E-DESTEK

OPERA; DÜNYANIN EN ÇOK KULLANILAN, KAPSAMLI OTEL YÖNETİM SİSTEMİ

Oteliniz hangi büyüklükte olursa olsun,  OPERA Otel Programı size operasyonel ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilen esnek yapıda bir otel yönetimi sağlar. Kolayca eklenip geliştirilebilen modüler yapısıyla otelinizle beraber gelişerek, uzun yıllar boyunca size destek olur.

Küçük bir otelden uluslararası zincirlere kadar tüm oteller, OPERA Otel Yönetim Sistemi’yle ihtiyaç duydukları tüm fonksiyonlara, en uygun maliyetle sahip olabilir. Kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde, en karmaşık süreçleri bile kolaylaştırarak, daha profesyonel, verimli ve karlı bir işletme olmanızı sağlar.

  • CEM AKSOY
    Daru Sultan Genel Müdür

    “Micros-Fidelio çözümlerinin uluslararası ve ulusal birçok zincir tarafından kullanılması, alanında vazgeçilmez bir marka olması, kolay ve hızlı iletişim sağlanması, etkili çözümler sunması sebepleri ile bizler için zaten alternatifsizdi. Micros-Fidelio çözümleri rezervasyon ve CRM çalışmalarımızı oldukça iyi destekliyor ve bunun sonucunda mutlu misafir profili yaratmamızda büyük rol oynuyor.”

  • MÜBERRA ERESİN
    Eresin Otelleri Genel Müdürü

    "Biz otellerimizi Opera Yönetim Sistemi ile yönetiyoruz. Oteliniz Opera sistemi ile yönetiliyorsa nerede olduğunuzun bir önemi yok. Yönetici olarak her istediğiniz detaya istediğiniz işletmenizden ulaşabiliyorsunuz."

  • EMEL ELİK
    Elite World Hotels Yönetim Kurulu Üyesi

    "Elite World Otelleri olarak misafirlerimize daha iyi hizmet sunabilmek için tercihimiz OPERA Otel Yönetim Sistemi oldu. OPERA’nın tek ekran üzerinde işlem yapabilme özelliği, verilere her yerden erişime imkan sağlaması, banket bölümünde teklife göre mönülerin oluşturulabilmesi ve geniş raporlama fonksiyonları gibi bir çok özelliği operasyonumuzu hatasız ve hızlı yürütmemizi sağlıyor."

  • İSMET ÖMER ÖZTANIK
    Avantgarde Collection Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

    "OPERA Otel Yönetim Sistemi'nin entegrasyona uygun yapısı, sorunsuz ve düzenli veri akışına sahip olması, tüm otel yönetim ihtiyaçlarımızı karşılıyor. Özellikle ilerleyen dönem yatırımlarımız da düşünüldüğünde, kullandığımız sistemin esnek ve geliştirilebilen yapısı sayesinde, büyüme söz konusu olduğunda da yeterli olacağı düşüncesindeyiz."

OPERA NE GİBİ KOLAYLIKLAR SAĞLAR?

  • opera-1

    SATIŞI KOLAYLAŞTIRIR

    Misafirlerin ihtiyaç duydukları tüm hizmetleri kolaylıkla satın almasını, personelin misafirlerin tercihlerine göre doğru fiyat vermesini sağlar. Dinamik fiyat özelliği sorunsuz ve kolay satış imkânı verir.

  • opera-2

    PERSONELİN VERİMİNİ ARTTIRIR

    Kullanıcı dostu Ön Büro Paneli, personelin tek tıklama ile check-in yapmasını, ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere tek bir ekrandan ulaşmasını sağlar. Ön Büro Paneli ile hem münferit misafirlerin hem de grupların giriş işlemleri hızla tamamlanır. Oda blokajı yapılması, uyandırma çağrılarının yönetimi, departmanlar arası uyarıların oluşturulması ve takibini sağlar.

  • opera-3

    HER ÜLKEDEN MİSAFİRE KENDİ PARA BİRİMİNDE FİYAT VERİR

    T.C Merkez Bankası’ndan aldığı kur bilgilerini, otomatik olarak OPERA’ya aktarır.

  • opera-4

    DİL ENGELİNİ AŞAR

    İngilizce, Türkçe, Almanca ve daha birçok farklı dilde kullanılabilir.

