E-DESTEK
MICROS QR Anket

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETİ - PROTEL QR ANKET

MICROS Restoran Yönetim Sistemi ile entegre çalışan, Protel’in geliştirdiği QR Anket; müşterilerinizin memnuniyet seviyesini, fikirlerini ve tüketim alışkanlıklarını tek bir merkezi veri tabanından takip ederek, pazarlama ve sadakat programlarını kolaylıkla yönetebilmenizi sağlar.

 QR ANKET SÜRECİ NASIL İŞLER ?

  • İşletmenizde ağırlanan misafir hesabını istediğinde, MICROS terminalinde üretilen hesap fişi ile beraber bir QR kodu basılır. Bu QR kodunu akıllı telefonu ile okutan misafir, anket sayfasına yönlendirilir.
  • Anket tamamlandığında, sonuçlar Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) uygulaması olan Microsoft Dynamics CRM platformuna iletilir. Böylece müşterilerinizin işletmeniz hakkındaki gerçek düşünceleri ve memnuniyet seviyesini öğrenirsiniz.
  • Herhangi bir olumsuz fikir bildirilmesi durumunda, ilgili yönetici SMS ile uyarılır ve misafir işletmeden ayrılmadan önce onunla iletişime geçerek, memnuniyetsizliğin giderilmesi konusunda önlem alabilir.
  • Bunun yanında anketi yanıtlayan misafirler için hemen veya bir sonraki ziyaretlerinde kullanabilecekleri indirim ve ödüller tanımlanarak, müşteri sadakati artırılabilir.

QR ANKET SÜRECİ

QR Anket İşleyiş Süreci
Yandex.Metrica