E-DESTEK
OPERA Satış ve Banket

OPERA SATIŞ ve BANKET YÖNETİMİ

OPERA Satış ve Banket (Sales&Catering); OPERA Otel Yönetimi Sistemi ve OPERA Rezervasyon Sistemi (ORS) ile uyum içinde çalışır. Otelinizin banket satış ve rezervasyon süreçlerinin gerçek zamanlı takibini sağlayan, etkili bir otel etkinlik ve satış yönetimi programıdır.

Sahip olduğu gelişmiş müşteri ilişkileri yönetimi, etkinlik yönetimi ve satış gücü otomasyonu özellikleri ile personelinizin iş yükünü hafifletir ve verimliliğini artırır.

Güçlü analiz özelliği, raporlama araçları ve gerçek zamanlı rezervasyon motoru ile ihtiyacınız olan tüm etkinlik yönetimi fonksiyonlarını sunar. Esnek yapısı sayesinde işletmenizin bireysel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir.

OPERA SATIŞ ve BANKET'İN SAĞLADIĞI KOLAYLIKLAR

  • Birden çok konferans salonu ve organizasyon için esnek rezervasyon imkanı verir.
  • Opera PMS ile entegrasyonu sayesinde, otel veya zincir için tek noktadan banket satışı ve envanter planlaması yapabilir, banket ve organizasyon masraflarını PMS faturalama modülüne iletebilirsiniz.
  • Ortak aktivite alanları için rezervasyonları, menü seçimini, dekorasyon ve teknik ekipman gibi kaynakların sağlanmasını ve envanter kontrolünü etkin bir şekilde gerçekleştirir.
  • Etkinlikten beklenen geliri, harcamaları, karı, günlük menü maliyetini ve gelecek dönemin tahmini rezervasyon miktarını takip etmenizi sağlayan ileri düzey raporlar sunar.
  • Banket siparişleri ve sözleşmeler gibi dokümanları ve banket menülerini özelleştirebilmenize olanak verir.
  • Outlook ve e-posta entegrasyonu ile OPERA üzerinden tüm e-postalara erişebilirsiniz.
  • Satış kampanyalarını başlatıp takip edebilir, gelir olarak geri dönüşümünü ölçümleyebilirsiniz.
  • Satış ekibinin toplantı koordinasyonu, yapılacak işler listeleri, randevu programları ve çağrı raporları alınabilir.

ÖZELLİKLER

Opera Satış ve Banket entegrasyonu

Kusursuz Entegrasyon

OPERA Otel Yönetimi Sistemi ile tam entegrasyonu sayesinde, kayıtların güncellenmesi ve yönetilmesini kolaylaştırır. Banket satışlarını ve organizasyonunu tek bir merkezden yönetmenizi sağlar.

Kampanya Yönetimi

Kampanya Yönetimi

Kampanya Yönetimi özelliği ile hedeflediğiniz kitleye yönelik satış kampanyaları oluşturup takip edebilir, kampanyalarınızın yatırım getirisini ölçebilirsiniz. OPERA veritabanından misafir bilgilerini çekerek kampanyanızın hedefi olan dağıtım listelerini kolayca oluşturabilirsiniz.

Grup Yönetimi

Grup Yönetimi

Banket özellikleri ve oda rezervasyonları araçlarını bünyesinde toplayan Grup Yönetimi özelliği ile banket organizasyonları ve turne gezileri gibi grup rezervasyonlarını etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Banket rezervasyonunun yapıldığı ekrandan, tahmini grup bilgisine göre “grup oda kontrolü” yapabilirsiniz.

Misafir, İrtibat ve Aktivite Yönetimi

Misafir, İrtibat ve Aktivite Yönetimi

OPERA Satış ve Banket'in müşteri ilişkileri yönetim özellikleri, satış operasyonlarınıza tam uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Misafirlerin ve irtibat kurulacak kişilerin profillerini kolayca oluşturmanızı sağlayarak, rezervasyonları ve veri analizlerini hızlandırır. Toplantı, randevu, çağrı aktivitelerini ve yapılacak işler listesini etkin bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Güçlü Analiz Aracı

Güçlü Analiz Aracı

OPERA Satış ve Banket'in Analytics eklentisi, satış ve banket operasyonlarının durumunu anlık olarak analiz etmenizi sağlar. Satış ve banket ekipleri geçmiş etkinliklerin verimini analiz ederek, bu bilgiler ışığında gelecekteki etkinlikleri planlayabilir. Oracle İş Zekası teknolojisine dayalı güçlü altyapısı, ihtiyaç duyabileceğiniz tüm rapor ve gösterge panellerini kapsar.

 Raporlar ve Veritabanı Sorguları

Raporlama

OPERA Satış ve Banket’in standart raporları, ihtiyacınız olduğu anda size anlamlı veriler sunarak satış ve banket hizmetlerinizin durumunu hızla değerlendirmenizi sağlar.

Yandex.Metrica