  • opera-5

    MİSAFİRLERİNİZLE SÜREKLİ İLETİŞİM SAĞLAR

    SMS, MMS, e-posta gönderimleri ile misafirlerinizi bilgilendirir, özel günlerinde tebrik mesajı gönderir, misafir profillerine göre kampanya tanımlama imkânı sağlayarak, müşteri ilişkileri yönetiminde (CRM) kolaylık sağlar.

  • opera-6

    3. PARTİ SİSTEMLERLE ENTEGRE ÇALIŞIR

    Hazır olan yüzlerce ara yüz bağlantısı, 3. Parti sistemlerle kolay entegrasyon sağlar.

  • opera-7

    OTEL ODALARINI DÜZENLİ TUTAR

    Oda Yönetimi fonksiyonu; check-in ve check-out, kat hizmetleri, bakım onarım, görev çizelgelerinin oluşturulması ve takibi işlemlerini gerçekleştirir.

  • opera-8

    ETKİN FİYAT YÖNETİMİ SAĞLAR

    Opera Otel Yönetim Sistemi’nin gelişmiş özellikleri, fiyatları etkin bir şekilde belirlemeyi ve otomatik olarak kontrol etmeyi sağlar. Sektörün fiyatlandırma, gelir tahmini ve analizi sunan en kapsamlı fiyat yönetim sistemidir. Opera Gelir Yönetimi Sistemi ve diğer büyük gelir yönetim uygulamaları ile entegre edilebilir.

OPERA'NIN ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

  • Opera 7/24 Destek En Kısa Zamanda, En Doğru Çözüm

    7/24 Destek

    En Kısa Zamanda, En Doğru Çözüm

    7 gün 24 saat yanınızda olan destek ekibimizle, operasyonunuzu kesintisiz sürdürün. Tecrübeli ve donanımlı ekibimiz ile hizmet kalitenizin sürekliliğini sağlayıp, devamlı ve sadık misafirler kazanın.

  • OPERA’nın Raporlama Özelliği ile Her Zaman Doğru Karar Alın

    Gelişmiş Raporlama

    OPERA’nın Raporlama Özelliği ile Her Zaman Doğru Karar Alın

    Standart raporlar ile otelinizi yönetmek için ihtiyacınız olan tüm verilere kolayca ulaşın. Gelişmiş raporlar ile geçmiş istatistikleri görün, geleceğe yönelik tahminlerde bulunarak kaynaklarınızı doğru yönetin.

  • OPERA PCI DSS Uyumluluğu ile Finansal Kayıpları Engelleyin

    PCI DSS Uyumluluğu

    PCI DSS Uyumluluğu ile Finansal Kayıpları Engelleyin

    Türkiye’de uluslararası PCI (Payment Card Industry) veri güvenliği standartları (DSS) uyumluluk sertifikası olan TEK otel yönetim programı olan OPERA ile internet sitenizin itibarını artırın, misafirlerinizin kişisel bilgilerini koruyarak finansal kayıpları önleyin.

  • OPERA Otel Yönetim Sistemi Artık Mobil Cihazlarda

    OPERA 9 Mobile

    OPERA Otel Yönetim Sistemi Artık Mobil Cihazlarda

    OPERA 9 Mobile ile ön büro, kat hizmetleri, oda yönetimi, bakım onarım, görev çizelgelerinin oluşturulması gibi işlemleri mobil olarak gerçekleştirin. Personelinize cihazdan bağımsız olarak ihtiyaç duydukları tüm bilgileri sunun. İşlemleri otelin tüm mekânlarından, zahmetsizce yapmalarını sağlayarak, konuklarınızın memnuniyetini artırın.

  • OPERA Fiyat Yönetimi ile İşletmenizin Gelirini Artırın

    OPERA Fiyat Yönetimi

    OPERA Fiyat Yönetimi ile İşletmenizin Gelirini Artırın

    myfidelio.net entegrasyonu ile ADS ve GDS dağıtım kanallarındaki fiyatlarınızı doğrudan OPERA Otel Programı içerisinden yönetin. Misafirlerinizin konaklama süresi, işletmenizin doluluk oranı ve günlük değişen koşullara göre esnek fiyatlandırma opsiyonları ile gelirinizi artırın.

