintisiz ve bütünleşik bir hizmet sunması anlamına gelen yeni nesil perakende anlayışıdır.

 

Propera tarafından sunulan çok kanallı perakende çözümleri işletmenizdeki iş süreçlerini düzenlemenize ve müşterilerinize her platformda eşsiz bir perakende deneyimi sunmanıza yardımcı olacaktır.

Perakende sektörünü ne gibi yenilikler beklemektedir?

Teknolojik gelişmelerin ivmesini koruyarak gelişim gösterdiği bu yıllarda, teknolojiye bağlı olarak değişen kullanıcı deneyimi, perakende sektörüne yön vermeye devam edecektir. Özellikle mobil cihazlarda yaşanan gelişmeler ve piyasaya sürülen yeni platformlar ve teknoloji çözümleri doğrultusunda mobil ticaretin giderek artacağı öngörülmektedir. Bütün bu yeniliklerin merkezinde müşteri deneyiminin güçlendirilmesi yer almaktadır. Bu noktada perakendecilerin, müşteri deneyimini her kanalda en iyi seviyede tutması ve bütün kanallardaki satış sistemini eş güdümlü bir şekilde yönetmesi gerekmektedir. Geleceğin perakende anlayışında bir diğer önemli etmen de kişiselleştirmedir. Yapılan pek çok araştırma, kişiselleştirilmiş mağaza ve çevrim içi satış deneyimlerinin, satın alma üzerinde olumlu bir etkiye sahip olduğunu ortaya koymaktadır. Perakendecilerin, bütün kanallarda her müşteriye kişisel hizmet sunması ve onlara istedikleri ürünleri ve hizmetleri sunmaları büyük bir önem taşımaktadır. Tüm bu teknolojik gelişmeleri yakından takip eden Propera, perakende işletmelerine en uygun teknoloji çözümlerini sizlere sunmaktadır.

 

Propera ana sayfasına gitmek için tıklayın.

Perakende işletmeleri neden teknoloji çözümlerine ihtiyaç duyar?

Dilimize Farsça’dan giren perakende sözcüğü “düzenli olmayan, ayrı ayrı, dağınık” anlamlarına gelmekle birlikte, ticaret sektöründe toptan kelimesinin zıttı olarak kullanılmaktadır. Kelimenin ilk anlamında olduğu gibi, perakende sektörü oldukça karmaşık bir sisteme sahiptir. Ürünün tedarik edilmesiyle başlayan süreç; depolama, sergileme, satın alma ve satın alma sonrası hizmetle devam eder. Bunların yanında, işletme tarafında, stok takip ve muhasebe gibi süreçler de yer almaktadır. Birbirinden bağımsız gibi duran bütün bu süreçler özünde bir arada hareket eder ve perakende işletmesi hayat bulur. Bu denli karmaşık bir yapının kusursuz bir şekilde yürütülebilmesi ve müşteri memnuniyetini etkileyen bütün unsurların iyileştirilmesi için teknolojik çözümlere ihtiyaç duyulmaktadır.

Çok kanallı perakende nedir?

Son yıllarda yaşanan dijital dönüşüm, hayatımızın her alanında olduğu gibi perakende sektöründe de büyük değişimlere yol açtı. Günümüzde, perakende işletmeleri fiziksel dükkânların ötesine geçerek internet ortamına ve hatta mobil cihazlara taşındı. Artık tüketiciler, mağazada beğendikleri bir ürünü, kendi oturma odalarında mobil cihazlarıyla sipariş edip, teslimat adresi olarak evlerini veya başka bir yeri belirtebiliyorlar. Aynı anda, başka bir müşteri, mobil cihazıyla alışveriş sitesinde gezerken bulduğu bir ürün hakkında ayrıntılı bilgiyi, yine aynı işletmenin internet sitesi üzerinden alıp, satın alma işlemini fiziksel dükkânda tamamlayabiliyor. Bu iki örnekte olduğu gibi, günümüzde müşteri, satın alma deneyimini birden fazla kanal üzerinden, birbirinden tamamen farklı işlem adımlarıyla gerçekleştirebiliyor. Bu koşullar altında, başarıya ulaşmak isteyen perakendeciler, müşterilerine her kanaldan ve her cihazdan üst düzey ve kesintisiz bir perakende deneyimini sunmak zorundadır. Çok kanallı (omnichannel) perakende anlayışı, işletmenin satış kanalları üzerinden aynı kalitede, kesintisiz ve bütünleşik bir hizmet sunması anlamına gelen yeni nesil perakende anlayışıdır.

 

Propera tarafından sunulan çok kanallı perakende çözümleri işletmenizdeki iş süreçlerini düzenlemenize ve müşterilerinize her platformda eşsiz bir perakende deneyimi sunmanıza yardımcı olacaktır.

Perakende sektörünü ne gibi yenilikler beklemektedir?

Teknolojik gelişmelerin ivmesini koruyarak gelişim gösterdiği bu yıllarda, teknolojiye bağlı olarak değişen kullanıcı deneyimi, perakende sektörüne yön vermeye devam edecektir. Özellikle mobil cihazlarda yaşanan gelişmeler ve piyasaya sürülen yeni platformlar ve teknoloji çözümleri doğrultusunda mobil ticaretin giderek artacağı öngörülmektedir. Bütün bu yeniliklerin merkezinde müşteri deneyiminin güçlendirilmesi yer almaktadır. Bu noktada perakendecilerin, müşteri deneyimini her kanalda en iyi seviyede tutması ve bütün kanallardaki satış sistemini eş güdümlü bir şekilde yönetmesi gerekmektedir. Geleceğin perakende anlayışında bir diğer önemli etmen de kişiselleştirmedir. Yapılan pek çok araştırma, kişiselleştirilmiş mağaza ve çevrim içi satış deneyimlerinin, satın alma üzerinde olumlu bir etkiye sahip olduğunu ortaya koymaktadır. Perakendecilerin, bütün kanallarda her müşteriye kişisel hizmet sunması ve onlara istedikleri ürünleri ve hizmetleri sunmaları büyük bir önem taşımaktadır. Tüm bu teknolojik gelişmeleri yakından takip eden Propera, perakende işletmelerine en uygun teknoloji çözümlerini sizlere sunmaktadır.

 

Propera ana sayfasına gitmek için tıklayın.