E-DESTEK
Protel Kalite Hizmetleri

KALİTE YÖNETİMİ

İşinizi daha iyi yapmak, müşterinize daha iyi hizmet etmek, mükemmel bir işletme olmak için bizim çözümlerimizi seçtiğinizi biliyoruz. Bunu sağlamak için bizim de kendimiz için belirlediğimiz tek bir hedef var: Sizin bizden memnun olmanız! İşte bu yüzden "Kalite Yönetimi" Departmanı kurulduğu günden bu yana hiç durmadan bu amaç için çalışıyor.

Bu amaç için farklı denetim ve kalite ölçüm uygulamalarımız var;

  • Kurulum Ölçümleme / Denetimi,
  • Eğitim Denetimi,
  • Verimlilik Ölçümleme,
  • İlgi Araması,
  • İlgi Ziyareti,
  • Çağrı Anketi,
  • Çağrı ses kayıtları dinleme ve analizi,
  • Nöbet telefonu denetimleri,
  • Çağrı merkezine ulaşma istatistikleri ve denetlemeleri,
  • Çağrıya cevap istatistikleri ve denetimleri,
  • Günlük açık çağrı ve rapor denetlemeleri.

Bütün bu uygulamalarla bizim size, dolayısıyla sizin de misafirlerinize verdiğiniz hizmetin kalitesini ölçmek, misafirlerinizin memnuniyetini arttırmak, var olduğunuz pazardan daha fazla pay almanız için gerekli olduğuna inandığımız yenilik ve değişiklikleri yapmak konusunda bildiklerimizi sizinle paylaşıyoruz.

Kalite Yönetimi Departmanı’mızın faaliyete geçtiği günden bugüne kadar 400 adete yakın Kurulum Ölçümleme / Denetim ziyareti yaptık. Her bir ziyaretimiz  sırasında 100'ü aşkın soruyla kurulumun gereği gibi yerine getirilip getirilmediğini, bizden satın aldığınız ürünleri ne kadar verimli kullandığınızı sorguladık. Operasyona ilişkin tespit ve tavsiyelerimizin yanısıra dünyada benzer işletmelerin uygulama tecrübelerini sizlerle paylaştık. Bu sayede ürün kurulumuna ilişkin iş süreçlerimizi de sürekli olarak irdeleme ve geliştirme fırsatı bulduk.

Kalite Yönetimi, sadece kendi ölçüm ve denetlemeleri ile sınırlı değil aynı zamanda sizlerin Protel içindeki sesiniz! Her konuyu sizlerin bakış açısıyla değerlendiriyoruz. Sizlerden aldığımız fikir ve önerileri servis ve hizmet  operasyonumuzu daha da mükemmel hale getirmek, ürünlerimize yeni fonksiyonlar eklemek için kullandık; bundan sonra da kullanmaya devam edeceğiz.

Sizlerden aldığımız olumlu görüşlerin bizler için son derece önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu da bilmenizi isteriz.

Aramalarımıza ve ziyaretlerimize hiç durmadan devam ediyoruz. Biz size gelmeden önce, siz bizimle buluşmak isterseniz memnuniyetle talebinizi randevuya çevirmeye hazırız.

  • Sahip olduğunuz ürünün yeterli performansta kullanılmadığını düşünüyorsanız, 
  • Uygulamalar ve analiz raporları konusunda sorularınız varsa, 
  • Beklentilerinizin tam karşılanmadığını düşünüyorsanız, 

Kısacası, istek ve şikayetlerinizi, yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bizimle paylaşmak için Çağrı Merkezi telefonumuzdan 0850 333 77 85 veya ky@protel.com.tr e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Yandex.Metrica