  • OPERA ile Tüm Verileriniz Oracle Güvencesinde

    Gelişmiş Veritabanı ve Güvenlik

    OPERA ile Tüm Verileriniz Oracle Güvencesinde

    Dünyanın en güvenilir veritabanı olan ORACLE Enterprise Edition’ı kullanan OPERA Otel Programı ile verilerinizin güvenliğini sağlayın, kayıpların önüne geçin.

OPERA İLE ENTEGRE ÇALIŞAN ÇÖZÜMLER

Dağıtım kanallarınızı kolayca yönetin

MYFIDELIO.NET

Dağıtım kanallarınızı kolayca yönetin

Myfidelio.net; Opera Otel Yönetim Sistemi’nde yaptığınız fiyat güncellemelerini ve otelinizin müsaitlik durumunu, bağlı bulunduğunuz GDS ve 3. parti internet rezervasyon portallarına gerçek zamanlı olarak yansıtır.

DETAYDETAY

Otel restoranları için ideal POS

MICROS POS

Otel restoranları için ideal POS

MICROS POS’un OPERA Otel Yönetim Sistemi ile entegrasyonu sayesinde, otelde konaklayan misafirlerinizin tercihlerine göre servis yapabilir, restoran harcamalarını otomatik olarak oda hesabına aktarabilirsiniz.

DETAYDETAY

Muhasebe entegrasyonu sağlayan arayüz yazılımı

PROTEL PORTAL

Muhasebe entegrasyonu sağlayan arayüz yazılımı

Protel Portal Arayüz Yazılımı; Opera Otel Yönetim Sistemi, Materials Control ve MICROS POS çözümleri ile Logo ve Netsis gibi ticari yazılımlar arasında bilgi akışı sağlar.

DETAYDETAY

Satın alma, stok takibi ve maliyet yönetimi

MATERIALS CONTROL (MC)

Satın alma, stok takibi ve maliyet yönetimi

Materials Control; oteliniz için daha karlı banket ve restoran menüleri oluşturmanızı, POS sistemiyle yaptığınız satışların otomatik olarak stoklardan düşülmesini, stok kontrolü yaparak maliyetlerinizi düşürmeyi sağlar.

DETAYDETAY

OPERA Satış ve Banket Yönetimi

OPERA SATIŞ VE BANKET YÖNETİMİ

Satış ve banket organizasyonlarını profesyonelce yönetin

OPERA Otel Yönetim Sistemi ve OPERA Rezervasyon Sistemi ile entegre çalışabilen OPERA Satış ve Banket, organizasyonlarınızdaki tüm değişiklikleri anlık olarak izlemenizi sağlar.

DETAYDETAY

OPERA ZİNCİR OTEL ÇÖZÜMLERİ

OPERA Merkezi Rezervasyon Sistemi

Oteliniz için en uygun fiyatı belirleyin, gelirinizi artırın

OPERA ürün ailesiyle entegre çalışabilen OPERA Rezervasyon Sistemi , zincir otellerin rezervasyonları ve gelirini artırmak için gerekli olan tüm araçları sunan envanter ve rezervasyon yönetim aracıdır.

DETAYDETAY

OPERA Multi Property

Tüm otellerinizi tek bir merkezden yönetin

Multi Property, OPERA Otel Programı kullanan sınırsız sayıda otel arasında, herhangi bir arayüz ve senkronizasyona gerek duymayan veri koordinasyonu sağlar.

DETAYDETAY

OPERA Müşteri Bilgi Sistemi

Yeni nesil müşteri ilişkileri yönetimi

Tüm OPERA ürünleri ile uyum içinde çalışabilen OPERA Müşteri Bilgi Sistemi, bütün misafir bilgilerini tek bir merkezde toplayarak tüm oteller tarafından kullanılabilmesini sağlar.

DETAYDETAY

OPERA Merkezi Satış Yönetimi

Otelinizin satış ekibine merkezi destek

OPERA Merkezi Satış Yönetimi, zincir otellerin satış ekiplerini destekler. OPERA merkezi rezervasyon sistemi ile entegre çalışarak satış süreçlerini yönetir. “WEB Potansiyel Satış Cevaplama” özelliğinden dolayı, OPERA ORS’den bağımsız olarak da kullanılabilir.

DETAYDETAY

Yandex.Metrica