E-Destek
Opera Otel Yönetim ve Rezervasyon Sistemi (PMS) - Protel | Otel ve Restoran Teknolojileri A.Ş.
22667
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22667,page-child,parent-pageid-22989,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Opera

Otelinizin en çalışkan yöneticisi

Opera

Otelinizin en çalışkan yöneticisi

Opera Otel Yönetim Sistemi

Opera otel yönetim sistemi (PMS), her boyut ve türdeki konaklama tesisinin yönetimi için uygundur. Rezervasyon, check-in, check-out gibi temel ön büro işlemlerini otomatikleştirerek zamandan tasarruf sağlayıp insan hatası ihtimallerini azaltırken; personelin ve tesisteki iş süreçlerinin ilerleyişi hakkında ayrıntılı raporlar sağlar. Bu sayede verimsizlik olan işlem ve süreçleri belirleyebilir ve karşılaşma ihtimaliniz olan sorunlara erken önlem alabilirsiniz.

Opera’yı daha yakından tanıyın.

Opera’nın Avantajları

1Hızlı check-in, check out gibi özellikler sayesinde tüm ön büro işlemlerinde zamandan tasarruf ve kolaylık sağlar.

4Hazır veya özelleştirilebilir yüzlerce rapor formatı bulunur. Dönemsel raporları otomatik oluşturup gönderir.

7Gelir Yönetimi (Revenue Management) yazılımları ile beraber çalışabilir.

2Günlük fiyat, özel fiyat, taban fiyat, dinamik fiyatlama gibi gelişmiş ve otomatik fiyatlandırma seçenekleri vardır.

5Müşterileri, özellik ve tercihlerine göre segmentlere ayırarak kampanya ve promosyon oluşturmanızı sağlar.

8Odaların durumuna göre kat hizmetlerini (housekeeping) organize eder.

3Ayrıntılı veriler içeren müşteri profilleri oluşturup depolama.

6E-Fatura ve e-arşiv, e-dönüşüm süreçleri ile uyumludur.

9

Arayüz aracılığıyla 1000’den fazla üçüncü taraf sistemle ve 80’den fazla kanal yöneticisi ile entegre çalışabilir.

Opera ile Birlikte Çalışan Modüller

MCOpera Merkezi Rezervasyon Sistemi (ORS)
Zincir oteller için tasarlanmış rezervasyon modülüdür. Özellikle çağrı merkezi oluşturularak bu çağrı merkezine gelen taleplerin hızlıca değerlendirilmesi ve ilgili otellere otomatik olarak rezervasyonun opera sistemine eklenmesini sağlamaktadır.

Opera Multi Property
portalOpera zincir otel modülü (Opera multi property) zincir içindeki tüm otellerin misafir bilgilerini, seçilen tek bir merkezî sunucu üzerinde depolamasını sağlar. Bu sayede her işletmeniz için farklı donanım maliyetlerine gerek kalmadan ve yeni işletmelerinizi kolaylıkla sisteme ekleme avantajı sağlar.

Opera Satış-Banket Yönetimi (SC)
Opera yönetim sistemiyle tümleşik çalışarak banket etkinliklerini ve satış aktivitelerinizi organize etmenize yardımcı olur. Organizasyonla ilgili tüm düzenlemeleri ve değişiklikleri anlık olarak yapabilmenin ve izleyebilmenin yanında satış ekibinizin ziyaret notları ve görüşmeleriyle ilgili bilgileri de Opera içinde depolar ve raporlar.

Opera Müşteri Bilgi Sistemi (OCIS)Logo
Misafir sadakat programı uygulayan otel veya zincirler için Opera’nın sunduğu çözümdür. Misafirlerin puan kazanması, kazandıkları puanları ücretsiz konaklama, hediye konaklama, bir üst kategori odaya geçiş veya hediye ürün işlemleri harcamasını sağlayarak sadakat programınızı yönetebilmektedir.

netsisOpera Merkezi Satış Yönetimi (SFA)
Merkezi Satış Yönetimi Modülü (Sales Force Automation), satış fırsatlarını, potansiyellerini belirleyerek en uygun otele yönlendirme ve bilgilendirme yapar. Benzer şekilde, zincir üyesi tesislerin seminer, konferans salonu gibi banket birimlerinin doluluk oranlarını izleyerek bunlarla ilgili rezervasyonları da anlık olarak yönetir.

Opera Web Araci (OWS)
Web teknolojisi kullanarak OPERA veri tabanına erişimi kolaylaştırmak üzere tasarlanmış entegre bir web arayüzü ailesidir. Opera Web Aracı, Opera ve modülleri ile birlikte çalışacak diğer uygulamalar için tam anlamıyla entegre bir yapı sağlar.