E-DESTEK
Suite 8 Merkezi Pazarlama Yönetimi

MERKEZİ PAZARLAMA YÖNETİMİ

Merkezi Pazarlama Yönetimi; Suite8 Otel Otomasyon Sistemi ile entegre çalışan ve Microsoft CRM platformu üzerinde geliştirilmiş, zincir otellere özel bir yazılımıdır. 

Microsoft CRM platformunun, Fidelio ön büro programları ile çift yönlü entegrasyonu sayesinde, zincirin tüm işletmelerindeki misafir bilgileri merkezi olarak saklanır ve zincirin tüm otelleriyle paylaşılabilir.

Misafirlerinizin alışkanlıklarını ve tercihlerini Merkezi Pazarlama Yönetimi üzerinden takip ederek, misafir odaklı pazarlama çalışmaları düzenleyebilir ve misafir sadakatini artırabilirsiniz.

Suite8 Merkezi Pazarlama Yönetimi

Merkezi Pazarlama Yönetimi Modülleri

Anket Uygulaması

  • Konu, departman, soru ve cevap seçenekleri ile istenilen konularda anket oluşturulmasını sağlar.
  • Misafirlerden gelen yorum, övgü ve şikayetlerin takibini ve yönetimini kolaylaştırır.
  • Anket sonuçlarına göre hizmet kalitesinin değerlendirilmesine yardımcı olur.

Misafir Sadakat Programı

  • Üyelik sistemi oluşturularak, misafirlerin yararlanabilecekleri avantaj ve kampanyalar düzenlenebilir.
  • Üyeler, oteldeki harcamalarından puan kazanabilir, bu puanlarını sonraki gelişlerinde konaklama veya ekstra harcamalarında kullanabilirler.
  • Sadakat Programı’na üye olan misafirler önceki konaklamalarını, yaptıkları harcamaları ve kazandıkları bonus puanları görüntüleyebilir.

Online Rezervasyon

  • İşletmenin mevcut ve potansiyel müşterilerine telefonla rezervasyon dışında, yeni bir kanal sunar.
  • Misafirlerin otel web sitesi üzerinden gerçekleştirdiği rezervasyonları, doğrudan ve gerçek zamanlı olarak Fidelio Ön Büro Sistemi’ne aktarır.

Profil Yönetimi

  • Misafirler internet üzerinden kendi profillerini güncelleyebilir; sahip oldukları bonus puanları online rezervasyon yaparken kullanabilir.
  • Fidelio veya CRM platformundan herhangi birinde profil oluşturulduğunda, her iki taraftaki bilgilerin senkronize olmasını sağlar.
  • Misafirlerin anket sonuçları, sadakat programı üyelik detayları, harcamaları, profil özellikleri, yorumları ve notların saklanmasına ve yönetimine olanak sağlar.

Satış & Pazarlama 

  • Çeşitli e-posta şablonları ve gelişmiş filtreleme seçenekleri sayesinde, iletişim bilgilerine erişerek anketler, bonus puanlar, e-pazarlama faaliyetlerinin yönetimini sağlar.
  • Seyahat acenteleri veya kurumsal müşterilere yönelik gerçekleştirilen tüm aktivitelerin takibini sağlar.
  • CRM platformunun yapısı gereği müşteri profilleri ile iletişim bilgileri ilişkilendirilerek, rezervasyon yapanların performansları kolaylıkla takip edilebilir.
  • Organizasyon ve iş toplantıları için ilgili kişilere bu modül üzerinden teklif gönderilebilir.
Yandex.Metrica