E-DESTEK
OPERA Merkezi Satış Yönetimi

OPERA MERKEZİ SATIŞ YÖNETİMİ

OPERA Satış Yönetimi (Sales Force Automation / SFA) otel zincirlerinin satışlarını artırmak için, yerel ve global satış ekiplerine yardımcı olan bir satış destek aracıdır.

OPERA Rezervasyon Sistemi ile beraber kullanıldığında, satış ekibinin otellerin doluluk durumunu görmesini ve doğrudan rezervasyon yapabilmesini sağlar.

OPERA Merkezi Satış Yönetimi'nin Özellikleri

  • sfa-1

    Satış Başlatma

    OPERA Merkezi Satış Yönetimi; misafir tercihleri ve otel özellikleri doğrultusunda seçilen zincir üyesi otellere, potansiyel satış fırsatlarını yönlendirir. Bu potansiyel satış bilgileri, OPERA Satış ve Banket veya OPERA Otel Yönetim Sistemi’ni kullanan otellerin sistemine doğrudan aktarılır. OPERA kullanmayan oteller ise potansiyel satışları yönetmek ve iletişim kurmak için OPERA Merkezi Satış Yönetimi’nin “WEB Potansiyel Satış Cevaplama” fonksiyonunu kullanabilir.

  • sfa-3

    Birden Çok Otelin Etkileşimi

    OPERA Merkezi Satış Yönetimi, OPERA Otel Yönetim Sistemi ve OPERA Satış ve Banket’i kullanan birden çok işletmeye sahip otel kompleksine kurulduğunda; tüm otellerin odaları ve ortak kullanım alanlarının doluluk oranını göstererek, doğrudan rezervasyon yapılabilmesini sağlar.

  • sfa-4

    OPERA Müşteri Bilgi Sistemi Entegrasyonu

    OPERA Merkezi Satış Yönetimi ve OPERA Müşteri Bilgi Sistemi entegre edildiğinde, bu iki sistem aynı profil veri tabanını paylaşır. OPERA Merkezi Satış Yönetimi kullanıcıları, OPERA Müşteri Bilgi Sistemi içinde bulunan şirket, seyahat acentesi ve kaynak profillerine erişebilir ve yeni profiller oluşturabilir. Otel zinciri genelinde istatistiklere ve satışla sonuçlanan girişimlerin bilgilerine ulaşabilir.

  • sfa-2

    Yiyecek & İçecek, Toplantı Gündemi

    Satış ekibi bu araç ile toplantıların belirsiz ve değişime tabi yiyecek & içecek taleplerini bile üst düzeyde karşılayabilir. Potansiyel satış ile ilgili kişi veya kişilere banket detayları hakkında bilgi verir.

Yandex.Metrica